Насоки за изработка на онлайн магазин
Успехът обича подготовката
- секциите и най-вече продуктовия каталог;
- търсенето и извеждането на резултати;
- бизнес докладите и уеб статистиките;
- атрибутите за SEO-то;

Онлайн магазините използват различни видове продуктови филтри, които позволяват на потребителите да стеснят избора от разглежданите продукти според личните си предпочитания. Научете как тези инструменти се използват за постигане на ...
ПрочететеПовечето бизнеси, които се разрастват достигат до момент, в който обмислят създаването на онлайн магазин. Същото важи и когато е възникнал проблем с продажбите във физическия магазин. Но се появява един голям списък с въпроси и мътна ...
ПрочететеПромоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
ПрочететеРаботата на разработчиците на онлайн магазини е в основата на успешната интернет търговия. Интерфейс, концентриран върху нуждите на потребителя, дава необходимото както на бизнеса, така и на клиентите, за постигането на техните цел. ...
ПрочететеСвежо съдържание, свежи продукти и атрактивни предложения са в основата за успеха на един онлайн магазин, но вече не са достатъчни. Необходимо е осигуряването на отлично преживяване в онлайн магазина, преживяване, което потребителите ...
ПрочететеОсновната цел на всяка фирма е да промотира услугите и стоките, които предлага, пред правилните клиенти, за да генерира продажби и печалба. Понякога фирмите създават уеб сайтове и онлайн магазини, в които тотално забравят ...
ПрочететеИнтернет магазините имат една точно определена цел - да ПРОДАВАТ. За да се случи това така желано явление, е необходимо да се избягват няколко елементарни грешки. 1. Малки буквички и цифрички На всички ...
ПрочететеВсеки уеб сайт се нуждае от бизнес цели, които да преследва по възможно най-настървения начин. Но създаването на листа с цели не е достатъчно. Ще се наложи да им зададете някакъв приоритет. Нека вземем за пример онлайн ...
ПрочететеДоброто планиране е в основата на всяка успешна маркетингова стратегия. След подробния анализ на данни и най-вече на постигнатите резултати, е време за идеи: Как фирменият уеб сайт да постигне по-висока позиция при Google търсенията? ...
ПрочететеВ сферата на онлайн търговията един от основните инструменти за маркетинг е имейлът. Обикновено посетителите на интернет магазина са подканени да оставят имейл адреса си с pop-up реклами или като част от създаването на свой профил. ...
Прочетете