Дали онлайн магазинът Ви е готов за празниците?

Коледните и новогодишните празници наближават!

Любимите на всички декемврийски празници наближават, а с тях и ГОЛЯМОТО пазаруване. Хората започват да хвърчат с приповдигнато настроение, да развързват кесийте и да купуват купища подаръци.

Какво означава това за онлайн търговията?
ОГРОМНИ възможности за печелене на пари! Въпросът е дали онлайн магазинът Ви е готов да посрещне тези така ентусиазирани, готови да плащат хора? В следващите редове Ви предоставяме един списък със задачи, който да прегледате още днес. Той ще Ви помогне преди големия бум.

Проверка
Спрете погледа си върху интернет магазина и се запитайте: Какво ли си мислят потребителите за магазина ми? Дали съдържанието в него е достатъчно? Как e-commerce сайтът ми стои до останалите конкуренти? Освен тези въпроси, размисли и страсти предстоят по отношение на това как магазинът Ви изглежда през мобилните устройства. При положение, че голям брой потребители използват смартфони и таблети, за да достъпват сайтове и онлайн магазини, дали сте подготвени за това? Трябва да имате онлайн магазин за мобилни устройства.

Анализи
Дали имате система за събиране на статистически данни? Тя ще Ви помогне да отчитате трафика, който получавате и да следите кои страници и продукти са най-търсени. Ще знаете откъде точно идват потребителите, дали се връщат повторно, колко време прекарват на страниците Ви. Ако нямате подобна система, то обърнете се към уеб разработчик, който веднага да я интегрира.

Капацитет
Дали сте готови да поемете по-висок трафик от посетители? Ако се получат забавяния с бързодействието на онлайн магазина, потребителите няма да останат очаровани и ще се откажат от покупките си. Още по-лошото е, ако споделят негативното си преживяване в социалните мрежи. За да се справите с подобни предизвикателства трябва да имате отличен онлайн магазин, ползващ отлични хостинг услуги.

Привличане на посетители
Трябва да сте подготвени за сериозна уеб битка с Вашите конкуренти. Всички те ще искат да заграбят максимално голям обем потребители. За да сте успешни помислете за Facebook игри, Facebook приложения, по-добра индексация от Google, функционалности за купони с отстъпки, неща, които да Ви тласнат напред.

Обслужване
Дали имате добре изградена секция за често задавани въпроси? Вероятно ще бъде добро решение да пуснете онлайн чат, с който да обслужвате притока от клиенти. Чрез него хората ще могат бързо и лесно да Ви задават въпроси онлайн. Това е сравнително евтино, но много ефективно решение.

Лоялност
Съществуващите Ви клиенти заслужават специално отношение. Възнаградете ги с атрактивни предложения.

Връзка
Как комуникирате с хората през цялата година? Дали имате специална система за изпращане на имейл бюлетин? Използвайте пълноценно клиентската база, която сте събрали.

Заключение
Прегледайте обстойно всичко по онлайн магазина си. Оборотите, които се генерират преди празниците се покачват многократно. Настройте се да отхапете голямо парче от тези обороти. Това ще се случи, ако всичко по интернет магазина Ви е изрядно и добре премислено.

Споделете в: