02
септември
2013

Посмей да бъдеш различен

02
септември
2013
Посмей да бъдеш различен
Какво означава да си различен в уеб? Значи да се диференцираш от стадото, да покажеш собтвен стил и идеи. Без значение дали ще те посочат с пръст, че си черната овца. Важното е да жънеш успехи със страшна сила.
Добрият стар уеб дизайн
Уеб дизайнът е един от начините за разграничаване от безличните. Той е от изключително значение, трябва да е съобразен с таргет групата на сайта или онлайн магазина, трябва да е в съответствие с корпоративната идентичност, да е оригинален, да носи своето послание, да е съобразен с правилата за ползваемост, да е олекотен и бърз, в крачка с тенденциите и модата, да е професионален и изпипан до най-малкия детайл. Общо взето направата на качествен уеб дизайн е цяла наука, която няма да дълбаем повече. По-скоро ще заявим, че дизайнът не е единственият инструмент, с който да лъснете сред блатото. В много голям процент от случайте клиентите се съсредоточават именно върху него, защото всеки възприема визуалното и обича красотата.
Новата вяра
В Whiz сме проповедници на по-различен подход. Дизайнът е работа и ангажимент на екипа от дизайнери - без повече коментари. Съдържанието е истинската сила, която може да срази конкурентите. То е светият граал, който масово бива подритван в прахта и пренебрегван. Уважаеми бизнесдами и бизнесмени, обърнете цялото си зорко внимание върху съдържанието, което ще предоставите на крайните потребители. То е ядрото, сърцевината, бащата и майката на всеки сайт. Дизайнът е шарената опаковка, която помага за изпъкването на съдържанието, за неговото по-добро презентиране.
Време за размисъл
Съдържанието е всичко онова, което искате да кажете, покажете, продадете и начинът, по който ще го направите. А дизайнът е подкреплението, което помага нещата да се случат. Помислете много внимателно върху всички продукти и услуги, които ще предлагате. Представете ги по възможно най-отличния начин - текстове, видео, снимки, референции. Подгответе отлично представяне на Вашия бизнес и неговите ценности, бъдете креативни, надминете себе си и стандартините четири реда текст. Посмейте да сте различни! Създайте собствен уникален стил, нека Ви запомнят с него. Напишете зашеметяващи послания, поставете ги на ключови места в сайта или онлайн магазина. Подгответе цялостната си концепция за съдържанието преди програмирането, дизайна и тестовете.
Кокошката или яйцето?!
Сайтовете и онлайн магазините се създават за специфично съдържание, идея, бизнес модел. Тоест тези неща трябва да са премислени, изгладени и готови. Не се върви по обратния път - направа на уеб сайт или електронен магазин и после напъни да се напълнят с нещо.
Безличие или победа
Смелите и креативни идеи често са печелившите. Те могат да Ви осигурят преимущество пред останалите, които са напълно еднотипни. Помислете защо искате да създадете сайт или електронен магазин, за да го слагате по визитните картички, или защото искате да направите нещо печелившо, нещо различно, с което да се гордеете.
Категории: Уеб сайтове, Онлайн магазини и търговия Тагове: Уеб сайт, Уеб дизайн, Онлайн магазин, Маркетинг, Съдържание, Сайтове, Онлайн магазини, Бизнес, Планиране
Обратно