Уеб дизайнът е непрекъснато развиваща се сфера, в която специалистите постоянно търсят нови решения, които да подобрят потребителското преживяване и да увеличат конкурентоспособността на техните клиенти. По изработката на един уникален ...
ПрочететеОсновната движеща сила в уеб дизайна е начинът, по-който хората потребяват информация. Той определя тенденциите при уеб сайтовете на фирмите и не само. За адаптивния дизайн (responsive design) можем вече да говорим като за норма, ...
ПрочететеКолко пъти сте срещали овехтели уеб сайтове, които Ви изумяват с мезозойската си визия? Може дори и Вашият да е един от тях. Ако е така прочетете следващите редове, в които ще поговорим за обновяването и вдъхването на живот в старите ...
ПрочететеС всеки изминал ден значението на интернет нараства. С все по-яростното използване на глобалната мрежа и всички сайтове в нея, хората започват да придобиват представа кое е добър сайт и кое не. Вероятно се досещате, че ако сайтът ...
ПрочететеВсеки от нас е строго индивидуална и независима личност, но щом опрем до пазаруването, то нещата се променят. Всички ние се влияем от мнението и препоръките на наши познати, колеги, роднини и приятели. Това се отнася и за онлайн пазаруването. ...
ПрочететеКонцепцията за разказване на историята на бранда не е нова. Брандове от всякакъв калибър осъзнават нуждата от това да увличат и забавляват техните настоящи и потенциални клиенти използвайки този добре изпитан метод. Разказването на ...
ПрочететеВсеки уеб сайт се нуждае от бизнес цели, които да преследва по възможно най-настървения начин. Но създаването на листа с цели не е достатъчно. Ще се наложи да им зададете някакъв приоритет. Нека вземем за пример онлайн ...
ПрочететеВ днешната ведра статия ще обсъдим темата за последователността в работните процеси, които са обвързани с разработката на уеб проекти. Правим една бърза вметка, че ще засегнем уеб сайтове, онлайн магазини, Facebook игри и приложения. ...
ПрочететеСъздаването на съдържание за уеб не е лека задача. Изисква доста умения и ноу-хау. Лошото е, че много често стратегията за съдържанието се захвърля на заден план. Остава за накрая или изобщо не е ясно кой ще се занимава със съдържанието. ...
ПрочететеДигиталното присъствие на компаниите е една много сериозна тема. Всички разумни бизнеси искат да се изявят по някакъв начин в уеб, но не винаги е ясно как. Идеи много, както вътрешнофирмени, така и от външни предложители, които се ...
Прочетете