Насоки за изработка на онлайн магазин
Успехът обича подготовката
- секциите и най-вече продуктовия каталог;
- търсенето и извеждането на резултати;
- бизнес докладите и уеб статистиките;
- атрибутите за SEO-то;
Онлайн магазините използват различни видове продуктови филтри, които позволяват на потребителите да стеснят избора от разглежданите продукти според личните си предпочитания. Научете как тези инструменти се използват за постигане на ...
ПрочететеНяма магически начин, по който да направите онлайн магазина си мега печелив. Всичко зависи и се гради върху здравата ежедневна работа. Това не трябва да Ви разтройва! Има няколко неща, които онлайн посетителите очакват да видят в ...
ПрочететеАко сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions). Ясно изразените призиви към ...
ПрочететеРолята на тази карта е да Ви напътства в развитието на Вашия уеб проект през идните месеци. Това е един работен документ, който постоянно преглеждате и ревизирате. Така малко по малко постигате целите си. Това не е листа с ...
ПрочететеВ тази статия ще представим 10 казуса, които предвещават неуспеха за един уеб проект. 1. Проектът трябва да бъде изработен в брутално кратък срок, защото предстои да бъде представен след няколко дни пред клиенти или партньори. ...
ПрочететеПървото нещо, с което започваме статията е: имате ли бизнес план? Имате ли записани цели, които искате да постигнете с онлайн присъствието си? Защото, ако искате да се възползвате от добрата измеримост на всичко в интернет, то трябва ...
ПрочететеМасово се създават уеб сайтове и онлайн магазини, които са изражение на логическото мислене на екипите, които седят зад тях. Доста често това логическо мислене се разминава с това, което се върти в главата на крайния потребител. Крайните ...
ПрочететеВ днешно време все повече и повече хора се впускат в онлайн бизнеса. От друга страна все повече и повече клиенти започват да пазаруват онлайн, защото могат да го направят от всяка една точка и по всяко едно време. Това е един фундамент ...
ПрочететеАко искате да продавате онлайн ще Ви е необходим е-план, който е също толкова важен, колкото и бизнес планът. Първата стъпка в създаването на е-план е да решите какво искате да предложите на Вашите онлайн клиенти. Мислете ...
ПрочететеКогато въпросът опре до онлайн бизнес - конверсиите са мерилото. Те може да са новозаписалите се за имейл бюлетин, регистрирани потребители, направени покупки. В следващите редове ще представим 13 трика за повишаване на конверсиите ...
Прочетете