31
октомври
2013

Трикове за повече продажби в онлайн магазин

31
октомври
2013
Трикове за повече продажби в онлайн магазин
Ако изпитвате стагнация в продажбите, липсва Ви вдъхновение, то ще Ви заредим с позитивизъм посредством днешния материал. Той е посветен на онлайн бизнеса и по-конкретно на електронните магазини.
В онлайн магазините може да се създаде атмосфера на неотложност. Да се внуши на потребителя, че трябва да действа на момента или изпуска уникална възможност за покупка. Това се постига чрез похвати като: показване на ограничени продуктови наличности, безплатни доставки, ограничени във времето намаления.
Защо чувство на неотложност?
Това е хитра тактика, особено около коледните празници. Тя ще накара посетителите на онлайн магазина да предприемат бързи действия по отношение на покупката. Ако потребителите са решили да обикалят по различните конкурентни онлайн магазини и видят, че при вас количествата се изчерват или времето за промоционалното предложение изтича, то ще се замислят много сериозно как да процедират. Идеята е да превърнете изчерпването на количествата в предимство.
Друг подход е използването на цената за доставка. Може да проявите изобретателност по отношение на този инструмент. Предложете на посетителите на онлайн магазина безплатна доставка, ако поръчат в следващите няколко часа.
Интересен способ са и имейлите, които се изпращат до регистрирания списък от потребители. В тези имейли също може да се имплементира чувството за неотложност. Идеята е да се изготви имейл кампания, в която се описва лимитирано количество от дадени артикули на промоционална цена. Към това може да се приложи и промоционален код, който потребителите да въвеждат в онлайн магазина, за да получат отстъпката.
Към параграфа с имейлите може да включим и малък мистериозен маниер. По-конкретно подготвяне на имейл маркетингова кампания, в която да не се говори за конкретен продукт, а да се отбележи, че в онлайн магазина има мистериозна оферта с изключително намалена цена. Целта на това е провокация, която да накара потребителя да кликне линка и да види намаленията в онлайн магазина.
Друг подход са изскачащите съобщения в долния край на онлайн магазина, съобщения, които демонстрират, че други потребители пазаруват точно в момента. Тук въвеждаме така наречения социален елемент или въздействие, че и други хора се възползват от предложенията и плащат пари за тях.
Заключение
Изработка на онлайн магазин е само част от големия пъзел. Онлайн бизнесът има своите тънкости, както всичко останало извън глобалната мрежа. Изучавенето им ще Ви позволи да изградите мощен онлайн магазин, който да генерира впечатляващи финансови резултати. Отбелязваме, че и нивото на обслужване трябва да е отлично. Реалността е, че на пръв поглед дребните неща правят голямата разлика. Ако тепърва се впускате в онлайн търговията, то може да прочетете материали ни Необходимото за изработка на онлайн магазин.
Категории: Онлайн магазини и търговия Тагове: Онлайн търговия, Онлайн магазин, Маркетинг, Продажби, Онлайн магазини, Бизнес
Обратно