14
януари
2014

Приоритизиране на призивите към действия

14
януари
2014
Приоритизиране на призивите към действия
Всеки уеб сайт се нуждае от бизнес цели, които да преследва по възможно най-настървения начин. Но създаването на листа с цели не е достатъчно. Ще се наложи да им зададете някакъв приоритет.
Нека вземем за пример онлайн магазините. При тях се предполага, че притежават няколко основни цели, като директната продажба на стоки и създаването на база от данни с потребители за имейл бюлетин. И двете са важни, но кое е с по-висок приоритет?
Създаването на база от данни с потребители е важно, защото цели увеличаване на продажбите. Изпращайки имейл бюлетини до абонираните, Вие ги облъчвате и очаквате те да извършат покупка. Това е и причината да ги окуражавате към абонамент.
Логично е да заключим, че продажбата на стоки е с едни гърди напред. Това е основната функция на електронния магазин. В този ред на мисли ще е странно и разсейващо да показвате изскачащи прозорци с приканване към абонамент за бюлетин. Погледнато от тази перспектива, Вие пречите на потребителите да свършат основната задача, за която са пристигнали - покупка.
Интернет потребителите пристигат в онлайн магазина с идеята да купят нещо или да потърсят продукт. Обективно погледнато те не копнеят за регистрация в база от данни. Не са си поставили за основна цел вписване в имейл бюлетин. Важно е да помогнем на тези потребители да постигнат това, което желаят - покупка - и тогава да ги насочим към абонамент. Просто трябва да се изчака да свършат това, което искат и тогава можем да им предложим уникалната възможност да се запишат за атрактивни имейл известия. Това решава и един друг казус. След като потребителят направи поръчка, може да се зачуди “Какво сега?”. Чудесна възможност е предложението за вписване в бюлетина.
Дайте добра причина на хората да се запишат. Бъдете ясни какво ще получат, че няма да сте досадни. Директно им кажете, че винаги могат да се отпишат, ако не са доволни. По този начин сте открити към посетителите на онлайн магазина и те биха Ви гласували доверие. По този начин ще балансирате ползите за двете страни.
Ще създадем за Вашия бизнес успешен онлайн магазин. Изпратете ни запитване.
Категории: Онлайн магазини и търговия Тагове: Онлайн търговия, Онлайн магазин, Маркетинг, Онлайн магазини
Обратно