Искате повече Facebook фенове?

Всеки един бранд в социалната мрежа се бори за парче от пая. Всички искат популярност, броят на феновете да се увеличава, а всичко това да се отразява положително на продажбите. Все пак присъствието на бизнесите във Facebook е с пределно ясни финансови помисли. Ситуацията е, че активното онлайн население обитава Facebook, съответно бизнесът се промъква, заема позиция и атакува. Вече до колко се справя успешно е друга тема.

Постоянната и адекватна комуникация с Facebook феновете опредлено помага за набирането на скорост. Но дали е достатъчна? Писането на постове и сутрешните поздрави, придружени с пожелания за успешен работен ден няма да направят някакво небивало чудо.
Трябва да запалите фитила
Точно така, необходимо е нещо с повече креатививност, което да взриви интереса. Идея, която да въвлече хората, да изисква включване от тяхна страна, а в същото време да ги стимулира материално. И идваме до откровението - Facebook приложение за фото конкурс.
Огромната част от социалната мрежа се върти около снимките. Хората са полудели по тях. Качват какво ли не. Точно от тази фото страст трябва да се възползвате. Направете за бранда си Facebook фото конкурс, който да придърпа още повече хора към фен групата Ви. Осигурете интересни награди и само гледайте какъв бум ще настане.
Пълна свобода
Имате неограничен хоризонт за изява. Ако искате може да направите еднократна кампания с Facebook фото конкурс, ако пък решите може всяка седмица, всеки месец.
Като познавате аудиторията си лесно ще може да организирате фото конкурс във Facebook, който да зариби още повече последователи. Ако се целите в мъжката аудитория, то специално за тях се прави тематична Facebook разработка. Ако пък дамите са на Вашия радар, то ще получат необходимата персонализираност и внимание.
В общи линии може да подадете информация за целите си и таргет аудитория, а ние от Whiz да Ви направим най-доброто предложение, на което да не можете да откажете.
Популяризирането
Стигнахме до интересната част. Всяко едно начинание изисква работа по популяризирането му. Facebook фото конкурсът не прави изключение. Интересното е, че социалните механизми, които използва самото приложение му позволяват да се саморазгърне. С това имаме предвид, че когато потребителите го ползват, участват в конкурса, приложението автоматично го оповестява. И по този начин мълвата достига до приятелите на Facebook феновете, които се включват във Вашата инициатива. И така човек след човек, Вие ще станете свидетел на набъбващата Ви Facebook страница.
Заключение
Направата на Facebook фото конкурс е напълно достъпно решение. Свържете се с нас и нека обсъдим какви цели имате, какви са продуктите и идеите Ви, коя е аудиторията, която трябва да се привлече. След което запретваме ръкави и започваме да творим история.
Споделете в: