Как да излезете успешно онлайн?

Доза креативност не е излишна

Този материал ще Ви бъде полезен, ако сте новостартиращ бизнес или такъв, който до момента е бягал от уеб като дявол от тамян. И в двата случая започвате от нулата и е необходимо да създадете нещо интересно. В този ред на мисли може директно да заявим, че изработка на уеб сайт или изработка на онлайн магазин не е достатъчнa. Има прекалено много сайтове и магазини в интернет пространството. Вашият ще бъде поредният, ако не измислите нещо по-оригинално. Борбата е ожесточена и творческото мислене се появява на дневен ред.
Facebook е отлична опция
Социалната мрежа е една чудесна площадка, на която да се развихрите. Използвайки правилно Facebook ще можете да докоснете хиляди хора. Ако създадете нещо интригуващо, което да дистрибутирате в социалната мрежа, то вирусният ефект е неминуем. Фейсбук потребителите ще започнат да коментират, да харесват, да споделят. Това е красотата на Facebook, интересните неща се разпространяват скорострелно.
Какви са вариантите?
Най-стандартният и банален начин е да използвате Ads като инструмент за популяризиране. Това са платените рекламки, които често виждате в дясната част на сайта Facebook. Но тук възниква въпросът накъде ще водят тези реклами? Към Facebook страницата ли? Към уеб сайта ли? Къде отиде интересният момент, за който писахме няколко реда по-горе?
Помислете за създаването на Facebook игра, която да помогне за пазарната Ви пенетрация. Хората обичат да играят, да се състезават, да спорят, да се забавляват, да се предизвикват. Ако излезете с добра идея и реализация ще натрупате огромен обем от Фейсбук фенове. После ще ги трансформирате в клиенти.
Направа на поръчкова Фейсбук игра минава през няколко етапа. Първият е идейният. При него се разиграват различни сценарии, за да се формира концепция. Тук въпросът опира до креативност. След това се изгражда прототип. Прави се дизайн визия, програмира се, тества се и се стартира. Този процес е комплексен и изисква цяла кошница с познания и умения. Но при добро изпълнение и използване на социалните механизми на Фейсбук, се пoстигат уникални резултати.
Друг бюджетен вариант е закупуването на готова игра. В Whiz сме изградили Фото Конкурс, който можете да ползвате веднага. Той е готово софтуерно решение, което драстично намалява цената му, както и срокa за реализация. Можете директно да го закупите и поставите във фирмената Facebook страница.

Повече за Facebook Фото Конкурс може да откриете на адрес: www.foto-konkurs.com.

Какво следва?
Изработка на Фейсбук игра е едната страна на медала. От другата страна е поддръжката на Фейсбук страницата и въпросната игра. И двете неща не се случват автоматично, някой трябва да отделя време. Безсмислено е да се събира фенска база, ако не се използва. Трябва да комуникирате с новите фенове, за да не изчезнете от информационния им поток.
Важно! Без значение каква игра реализирате, същата ще се нуждае от рекламна подкрепа. Предвидете това в бюджета си. Ще имате разход за направа на самата игра, после за нейната поддръжка, както и за нейното рекламиране. Мълвата за играта трябва да достигне до хората. Допълнителен разход, който може да възникне е осигуряването на награда. Масово във Facebook игрите се раздават награди, за да се стимулират участниците.
Заключение
Социалната мрежа Facebook е един чудесен инкубатор за бизнес възможности. Тя може да Ви помогне да съберете хора около бранда, който налагате. С правилно изградена стратегия ще успеете да излезете успешно онлайн.

Искате ли хиляди Фейсбук фенове? Изпратете ни запитване за изработка на Facebook игра тук.

Споделете в: