Автоматизациите и бизнеса

Хубавото на уеб и поръчковите проекти е, че подлежат на модификации и развитие. Ако имате проблем с обработването на клиентските запитвания, то тази статия е точно за Вас.

Често бизнесите обработват заявките на клиентите посредством екип, който се състои от изнервени телефонисти, които от сутрин до вечер отговарят на стотици, дори хиляди запитвания. Това може да са кандидатури за включване в сайт от тип каталог, запитвания за поръчки, резервации в заведения, планирания на партита, сватби и много други.

Нужен е по-ефективен начин за менажиране на всичко това. Той трябва да е безболезнен, както за персонала, така и за клиентите.

Нововъведението
Решението се крие в поръчково изработения уеб сайт, който има инструменти, които да помогнат на бизнес процесите. Уеб проект, който има администраторски панел и позволява пълно управление. Подобно решение ще позволи на заинтересованите да изпращат запитвания или да правят резервации през специално създадени форми. Тези форми ще са адекватно изградени според спецификата на бизнеса. Ще позволяват качването на снимки, видео, текстове, техническа документация, които да помогнат за по-бързата и оптимизирана работа. Всичко получено се подрежда по категории и критерии в администраторската част на проекта.

В подобна уеб базирана система могат да се създадат индивидуални клиентски профили, чрез които партньорите и клиентите да преглеждат всичко, което се случва. Има и опции за създаване на системи за комуникация между крайните потребители и партньорите, които осигуряват определени услуги. По този начин Вашият персонал няма да се налага да отговаря на специфични въпроси, за които си няма и понятие.

Подобно решение може да се срещне в уеб сайт за групово пазаруване. При него фирмите, които осигуряват оферти с намаления могат да отговарят на клиентите чрез персоналните си бизнес профили.

Подобен подход се харесва на клиентите, защото пестят време и получават по-адекватно обслужване. Няма изчакване на телефона и прехвърляне от служител на служител.

Хубаво е да споменем и за онлайн магазините, които могат да се възползват от най-различни преимущества, за да функционират по-ефикасно. Визираме връзката на един онлайн магазин, неговите продажби, стоки със складов и счетоводен софтуер. Това до голяма степен би затворило цикъла и би намалило загубата на време.

Отбелязваме, че съществуват и по-сериозни CRM и ERP системи, които също могат да се свържат с един сайт или онлайн магазин.

Заключение
Софтуерът започва все повече да навлиза в ежедневието и бизнес процесите. Той дава множество възможности и предимства. Позволява на бизнеса да бъде по-ефикасен, да пести ресурси и най-важното да не прави грешки пред клиентите. Всички сме наясно колко е опасен един недоволен клиент. Хубавото на уеб базираните софтуерни решения е, че са достъпни от всяка една точка, необходима е само интернет свързаност. Чудесни са за бизнесмени, които често пътуват и искат да имат постоянен достъп до всичко, което се случва.

Споделете в: