30
януари
2013

Не е нужно да сте гуру, за да осъзнаете стойността на Facebook

30
януари
2013
Не е нужно да сте гуру, за да осъзнаете стойността на Facebook

Букви, букви, проба, проба...

След като направихме разгрявка на десетте пръста е време да Ви представим днешната статия, която посвещаваме на социалния феномен Facebook.
Гръмките ни слова са ориентирани към Вас мениджъри и собственици на бизнеси. Обръщението ни е под формата на призив за сериозно отношение към Facebook.
Без значение дали харесвате най-голямата социална мрежа, дали лично Вие я смятате за загуба на време, Вашите бивши, настоящи и потенциални клиенти са във Facebook. Точно така, социалното ги е зомбирало и те постоянно киснат онлайн. Докато са на работа са във Facebook, докато са у дома пак са във Facebook, докато пътуват или са в заведение пак са във Facebook. Когато се запознават помежду си разменят Facebook профили. Така написано звучи като епидемия. Да, Facebook е една епидемия, която е завладяла сивото вещество и ежедневието на всички.
Сега, без да се възмущаваме дали това е добре и как се отразява на идните поколения, да мислим конструктивно. Да впрегнем мозъчните си клетки, които сме заделили за бизнес дейности и да си зададем въпроса как да монетаризираме това Facebook пристрастяване.
Еврика! Facebook игри и Facebook приложения.
Facebook игрите ще Ви помогнат да увеличите драстично фен групата си. Те са уникален, доказал се маркетингов инструмент, който привлича хората като магнит. Става въпрос за наистина добре направените игри, тези които използват социалните механизми, създават вирусен ефект, изграждат ангажираност във феновете. Накратко създадени са от компания, която знае какво върши.
След набирането на една критична маса от фанатизирани фенове е време да правите нещо с тях. Нещо различно от това да се перчите колко много фенове имате. Това няма да Ви донесе преки ползи. Време е да въведете втори отборен играч, който да Ви помогне. Визираме Facebook приложение, което да Ви осигури възможност да предлагате стоките си. Дори не само да ги предлагате, а директно да ги продавате през платформата на Facebook. И така стигнахме до откровението - Facebook онлайн магазин. Помислете за миг какви финансови ползи може да извлечете от онлайн магазин, поставен в най-въвличащия сайт Facebook. Ще разразите буря от продажби, в която да се удавят конкурентите Ви.
Гранд финал
Малко по малко стигнахме до извода, че Фейсбук е факт, фактор и феномен. Предлага множество възможности, които просто чакат кротко да бъдат впрегнати и обяздени.
Уважаеми мениджъри и бизнес притежатели, сега е моментът да се пробудите от великата заблуда, че Facebook е нещо временно. Той е тук, за да остане. Просто го използвайте по най-умелия начин.
Facebook е на лице, активните потребители са на лице, остава само от Whiz да разработим за бизнеса Ви Facebook игра и Facebook онлайн магазин.
Категории: Facebook и социални мрежи Тагове: Facebook игри, Приложения за Facebook, Facebook, Социални мрежи, F-commerce, Facebook онлайн магазин
Обратно