В днешния петъчен ден ще се позабавляваме с един по-лек материал за четене. В него ще обсъдим нагласите на бизнеса към уеб разработките. Разбира се в обичайния ни стил ще внесем нотка на сарказъм. Мисля, чувствам, действам ...
ПрочететеВсеки един бранд в социалната мрежа се бори за парче от пая. Всички искат популярност, броят на феновете да се увеличава, а всичко това да се отразява положително на продажбите. Все пак присъствието на бизнесите във Facebook е с пределно ...
ПрочететеВ днешния свят всеки бизнес е длъжен да има дигитално лице и присъствие. Това е факт, по който не е нужно да се водят спорове. Информационната ера предоставя на бизнесите множество възможности, но ги изправя и пред доста предизвикателства. ...
ПрочететеСлед като привлякохме вниманието Ви със заглавието и закачливата снимка, нека се захванем за работа. Ще си поговорим или в конкретния случай попишем за дигиталното присъствие на компаниите. То постоянно трябва да се подобрява, да ...
ПрочететеВ последно време доста често се засяга темата за простотата в уеб дизайна. Клиентите използват думи като семпло и изчистено. Но какво всъщност означава това? Широко възприеманото определение е един сайт или онлайн магазин да съдържа ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеОтмина времето, в което Facebook се използваше само за лафче с приятели и роднини. Днес всеки малък, среден и голям бизнес използва социалната мрежа, за да комуникира с настоящи и потенциални клиенти. Ако разгледате различни бизнес ...
ПрочететеСъздадена през 2010 като онлайн платформа за споделяне на снимки, Pinterest бързо се превръща в любима социална мрежа на множество хора, както и в ефективен инструмент за онлайн маркетинг. Интересен факт е, че сайтът държи рекорда ...
ПрочететеВодещото в днешната статия е фирменото присъствие във Facebook. Ще разгледаме данни, които да потвърдят силата на най-голямата социална мрежа. Ще обсъдим какво да направите, за да извлечете ползи от случващото се. Бихме отчели ...
ПрочететеПървият въпрос, на който трябва да си отговорим, е за какво служат тези приложения. Всичко около тях е с цел продажби, ясно и точно казано (написано). С помощта на приложенията за Facebook бизнесите успяват да маркетират своите продукти ...
Прочетете