Насоки за изработка на онлайн магазин
Успехът обича подготовката
- секциите и най-вече продуктовия каталог;
- търсенето и извеждането на резултати;
- бизнес докладите и уеб статистиките;
- атрибутите за SEO-то;

Една от най-често срещаните грешки в онлайн търговията е да се определя продажбата като крайната цел. За брандовете е лесно да се концентрират само върху трансакциите, но дали е доходоносно? За да се развива и расте един онлайн бизнес, ...
ПрочететеВ днешно време всички находчиви бизнеси се ориентират към онлайн продажбите. Но преди да поемете по славния път на подобно начинание трябва да се запознаете с правилата за движение. Без значение каква ще бъде инвестицията Ви в онлайн ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме случаите, в които употребата на Flash технологията не е удачна. Една от основните причини е, че понякога Flash отклонява цялата концепция в друга посока, която не съвпада с целите на сайта. В днешно ...
ПрочететеЗа да се превърне една уеб компания в успешна е необходимо нещо много повече от добър дизайн и програмен код. Нужно е поддържането на отлични отношения с всеки един клиент. В Whiz винаги се стремим да извличаме максимума от ...
ПрочететеОнлайн магазините, които са в преследване на по-добри резултати, трябва да обмислят създаването на видео клипове. Те са инструмент, който ще помогне за по-добрата изява на магазина, което генерално се отразява под формата на продажби. ...
ПрочететеУеб дизайнът непрестанно се развива и търси нови възможности за повишаване успеваемостта на онлайн магазините. Битката се води за намирането на правилните елементи, които трябва да съдържат онлайн страниците, за да спечелят доверието ...
ПрочететеДанните за 2016 показват, че глобалните годишни приходи от онлайн търговия възлизат на почти 2 трилиона долара - с 8.7% повече от 2015. Тази сфера на бизнеса става все по-иновативна и комплексна в резултат на развитието ѝ и на напредъка ...
ПрочететеВреме е да обсъдим един интересен момент от уеб дизайна, а именно негативните пространства. Ще Ви убедим, че негативното се превръща в позитивно, когато попадне в ръцете на правилните хора. Какво е негативно пространство? ...
ПрочететеДигиталното присъствие на компаниите е една много сериозна тема. Всички разумни бизнеси искат да се изявят по някакъв начин в уеб, но не винаги е ясно как. Идеи много, както вътрешнофирмени, така и от външни предложители, които се ...
ПрочететеС развитието на интернет маркетинга, една тенденция се очертава все по-ясно: видео съдържанието става изключително важен фактор за превръщането на потребителите в клиенти. Според прогнози на Cisco, към 2020 делът на видео трафика ...
Прочетете