Все повече, брандовете и търговците използват тактики за увеличаване на лоялните си клиенти чрез въвличане, които еволюират заедно с начина, по който хората пазаруват онлайн. Докато програмите за лоялност базирани на трансакции, при ...
ПрочететеКогато въпросът опре до онлайн бизнес - конверсиите са мерилото. Те може да са новозаписалите се за имейл бюлетин, регистрирани потребители, направени покупки. В следващите редове ще представим 13 трика за повишаване на конверсиите ...
ПрочететеОнлайн магазините са едни от най-комплексните уеб проекти. На тях трябва да се гледа с много сериозно око и никога да не се използва определението “един прост онлайн магазин”. Точно поради тази по-висока сложност е ...
ПрочететеПромоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
ПрочететеПредприемачите, занимаващи се с онлайн търговия, влагат много усилия в маркетинга, за да доведат потребители в техния интернет магазин и да ги накарат да купят нещо. Когато вече има артикул в пазарската количка и потенциалният клиент ...
ПрочететеВ днешно време все повече и повече хора се впускат в онлайн бизнеса. От друга страна все повече и повече клиенти започват да пазаруват онлайн, защото могат да го направят от всяка една точка и по всяко едно време. Това е един фундамент ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме една много интересна за клиентите тема. Става въпрос за ценообразуването на уеб проектите. Нека първо уточним какво имаме предвид под уеб проекти, това са поръчкови: уеб сайтове, онлайн магазинни, Facebook ...
ПрочететеДанните за 2016 показват, че глобалните годишни приходи от онлайн търговия възлизат на почти 2 трилиона долара - с 8.7% повече от 2015. Тази сфера на бизнеса става все по-иновативна и комплексна в резултат на развитието ѝ и на напредъка ...
ПрочететеВ днешната статия ще засегнем темата за шпионажа и неговата значимост. За да конкретизираме нещата отбелязваме, че става въпрос за проследяване действията на уеб потребителите. Аз шпионинът Силно препоръчително е, дори ...
ПрочететеОнлайн пазаруването е бързо и удобно, но също така е изключително лесно за един потребител да посети интернет магазин без да предприеме каквото и да е било действие. За измерването на това поведение се използва така наречената норма ...
Прочетете