В работата си през годините сме ставали свидетели на онлайн бизнеси, които успяват и такива, които се провалят. Писали сме статии за ползите от стартирането на онлайн магазин, но до сега не сме експериментирали с материал срещу онлайн ...
ПрочететеВ тази статия ще направим преглед на бизнес модела на сайтовете за групово пазаруване или сайтовете за колективно пазаруване, както може би сте ги чували. Двете понятия водят към едно и също значение. Ще обясним какво представляват, ...
ПрочететеКонцепцията за разказване на историята на бранда не е нова. Брандове от всякакъв калибър осъзнават нуждата от това да увличат и забавляват техните настоящи и потенциални клиенти използвайки този добре изпитан метод. Разказването на ...
ПрочететеВ Whiz напредваме към осмата година, в която разработваме уеб проекти. Това време ни е захранило с опит и знания. Ставали сме свидетели на различни явления в интернет пространството, иновации, революции, истерии, пълни глупости. ...
ПрочететеНачинът, по който презентирате стоките и услугите си, е от кардинално значение за Вашия успех. В уеб, както и по принцип в офлайн живота, първоначалното впечатление е от огромно значение. Когато продавате даден продукт, трябва да ...
ПрочететеМнението, че персонализацията на потребителското преживяване в онлайн магазина гарантира успех в електронната търговия, е широко разпространено. Това е така до голяма степен, но прилагането на този метод не е просто като детска игра. ...
ПрочететеНикой не обича да чака, особено когато става въпрос за обслужване в онлайн магазин. Проучванията сочат, че 52% от потребителите ще се откажат от покупка, ако не получат отговори на въпросите си бързо. Едно от най-ефективните решения ...
ПрочететеГлавните задачи пред мениджмънта на всеки онлайн магазин е да се увеличат трафикът към него и броят на направените покупки. Несъмнено те са основните фактори за повишаване на приходите, но често се забравя и друг много важен „стълб“ ...
ПрочететеОнлайн магазинът е бизнес, който трябва да се управлява като всички останали. Необходими са знания, умения, здрави нерви, търпение, находчивост, креативност, финанси, време, особено големи размери кофеин, екип, желание, ясна визия, ...
ПрочететеРеалността при уеб сайтовете и онлайн магазините е, че разработката се преплита с маркетинга. Тези две неща в комплект отвеждат всеки проект до върховете на успеха или дълбините на канала. Не е правилно двата компонента да се разделят. ...
Прочетете