Изскачащите прозорци при влизане в сайт са често смущаващи. Онлайн потребителите мразят при пристигане на уеб сайта да бъдат веднага атакувани от послания т.нар. pop-ups. Посетителите се дразнят, ентусиазмът им повяхва, защото са ...
ПрочететеОнлайн магазините, които са в преследване на по-добри резултати, трябва да обмислят създаването на видео клипове. Те са инструмент, който ще помогне за по-добрата изява на магазина, което генерално се отразява под формата на продажби. ...
ПрочететеНе е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”. “Не се пречкай” означава да не разсейва потребителите, а да работи в тяхна полза. Казано по друг начин, ...
ПрочететеИмало едно време едно магазинче, което се спотайвало из уличките на града. Собствениците били добри и сърдечни хора, имали хубава продукция, всички от околните сдания ходели при тях. Добрите хорица се трудели неуморно всеки ден, но ...
ПрочететеВ днешната статия ще обсъдим темата за простотата в уеб проектите. Към категорията уеб проекти причисляваме сайтове, онлайн магазини, Facebook игри, Facebook приложения, приложения за смартфони и таблети. Темата е много интересна ...
ПрочететеВинаги се случва клиенти да изявяват желание да върнат закупена стока от Вашия онлайн магазин. Това е един много неприятен момент, защото не само се връщат парите за стоката, но може разходите да се увеличат като се заплатят и куриерски ...
ПрочететеРастящият брой посетители в един онлайн магазин е индикатор за добра оптимизация за Google и ефективна онлайн реклама. А колко от посетителите стават клиенти? Целта на маркетинга в рамките на самия магазин е да убеди хората да направят ...
ПрочететеВсеки един от нас в ежедневието си се превъплъщава в ролята на клиент. Вероятно всички сме попадали на лошо обслужване, понякога по-често от необходимото. В тази статия ще стане дума именно за тази частица от бизнеса, на която може ...
ПрочететеПървите впечатления са най-важни. Поради това всеки онлайн магазин трябва да има впечатляваща начална страница, но това съвсем не значи, че продуктовите страници могат да се подценят. На тях се представят артикулите и тъкмо там се ...
ПрочететеПродуктовите страници, блог статиите, социалните мрежи, имейл бюлетините са все инструменти, които могат да се подобрят с отлично съдържание. Компаниите, които използват тези канали по умел начин са много по-напред от конкурентите ...
Прочетете