4 фатални грешки

Ако сте собственик на уеб сайт или Ви предстои направата на такъв, прочетете кои са четирите фатални грешки в уеб дизайна.

В тази статия ще разгледаме четирите грешки, които оглавяват списъка на фаталните. Ако ги допуснете да пропълзят в сайта или онлайн магазина Ви, то с него е свършено.

Хубавото е, че след като прочетете материала ще знаете кои са и няма да ги допуснете. Ако пък вече ги фиксирате в уеб проекта си, то ще знаете, че е време за офанзивни действия за отстраняването им.
Винаги помнете, че за да сте успешни в уеб, трябва да имате сайт / онлайн магазин, който да служи на потребителите и да е приятелски настроен. С това трябва да се съобразите Вие и Вашият уеб разработчик.
Едно, от основните правила при създаването на уеб сайт, е: простота, простота, простота. Хитро нали? Сайтът трябва да е лесен за използване и разбираем. Той трябва с лекота да води потребителя през процеса на покупките.
Да започваме по същество.
Фатална грешка №1: Да се опитвате да впечатлявате потребителите, вместо да им продавате.
Много собственици на бизнеси държат сайтовете им да са шаренки, мигащи и отиващи в графата кичозни. В действителност не анимациите и уникалните взривове на цветове ще направят продажбите. Вярно е, че подобни техники захващат вниманието на посетителите, но това е само временно. Важното е при използването на дадени ефекти те да насочват вниманието към нещо точно определено - към стойността на продукта.
Никога не бъркайте залъгалките за окото със съдържанието на уеб сайта. Ефектите трябва само да спомагат за представянето на съдържанието, те са просто щипка захар, която да подслади усещането. Не бива да разсейвате потребителите от целта, която сте си поставили - продажби. Ако имате някаква анимация или друга префърцунена графика, която спъва продажбите Ви - отстранете я с оперативна намеса.
Избягвайте натоварващите, бавно зареждащи интро страници. Особено тези, които нямат възможност за прескачане. Ако потребителят започне да си блъска главата как да изключи уникалното Ви интро, то ще се изпари от интернет страницата Ви.
Фатална грешка №2: Да направите сайта прекалено голям.
Не бива да създавате гигантски уеб сайт, на който да му отнема цяла вечност, за да зареди. Сайтът Ви трябва да е супер оптимизиран и да се отваря буквално с мигването на окото. Внимавайте с големите изображения и видео клипове.
Фатална грешка №3: Да направите объркано меню.
Навигирането в сайта трябва да става лесно, бързо и най-вече интуитивно. Понякога опитите за оригинални, кративни изпълнения не завършват добре. Криенето на бутони зад различни картинки и иконки също не е добър похват.
Погрижете се навигационното Ви меню да се намира на едно и също място без значение на коя страница от сайта се намира потребителят.
Понякога най-доброто решение е навигацията да бъде проста и семпла. Да не изненадва никого с огромната си доза напомпана креативност. Хората не искат да отделят време, за да разгадаят гения стоящ зад изящното Ви навигационно меню. Те вероятно искат да купят нещо от Вас, съответно не ги разколебавайте.
Фатална грешка №4: Да заровите важната информация в дън земя.
Сърфиращите в мрежата са нетърпеливи и държат цялата власт в ръцете си. Нямат желание да отделят време, за да търсят из страниците Ви, онова, от което се нуждаят.
Ако забутате важната информация в “дълбините на канала” ще изгубите много потенциални сделки.
Заключение
В уеб сайта трябва веднага да стане ясно какво продавате и какви са ползите, които клиентите ще извлекат от Вас. Това е най-добрият начин да прихванете вниманието на интернет потребителите и да ги накарате да прочетат повече. Дайде им на златен поднос информацията, която търсят.
Споделете в: