Повечето хора, пазаруващи в онлайн магазин, имат добра представа за нуждите си, но не са набелязали конкретен продукт, който да закупят. Това дава възможност на търговеца да предложи артикули с по-висока стойност, както и допълващи ...
ПрочететеПродуктовият каталог и продуктовите страници са основните компоненти в онлайн магазините. Те дават информация на потребителите за стоките и услугите, които предлагате, създават персоналността на Вашия бранд, правят възможно онлайн ...
ПрочететеВсички искат по-добри резултати от уеб сайтовете и онлайн магазините, които притежават. Фокусирането върху правилната метрика е един добър старт. Сега ще разгледаме няколко неща, които са свързани с маркетинга на съдържанието. ...
ПрочететеВ първата работна седмица за 2013-та година започваме с една пророческа статия. В нея ще разгледаме очакванията, които имаме за новата година. Всичко в следващите редове е базирано на световните тенденции и личните ни наблюдения върху ...
ПрочететеВреме е да обсъдим един интересен момент от уеб дизайна, а именно негативните пространства. Ще Ви убедим, че негативното се превръща в позитивно, когато попадне в ръцете на правилните хора. Какво е негативно пространство? ...
ПрочететеТемата стойност срещу цена е стара като света. Но е актуална и вълнува ежедневно всички ни. Стойността в очите на клиента е предпоставката за това да се случи един проект или не. Това е една от причините да проявяваме жив интерес ...
ПрочететеВ днешната статия ще поговорим за голямата битка на новостартиращите бизнеси и уеб. Всички са наясно със стойността и ползите от глобалната мрежа, така че няма да ги засягаме като тема. Ще се фокусираме върху няколко основни неща, ...
ПрочететеХубавото на уеб и поръчковите проекти е, че подлежат на модификации и развитие. Ако имате проблем с обработването на клиентските запитвания, то тази статия е точно за Вас. Често бизнесите обработват заявките на клиентите посредством ...
ПрочететеПривлекателната визия е важна за един онлайн магазин, но сама по себе си тя не може да го направи печеливш. Използваемостта е друг основополагащ фактор, който никога не трябва да бъде подценяване. Когато тя се оценява на базата на ...
ПрочететеРедовете, които четете са продължение на Защо да НЕ стартирате онлайн бизнес - Част 1. В предишния материал споделихме с Вас 5 причини, които да Ви накарат да се замислите дали да се захванете с онлайн бизнес. В днешния пост ще прибавим ...
Прочетете