Насоки за изработка на онлайн магазин

Успехът обича подготовката

Много е важно преди всяка изработка на онлайн магазин да се зададат правилните въпроси. Има доста неща, които трябва да се покрият преди да се започне самото изграждате. Това са информационната архитектура, интерфейсът, бизнес анализите, статистикатата, упрвавлението на съдържанието, оптимизацията за Google.
Нека подхванем информационната архитектура, защото тя е фактор от критично значение. Всеки сайт и онлайн магазин притежава специфична структура на:
  • секциите и най-вече продуктовия каталог;
  • търсенето и извеждането на резултати;
  • бизнес докладите и уеб статистиките;
  • атрибутите за SEO-то;
Много често хората отправят към нас запитване за стандартен онлайн магазин. Какво означава това?! Всеки бизнес притежава своята специфика и продава нещо различно - техника; дрехи; козметика; книги; услуги. Всяко едно от изброените налага различен подход и съответното изпълнение. Точно поради тази причина трябва да се помисли предварително за информационната архитектура. Това е съществена част от планирането. Определя как потребителят ще навигира из страниците на онлайн магазина и какви са връзките между тези страници.
Структурата на електронния магазин се представя визуално чрез направата на мисловни карти, които отразяват йерархията. Направихме един бърз пример, с който да Ви помогнем да схванете по-добре това, за което пишем.
Тази картинка демонстрира класификацията на страниците и нивата, с които крайният потребител взаимодейства. Обърнете специално внимание на частта с продуктовия каталог. Тя е най-важният раздел от целия онлайн магазин. Заслужава най-много внимание.
Този метод на работа ще Ви помогне да се подготвите преди самата изработка на онлайн магазин. Ще знаете какво Ви е необходимо, за да създадете успешен онлайн бизнес. Ще имате възможност да разгледате различни алтернативи и да изберете най-добрата, която да подхожда на идеята и бюджета, които сте подготвили.
Споделете в: