На всички ни се е случвала следната ситуация: застанали сме пред компютъра, заели сме хищническа поза, защото ще купуваме нещо онлайн, но така и не го правим. Защо? Вероятно проблем със системата за разплащане, прекалено високи такси ...
ПрочететеТемата стойност срещу цена е стара като света. Но е актуална и вълнува ежедневно всички ни. Стойността в очите на клиента е предпоставката за това да се случи един проект или не. Това е една от причините да проявяваме жив интерес ...
ПрочететеВсеки човек иска неговият уеб сайт или онлайн магазин да бъде успешен. Да постигне целите си, да избие парите си и да докарва печалба. Това е голямата картинка, но в нея има изключително много детайли, които оказват своето влияние. ...
ПрочететеАко сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions). Ясно изразените призиви към ...
ПрочететеВреме е да разгледаме три много прости неща, които ще накарат сайта или онлайн магазина, който притежавате да продава повече. Вероятно всички сме съгласни с тезата, че изработка на сайт и изработка на електронен магазин се прави с ...
ПрочететеДанните за 2016 показват, че глобалните годишни приходи от онлайн търговия възлизат на почти 2 трилиона долара - с 8.7% повече от 2015. Тази сфера на бизнеса става все по-иновативна и комплексна в резултат на развитието ѝ и на напредъка ...
ПрочететеАко изпитвате стагнация в продажбите, липсва Ви вдъхновение, то ще Ви заредим с позитивизъм посредством днешния материал. Той е посветен на онлайн бизнеса и по-конкретно на електронните магазини. В онлайн магазините може да ...
ПрочететеМного често хората бъркат уеб сайт и онлайн магазин. Общо взето двете неща биват поставяни под общ знаменател. В тази връзка решихме да разгледаме особеностите на електронните магазини и да посочим какво ги отличава от уеб сайтовете. ...
ПрочететеВсеки сайт и онлайн магазин в безкрайното интернет пространство се бори за светлината на прожекторите. За да придобие желаната популярност, то той се нуждае от потребителите. Те са единствените, които могат да го превърнат в звезда. ...
ПрочететеЕдна от най-често срещаните грешки в онлайн търговията е да се определя продажбата като крайната цел. За брандовете е лесно да се концентрират само върху трансакциите, но дали е доходоносно? За да се развива и расте един онлайн бизнес, ...
Прочетете