Всеки от нас е строго индивидуална и независима личност, но щом опрем до пазаруването, то нещата се променят. Всички ние се влияем от мнението и препоръките на наши познати, колеги, роднини и приятели. Това се отнася и за онлайн пазаруването. ...
ПрочететеЦветовата гама на уеб сайта Ви е един от най-важните избори, които трябва да направите. Вие или Вашият уеб разработчик. Цветовете са важни, защото те влияят не само върху ума ни, но и върху нашето тяло. Изследвания показват, че ...
ПрочететеЛюбимите на всички декемврийски празници наближават, а с тях и ГОЛЯМОТО пазаруване. Хората започват да хвърчат с приповдигнато настроение, да развързват кесийте и да купуват купища подаръци. Какво означава това за онлайн търговията? ОГРОМНИ ...
ПрочететеПредприемачите, занимаващи се с онлайн търговия, влагат много усилия в маркетинга, за да доведат потребители в техния интернет магазин и да ги накарат да купят нещо. Когато вече има артикул в пазарската количка и потенциалният клиент ...
ПрочететеДнес ще разгледаме един интересен казус, с който се сблъскват почти всички клиенти. Става въпрос за инвестирането на пари в уеб проект. Шаблонната рамка гласи минимални вложения и максимален ефект. Обикновено това е доста трудно за ...
ПрочететеЗа старт на работната седмица ще използваме една интересна статия, в която ще разгледаме спънките по пътя на успеха. По-конкретно, ще се фокусираме върху уеб проектите. Целта не е да подействаме негативно още от първия работен ден, ...
ПрочететеДнес ще понапишем няколко реда за продуктовите описания в сайтовете и онлайн магазините. Това е една много важна тема, която искаме да засегнем. Целта ни е да обясним колко са важни продуктовите описания и колко много могат да Ви ...
ПрочететеВъведение Добре дошли на онлайн арената, от която излиза жив само един. Сайтът е вашият гладиатор - или ще направи бляскава победа, или ще загине не особено геройски. Разликата между тези две крайности е хората, които седят ...
ПрочететеСъздаването на съдържание за уеб не е лека задача. Изисква доста умения и ноу-хау. Лошото е, че много често стратегията за съдържанието се захвърля на заден план. Остава за накрая или изобщо не е ясно кой ще се занимава със съдържанието. ...
ПрочететеДнешните интернет потребители са забързани хора, очакващи да намерят това, което търсят много бързо и много лесно. Големият въпрос е как Вашият уеб сайт да им го даде. Високата скорост на зареждането на уеб страниците и адаптивният ...
Прочетете