Как да излезете успешно онлайн?
Доза креативност не е излишна
След като привлякохме вниманието Ви със заглавието и закачливата снимка, нека се захванем за работа. Ще си поговорим или в конкретния случай попишем за дигиталното присъствие на компаниите. То постоянно трябва да се подобрява, да ...
ПрочететеВ Whiz създаваме индивидуални проекти за всички наши клиенти. Това означава, че всяка наша разработка е уникална и е съобразена със специфичните нужди на бизнеса и неговите клиенти. Това поставя пред нас предизвикатеството да бъдем ...
ПрочететеИгри, игри, игри, кънтят в главата ни. Facebook потребителите просто ги обожават. Ние също ги харесваме, защото постигат зашеметяващи резултати за нашите клиенти. Facebook игрите са наистина абсолютният победител в социалната мрежа. ...
ПрочететеВероятно и Вашата фирма е прозряла ползите от цопването в социалната мрежа. Още от първите редове правим уточнение, че визираме Facebook. Лидерът сред лидерите и религия в България. “Най-големият!”, както гласяха крясъците ...
ПрочететеВ днешния петъчен ден ще се позабавляваме с един по-лек материал за четене. В него ще обсъдим нагласите на бизнеса към уеб разработките. Разбира се в обичайния ни стил ще внесем нотка на сарказъм. Мисля, чувствам, действам ...
ПрочететеВсички проекти, които създаваме в Whiz, са строго индивидуални. Всеки един от тях има своите особености и цели. Това е така, защото работим за най-различни бизнес организации. Но въпреки това има няколко неща, за които можем да ползваме ...
ПрочететеВ днешната статия ще обсъдим един отличен инструмент, с който бизнесът може да печели нови клиенти и да затвърждава отношенията си с вече съществуващи. Предизвикателството Едно от големите предизвикателства пред всеки ...
ПрочететеМного собственици на бизнеси искат да знаят как да направят от феновете реални купувачи на стоките и услугите, които предлагат. Клиентът би закупил неща само, ако реши. Как да го накарате да вземе такова решение? В Facebook ...
ПрочететеПриложенията за Facebook са една много актуална тема в последно време. Бизнесите започнаха да виждат ползи от използването на игри за Facebook. Те им помагат да събират големи обеми от фенове, с които на по-късен етап да комуникират, ...
ПрочететеВ днешната статия ще направим един SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) анализ на Facebook, което ще ни позволи да надникнем върху силните и слабите страни на социалната мрежа, както и върху възможностите и заплахите. Слабите ...
Прочетете