05
ноември
2013

Социалната мрежа и контактът с хората

Използването на Facebook

05
ноември
2013
Социалната мрежа и контактът с хората
Вероятно и Вашата фирма е прозряла ползите от цопването в социалната мрежа. Още от първите редове правим уточнение, че визираме Facebook. Лидерът сред лидерите и религия в България. “Най-големият!”, както гласяха крясъците на човек от популярно телевизионно шоу. И така, да не се отнасяме в спомени по комичното, а да работим по същество. Присъствието във Facebook може да Ви докара реални финансови ползи, което е и целта, но може и да Ви загуби времето.
Реалността в прав текст
Първото и най-основно нещо, което искаме да отбележим е, че няма как нещата да се случват от само себе си. От въздуха или магически механизъм на социалната мрежа. Ако искате наистина да присъствате във Facebook и да жънете дивиденти, то трябва да се ангажирате. Друг вариант просто не съществува. Безцелевото създаване на Facebook страница, защото е модерно няма да Ви докара нищо. Напротив, ще изглеждате изключително странна фирма, ако постовете Ви са от преди 6 месеца и имате 120 фена, 90% от които роднини и приятели.
Развитие в застой
Трябва да осъществявате връзка, комуникация с хората, да сте социални. Точно това е замисълът на Facebook. Ако Facebook страницата Ви е в латентно състояние, дори и да пишете нещо един път в месеца, то посланието Ви няма да достигне до никого. Ако хората, които са Ви фенове, не взаимодействат със съдържанието, което генерирате, сте пътник. Просто изчезвате от техния ежедневен информационен поток.
Адекватност и адаптивност
Ще се наложи да опознаете аудиторията си, да експериментирате на какво откликват най-добре, да измервате случващото се и да ставате все по-добри. Идеята е да не се превърнете в изцедена от човечност, безлична компания, която не може да заинтригува никого. Нямаме предвид машиналното пускане на постове, за да има там нещо на стената. Погледът ни е насочен към добре премислена, планирана и адекватна активност, която да е приятна на таргет аудиторията, да внася стойност за тях. По този начин понятието фенове няма да е изпразнено от смисъл.
Грижовен и любящ бранд
Грижете се за привлечените фенове и се постарайте да спечелите нови. Благодарете им за позитивните отзиви, които ще получите, обсъждайте нещата, които ги вълнуват. Запалете интереса им с изработка на Facebook игра, която да ги зариби, раздавайте награди. Всяко Facebook приложение може да използва механизми за споделяне и вирусно разпространяване. Помислете колко ползи можете да извлечете от добре конструирана Facebook игра, която хората харесват и разпространяват сред приятелите си. Влезте в личния свят на хората по интересен за тях начин. Помнете, че Вашите писания и агитации попадат в информационния поток на хората, където са техните приятели и семейство. Вие започвате да стъпвате в една по-деликатна, дори да я наречем интимна почва. Съответно трябва да действате много интелигентно.
Приключваме
Очакванията Ви за социалната мрежа трябва фундаментално да се променят. Там ще се срещнете с човешки същества, а не със закоравели професионалисти, на които можете да сипете аналитична информация за продукти и услуги. Поставете се на мястото на потребителя, който взаимодейства с брандовете във Фейсбук. Спрете да действате като конвейрна линия за бълване на стоки. Градете връзки с Вашите фенове. Провеждайте кампании, правете Facebook игри, накарайте хората да Ви обикнат като бранд, да Ви почувстват близки, да Ви допуснат в живота си.

Искате ли интересна facebook игра?

Категории: Facebook и социални мрежи Тагове: Facebook игри, Приложения за Facebook, Facebook, Маркетинг, Социални мрежи, Facebook приложения
Обратно