3 начина да повишите лоялността на клиентите



Всеки конвенционален бизнес се стартира с добре изграден план, онлайн магазините не се отличават в това отношение. Да, вероятно вече имате ясна представа по отношение на дизайна на интернет магазина, сигурно сте го изградили в главата ...
ПрочететеМного често уеб сайтовете се разработват без ясно поставени цели и добре изразена визия за това, което следва след старта. Ентусиазмът и треската от новото начинание могат да замъглят съзнанието и здравия разум. Това от своя страна ...
ПрочететеКогато се разработва един уеб сайт, най-важното нещо, което трябва да се има предвид, са онлайн потребителите. Те са хората, за които реално се прави разработката, те ще използват сайта денонощно. Точно поради тази причина тези хора ...
ПрочететеОнлайн магазинът е бизнес, който трябва да се управлява като всички останали. Необходими са знания, умения, здрави нерви, търпение, находчивост, креативност, финанси, време, особено големи размери кофеин, екип, желание, ясна визия, ...
ПрочететеПоздравления, че вече имате интернет магазин. И сега какво? Трябва да докарате трафик към него, да правите продажби, да подобрите индексацията си от чичо Google. Общо взето безкраен списък от задачи. Относно трафика, който трябва ...
ПрочететеНе е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”. “Не се пречкай” означава да не разсейва потребителите, а да работи в тяхна полза. Казано по друг начин, ...
ПрочететеДизайнерското мислене е методология, използвана при проектите по изработка на уеб сайт и предлагаща стъпков подход при решаването на дадената задача. Чрез прилагането на 5-те етапа на процеса могат да се намерят най-ефективните индивидуални ...
ПрочететеВсеки бизнес се нуждае от поддръжка на фирмения уеб сайт. Но често това правило остана неразбрано. Не винаги фирмите разбират защо е необходимо да дават пари за поддръжка. Разликата между принт и интернет Уеб ...
ПрочететеСъдържанието вдъхновява дизайна. Не може да се изгради успешен уеб сайт, ако съдържанието, на което се базира е неизвестно. Не е необходимо всичко до последната запетая да бъде налично, но е необходима яснота по най-фундаменталните ...
ПрочететеДнешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
Прочетете