Промоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
ПрочететеРазбирането, че хората просто ще дойдат и ще купуват стоки от Вашия онлайн магазин може да бъде фатално. Без да имате ясна представа кого точно трябва да таргетирате на самия сайт и в мрежата като цяло, Вашите усилия да изградите ...
ПрочететеКогато един онлайн магазин се управлява ефективно чрез надеждна система, специално създадена за него, и работи в синхрон с ERP софтуера, който бизнесът ползва, рискът от това да се изчерпа наличността от даден продукт е минимален. ...
ПрочететеБез значение в каква индустрия развивате Вашия бизнес, идентифицирането на точните клиенти, на които да продавате е от ключово значение. Не само, че ще Ви помогне да концентрирате маркетинговите си усилия в правилната посока, но и ...
ПрочететеВ Whiz създаваме индивидуални проекти за всички наши клиенти. Това означава, че всяка наша разработка е уникална и е съобразена със специфичните нужди на бизнеса и неговите клиенти. Това поставя пред нас предизвикатеството да бъдем ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеВсе повече, брандовете и търговците използват тактики за увеличаване на лоялните си клиенти чрез въвличане, които еволюират заедно с начина, по който хората пазаруват онлайн. Докато програмите за лоялност базирани на трансакции, при ...
ПрочететеНе е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”. “Не се пречкай” означава да не разсейва потребителите, а да работи в тяхна полза. Казано по друг начин, ...
ПрочететеМного бизнеси се появяват на бял свят в резултат от добра идея, подкрепена от мечтатели. Възникват на локално ниво, работят неуморно, вярват в себе си, докато никой друг не го прави. Но идва момент, в който бленуват за излизане от ...
ПрочететеПовечето онлайн търговци са убедени, че знаят какво представлява листата с любими продукти и за какво се използва. Докато всички разбираме основното предназначение на тази функционалност на онлайн магазина - правене на списък с артикули, ...
Прочетете