Най-добрият начин за печелене на клиенти

Обслужването е в основата на успеха в онлайн магазините

Конкурентните и адекватни цени също играят важна роля, но да предположим, че сте се съобразили с това и с Вашите конкуренти. За да подобрите позициите си спрямо тези конкуренти, трябва да осигурите добре организирано съдържание и по-добро цялостно обслужване. Първото зависи от желанието Ви да пишете и събирате информация, а второто оказва огромният ефект върху репутацията на онлайн магазина Ви.

Не заспивай, светът е за двама
Колкото и добре да се развива онлайн магазинът Ви, старайте се постоянно да осигурявате високо ниво на обслужване. Това ще Ви даде възможност да изградите в клиентите истинско доверие. Тези, които редовно пазаруват от магазина ще Ви бъдат лоялни и ще спрат да се интересуват от конкурентните предложения. Точно тези клиенти ще разнесат мълвата за Вас, която ще Ви донесе още повече клиенти и продажби.
Не на компромисите!
Каквито и продукти да предлагате, по какъвто и начин да се популяризирате - никога не правете компромис с качеството на обслужването. Колкото по-отговорни сте към клиентите, техните запитвания и поръчки, толкова по-малко причини ще им дадете да се откажат от Вас. Едни от най-успешните онлайн магазини в световен мащаб следват тези принципи.
Кратко и поучително
Поднесете нещата така, че да са прозрачни и потребителите да са спокойни. Нека са наясно на коя стъпка от покупката са, уведомете ги дали тя е приета, обработена, изпратена. Благодарете им, че са избрали Вас и онлайн магазина Ви. Дайте им възможност да споделят с приятели преживяването. Окуражете ги да дадат оценка на онлайн магазина Ви, да напишат ревю (предложете им пазаруване с отстъпка за написаното ревю). Карайте клиентите да се чувстват специални и да са убедени, че са направили правилния избор като са купили от Вас.
Споделете в: