Какво трябва да се избягва в уеб дизайна?



Колко често използвате смартфона си през деня? Когато се събуждате, докато чакате на опашка в кафенето, когато получавате съобщение? Факт е, че вече живеем в един дигитален свят, където всичко съществува в рамките на приглушената ...
ПрочететеАко сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions). Ясно изразените призиви към ...
ПрочететеОбратната връзка от потребителите е едно от най-полезните неща, които ще имате под ръка. Това е златна възможност да проверите как хората реагират на Вашите услуги, стоки, на бранда Ви като цяло. Обективно погледнато не е трудно да ...
ПрочететеДнес ще понапишем няколко реда за продуктовите описания в сайтовете и онлайн магазините. Това е една много важна тема, която искаме да засегнем. Целта ни е да обясним колко са важни продуктовите описания и колко много могат да Ви ...
ПрочететеНа тазгодишното издание на конференцията за разработчици Google I/O бяха направени няколко важни съобщения относно бъдещото развитие и проекти на Google, като два от тях включват технологии, демонстриращи точно колко е важно гласовото ...
ПрочететеВсеки сайт и онлайн магазин в безкрайното интернет пространство се бори за светлината на прожекторите. За да придобие желаната популярност, то той се нуждае от потребителите. Те са единствените, които могат да го превърнат в звезда. ...
ПрочететеВ Whiz напредваме към осмата година, в която разработваме уеб проекти. Това време ни е захранило с опит и знания. Ставали сме свидетели на различни явления в интернет пространството, иновации, революции, истерии, пълни глупости. ...
ПрочететеИли историята на един работен процес в създаването на уеб сайт през нашите очи. Много статии обясняват как да проектираш интерфейс и дават ценни насоки за уеб дизайн и това как да се справяш с клиенти. Но един етап в процеса на ...
ПрочететеИзскачащите прозорци при влизане в сайт са често смущаващи. Онлайн потребителите мразят при пристигане на уеб сайта да бъдат веднага атакувани от послания т.нар. pop-ups. Посетителите се дразнят, ентусиазмът им повяхва, защото са ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
Прочетете