Ролята на разработчика е да създаде онлайн магазин, който не само функционира безупречно и изглежда атрактивно, но и превръща посетителите в клиенти. За последното се изисква прилагане на специфични маркетингови техники, които се ...
ПрочететеАко изпитвате стагнация в продажбите, липсва Ви вдъхновение, то ще Ви заредим с позитивизъм посредством днешния материал. Той е посветен на онлайн бизнеса и по-конкретно на електронните магазини. В онлайн магазините може да ...
ПрочететеДоброто планиране е в основата на всяка успешна маркетингова стратегия. След подробния анализ на данни и най-вече на постигнатите резултати, е време за идеи: Как фирменият уеб сайт да постигне по-висока позиция при Google търсенията? ...
ПрочететеДнешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
ПрочететеОнлайн пазаруването е бързо и удобно, но също така е изключително лесно за един потребител да посети интернет магазин без да предприеме каквото и да е било действие. За измерването на това поведение се използва така наречената норма ...
ПрочететеДоколко дизайнът на един онлайн магазин е ефективен се определя от неговата способност да улеснява комуникацията с потребителите. Независимо колко добри са предлаганите продукти, прекалената сложност на сайта би имала негативен ефект ...
ПрочететеОнлайн магазините използват различни видове продуктови филтри, които позволяват на потребителите да стеснят избора от разглежданите продукти според личните си предпочитания. Научете как тези инструменти се използват за постигане на ...
ПрочететеВсе повече, брандовете и търговците използват тактики за увеличаване на лоялните си клиенти чрез въвличане, които еволюират заедно с начина, по който хората пазаруват онлайн. Докато програмите за лоялност базирани на трансакции, при ...
Прочетете2016 бе страхотна година за онлайн маркетинга, но развитието му никога не се забавя, а напротив. Краят на годината още не е настъпил, но определено е време да помислим как тази сфера ще се промени през 2017 и как бизнесът може да ...
ПрочететеВинаги казваме на фирмите, че създаваме сайтове и онлайн магазини за крайните клиенти. Това са хората, които ще ги ползват, това са хората, от които се очакват действия и съответните финансови постъпления. В тази връзка е ...
Прочетете