26
април
2012

Снимките „избиват рибата“

Как да подобрим сайта си чрез брилянтни фотографии

26
април
2012
Снимките „избиват рибата“

Продуктовата фотография е един от ключовите елементи в дизайна на всички сайтове. Без възможност потребителите да докоснат, помиришат, усетят продуктите, от които се интересуват, остават единствено изображенията, с които имат досег. Колкото по-професионални, апетитни и лъснати изглеждат Вашите снимки, толкова по-силно привлечени ще са Вашите потенциални купувачи. Също така, ще бъдат много по-уверени, че покупката от Вашия онлайн магазин си заслужава.

Покажете качествата на Вашите продукти
Най-добрият начин да продавате продуктите си е като ги оставите сами да се продават?! Оставете фотографията да направи максимума за Вас и продажбите Ви.
Не подвеждайте клиентите, давайки им основание да НЕ купят от Вас повече
Не правете грешка да представяте продуктите си в компанията на други екстри, които да подведат клиентите. Хората може да сметнат, че ще получат всичко, което е на изображението, а когато това не се случи ще останат силно недоволни.
Създавайте емоционално въздействие
Снимките имат потенциала да създават емоционален взрив. Те предават информацията в пъти по-бързо в сравнение с текста. Снимките имат дълбочина и могат да разкажат цяла история. Фотографиите могат да провокират, да вдъхновяват, да информират, да забавляват.
Как да се сдобия с качествени изображения?
Най-добрият начин да се сдобиете с качествени изображения е като потърсите професионална помощ от фотограф. Но това идва в повече, особено за новостартиращите бизнеси.
Икономичният вариант за изображения в няколко точки
Следвайки тези няколко съвета, оповавайки се на вкуса Ви и уменията зад фотоапарата, би следвало да направите добри изображения, които да продават за Вас. В следващите няколко реда Ви представяме кратки напътствия, с които да се съобразите, щракайки с фотоапарата:
  • Накарайте хората да се смеят
  • Образовайте и информирайте с Вашите снимки
  • Разкажете история
  • Демонстрирайте иновация
  • Покажете на хората как работи дадена стока
  • Подавайте точна информация и не заблуждавайте
  • Предизвикайте емоционални реакции
  • Покажете цялостен lifestyle
  • Демонстрирайте вълнуващи моменти
  • Постарайте се всичко да изглежда красиво
  • Опитайте се да страните от клишета и изтъркани фотоси
  • Създайте желание в клиентите
  • Покажете персоналност чрез снимките
  • Постарайте се фотографиите да изглеждат професионално
  • Снимайте от най-добрите ъгли
  • Покажете стоките Ви в тяхната нормална околна среда
  • Помислете за размера на фотосите
Заключението
Фотографията играе критична роля по отношение на информирането, оказването на влияние, образоването и спечелването на доверието на клиентите. Направете ревизия на уеб сайта си и помислете дали снимките, които показвате са качествени и въздействащи. Фокусирайте се върху Вашата основна цел и подчинете фотоапарата на нея. Така ще получите зашеметяващ краен резултат.
Категории: Уеб сайтове, Онлайн магазини и търговия Тагове: Уеб сайт, Онлайн търговия, Онлайн магазин, Фотография/Изображения, Продажби, Онлайн магазини
Обратно