Гладко кацане на рекламна целева страница

Landing pages - с какво помагат на бизнеса и продажбите?

Какво представлява тази рекламна целева страница (Landing page)?!

Рекламно целевите страници служат за насочване на потребителите към конкретна услуга, стока, промоция. Това са страници в уеб сайта, на които посетителите се озовават след специфична рекламна кампания - от банер, имейл, препратка от социалните мрежи. Идеята е тези страници да създадат от посетителя на сайта потенциален клиент. Целевите страници предлагат на посетителите супер фокусирано изживяване: приземяват ги на точно определена страница (а не на Начална, където има всякаква информация), дават им напътствия какво точно да правят.
Създаването на рекламна целева страница е микс от изкуство и наука. Ефективните такива съдържат в себе си точното количество информация без да прекаляват или натоварват. Landing page-а трябва да има в себе си три неща:
  • да казва на потребителя къде точно се намира;
  • какво точно им предлагате и колко готино е то;
  • и какво точно трябва да направи потребителят, за да получи това уникално нещо;
Имайте предвид, че в случая малкото е повече и по-добре. Не бива да затормозявате с купища информация, картинки, анимации, летящи клоуни, балони и т.н.
Обвържете посланията, обещанията и реалността
Често се случва потребител да влезе на рекламна целева страница от банер или текстово каре, което обещава някакви неща, които после отсъстват от страницата на сайта. Това е много грешно и веднага ще пропъди разочарования посетител. Правете в рекламните си кампании послания и обещания, които после да са ясно видими в рекламно целевите страници.
Сложете ясни заглавия
Още в заглавието говорете на потребителите за ползите от Вашите продукти.
Избройте под формата на булети останалите важни моменти от Вашето предложение. Може да помислите и за поставяне на видео, което да обяснява какво предлагате. Имайте предвид, че никой не харесва видео клипове, които стартират сами при отварянето на страницата.
Кажете директно на потребителя какво да прави
Щом потребителят е кацнал на целевата Ви страница му кажете директно какво да направи. Целта е да не го карате да мисли и да се чуди как да постъпи.
Спечелете доверието на хората
Това може да постигнете с добавянето на референции от доволни клиенти, статии от медиите за Вашите продукти или услуги, възможност за връщане на стока и др. Също така може да добавите и коментари от блогове, социални мрежи, които да доказват, че това, което предлагате е уникално.
Заключение и съвет
След като създадете рекламна целева страница правете тестове и измервайте до колко сте ефективни. Хората ще Ви кажат дали разбират това, което предлагате или се объркват. Успешните рекламни кампании в уеб задължително включват целеви страници.
Споделете в: