27
юни
2013

Обичаме да сме последователни

27
юни
2013
Обичаме да сме последователни
В днешната ведра статия ще обсъдим темата за последователността в работните процеси, които са обвързани с разработката на уеб проекти. Правим една бърза вметка, че ще засегнем уеб сайтове, онлайн магазини, Facebook игри и приложения. Всичко, което ще прочетете е плод на годините ни работа в сектора. Вече можем спокойно да продължим напред с материала.
Какво значи да си последователен?
Ние го обясняваме като неразделна част от фирмената култура. Това е един изграден маниер на работа. Означава, че хаосът е елиминиран и цялата работа се движи по мед и масло. Бихме го нарекли високо ниво на професионализъм и организираност. Защо пък да не използваме и думичката педантичност? Да, има и педантичност в метода ни на работа. В крайна сметка трябва да фигурира онази така интересна вманиаченост, която тласка нещата към успеха.
И така, нека да излезем от по-общото и влезем в дълбините на конкретиката. Последователността в нашия бранш (изработка на уеб сайтове; изработка на онлайн магазини) е от ключово значение. Има конкретни стъпки, които са в определена последователност. Нека изстреляме три примера:
  • първо се прави подробно задание за изработка, а после оферта с цена и срок;
  • първо трябва да е ясна структурата на съдържанието, а после да се прави сайт;
  • първо се тества щателно, а после се стартира официално;
Тези, а и други стъпки, не могат да си разменят местата. Ако това се случи, то под прага на офиса пропълзява злият хаос. Той от своя страна си води приятелите Сърдитко Петко и г-н Отклонение от срокове и бюджети.
Кому е нужна тази последователност?
Има много стъпчици, които се спазват само от компаниите с дългогодишен опит. Тази последователност е гарант за стигането до целта. Това от своя страна е много важно за клиента. Хаотичното препускане из работните процеси никога не води до положителни резултати. Компанията уеб разработчик трябва да е изключително добре организирана, за да контролира последователността на всички процеси. Често клиентите не разбират уеб бранша, а и не им е работа. Фирмата, която разработва сайта, магазина или Facebook играта трябва да постави шаблона, по който да се работи. Говорим за всичко от самото начало с формирането на заданието, през създаването на информационната архитектура, стигайки до програмирането, дизайните, тестовете и накрая самият старт.
Не е ли отегчаващо?
Понякога нещата звучат натоварващо и сложничко. Вероятно е така, защото наистина са сложни. Все пак става въпрос за софтуер. Професионалнално направените сайтове и електронни магазини изискват време. Всичко по тях трябва да се планира и подреди под конец. Понякога заданията стават дълги, имейл кореспонденцията обемиста, срещите повечко, но всичко е в името на общата цел - успеха. А този успех обича подготвения ум или казано по друг начин обича подготвените клиент и уеб разработчик.
Заключение
За да се случат нещата по искания начин, по правилния начин, трябва да има добра организация и последователност. Отделете необходимото време за направа на задание, обмислете много добре информационната архитектура и нейното подсигуряване, участвайте в работните процеси, бъдете на разположение. Гледайте сериозно на уеб проекта си, следвайте начертания план и ще пожънете желаните резултати.
Категории: Уеб сайтове, Онлайн магазини и търговия, Facebook и социални мрежи Тагове: Facebook игри, Първи стъпки, Онлайн магазин, Сайтове, Онлайн магазини, Планиране, Facebook приложения
Обратно