Насоки за изработка на онлайн магазин
Успехът обича подготовката
- секциите и най-вече продуктовия каталог;
- търсенето и извеждането на резултати;
- бизнес докладите и уеб статистиките;
- атрибутите за SEO-то;

В днешния петъчен ден ще се позабавляваме с един по-лек материал за четене. В него ще обсъдим нагласите на бизнеса към уеб разработките. Разбира се в обичайния ни стил ще внесем нотка на сарказъм. Мисля, чувствам, действам ...
ПрочететеСпоред най-смелите прогнози, след само четири десетилетия човечеството ще е забравило какво е да се ходи по магазините и да се плаща кеш. За много хора това вече е реалност. Вече не е нужно да плащате на ръка на доставчика, когато ...
ПрочететеКонцепцията за разказване на историята на бранда не е нова. Брандове от всякакъв калибър осъзнават нуждата от това да увличат и забавляват техните настоящи и потенциални клиенти използвайки този добре изпитан метод. Разказването на ...
ПрочететеДанните за 2016 показват, че глобалните годишни приходи от онлайн търговия възлизат на почти 2 трилиона долара - с 8.7% повече от 2015. Тази сфера на бизнеса става все по-иновативна и комплексна в резултат на развитието ѝ и на напредъка ...
ПрочететеГлавните задачи пред мениджмънта на всеки онлайн магазин е да се увеличат трафикът към него и броят на направените покупки. Несъмнено те са основните фактори за повишаване на приходите, но често се забравя и друг много важен „стълб“ ...
ПрочететеВсички ние като крайни потребители работим с различни видове интерфейси - на сайтове, мобилни устройства, телевизори, часовници, гейм конзоли. Най-кратко и просто казано - там, където има потребител, има и потребителски интерфейс. ...
ПрочететеПреди да започнете да работите по подобряване на дигиталното присъствие на фирмата, ще се нуждаете от критерии за измерване на успеха или провала. Така ще прецените коя работа си заслужава инвестиционните вложения. Необходими са Ви ...
ПрочететеВ днешната статия ще Ви споделим пикантно ястие от кухнята на уеб разработките. Веднага Ви даваме насока за мислене и действия, които да подобрят сайта Ви или онлайн магазина. Концепцията е много проста, но в същото време ...
ПрочететеПовечето онлайн търговци са убедени, че знаят какво представлява листата с любими продукти и за какво се използва. Докато всички разбираме основното предназначение на тази функционалност на онлайн магазина - правене на списък с артикули, ...
ПрочететеВсеки уеб сайт се нуждае от бизнес цели, които да преследва по възможно най-настървения начин. Но създаването на листа с цели не е достатъчно. Ще се наложи да им зададете някакъв приоритет. Нека вземем за пример онлайн ...
Прочетете