Време е за пролетно почистване

Пет ясни показателя, че е време за редизайн

Вероятно имате уеб сайт, който е разработен преди години и от тогава не сте го пипвали, а сте го изоставили. Прибрали сте го в шкафа и сте го превърнали в антикварна вещ. Проблемът с уеб сайтовете е, че не повишават стойността си с годините, а точно обратното.

С тази статия ще Ви дадем пет ясни индикатора, които да Ви помогнат да разберете дали е дошъл моментът за обновяване на Вашия стар другар - уеб сайта.

Метриките се сриват
Всеки уеб сайт се нуждае от система за измерване на показатели и статистики, с които да се следи как се движат посещенията, колко време потребителите се задържат на Вашите страници и прочие. Като имате този маркетингов инструмент ще си набавите ценна информация, която да анализирате. Точно тази информация е първият сигнал, че нещо не е наред. Видите ли, че посещенията и престоят на страниците Ви главоломно спадат - проблем! Явно сте изгубили връзката си с потребителите. Това може да се поправи като разберете къде точно в уеб сайта се прекъсва комуникацията с посетителите.
Вашите потребители Ви казват, че е време за редизайн
Метриките и произхождащата от тях статистическа информация Ви дават незабавни индикации, че нещо не е наред, но за да стигнете до сърцевината на проблема е необходимо да поговорите с Вашите потребители. Личната комуникация е чудесен начин да разберете какво не им харесва. После всичко това може да бъде сравнено с информацията от статистиките. Най-лесният начин да разберете, че е време за пълно обновяване е, ако всички имат негативно отношение към сайта. Разговорите с потребителите ще Ви поднесат насоки за мислене дали да обновите целия уеб сайт или само части от него.
Когато списъкът с корекции стане убийствено дълъг
След събраната обратна връзка от потребители, може да се окажете с огромен списък с корекции, които е необходимо да направите. Тогава ще изпаднете в казус, чието решение ще е изграждане отначало на цялостна уеб сайт концепция. Това би Ви излязло по-евтино в сравнение с отстраняването на десетки или дори стотици проблеми.
Когато просто изглежда остарял
Естетиката, която струи от уеб сайта, директно се отразява върху доверието, което внушавате на потребителите. Дори дизайнът Ви да е бил най-добрият и модерен за времето си, нещата еволюират бързо и тенденциите се променят. Как да разберете, че вече не сте актуални? Проверете конкурентите си. Вижте тези, които се справят най-добре и се сравнете с тях, бъдете обективни в оценката си.
Изминали са повече от 12 месеца от последното Ви обновяване
Ако е изминала цяла година, в която не сте докоснали уеб сайта си значи вече е време. Това ще подобри изживяването на настоящите Ви клиенти и ще привлече нови. Също така ще вдъхне малко свежи сили на бранда Ви, ще покажете, че се развивате и сте актуални.
Любимото ни заключение
Всеки един от петте индикатора е ключов, те ще Ви подскажат дали е време да пенсионирате Вашия уеб сайт. Обновяването на сайта Ви ще демонстира на клиентите едно ново и свежо лице, което е готово да комуникира.
Споделете в: