Секция За контакти

Една от най-важните страници в уеб сайта

В днешната статия ще направим разбор на една често използванa секция във всеки уеб сайт и онлайн магазин, а именно За контакти.

След като един посетител кацне на сайта Ви и се огледа наоколо, вероятно действието, което искате той да извърши е да се свърже с Вас. Потребителят може да Ви потърси за допълнителна информация или ако сте го омаяли достатъчно, направо да Ви възложи поръчка.
Да речем, че всичко върви по план и потребителят ще започне да търси координатите Ви. И така, каква информация да му предоставите и каква информация да му поискате в замяна?
Основата
Нека започнем с по-очевидните неща. Трябва да имате телефонен номер, на който да Ви открият и имейл адрес. Тези две неща са най-фундаменталните. Следва адрес, на който потребителите да Ви посетят, това играе и своята роля за вдъхване на доверия. Адресът символизира Вашата сериозност и това, че хората ще поръчат от реално съществуваща фирма със седалище.
Разположението
В уеб дизайна има най-различни похвати за разпределяне на тези координати. В дадени случаи се поместват само в секция За контакти, а в други се поставят в долната част на сайта (footer) и винаги са видими. Най-важното нещо е удобството на потребителя. Точно поради тази причина е добра идея да се изведат координати за контакт, които да са достъпни от всяка страница и под-страница.
Картата
Google предоставя чудесна възможност за вграждане на карта в уеб сайта. Това ще улесни много Вашите потенциални клиенти, защото ще Ви откриват за отрицателно време.
Социалните медии
Ако имате присъствие в социалните мрежи, то задължително сложете необходимите бутони с препратки към тях. По този начин потребителите ще знаят, че имат най-различни алтернативни варианти за контакт.
Формите за директна връзка
Масово в секциите За контакти се поместват форми за директна връзка. Трябва добре да помислите каква точно информация да изисквате от Вашите потребители. Това зависи от типа услуги или стоки, които предлагате. Знайте, че трябва да уцелите баланса. От една страна да набирате необходимата информация за обслужване на клиентите, а от друга да не ги отегчавате с купища полета за попълване.
Финал
Като завършек искаме да обърнем внимание на сайтовете и онлайн магазините, които нямат страници За контакти. Това води само до стотици или хиляди пропуснати възможности. Подобни страници се изгражда лесно, само трябва да сте наясно какво ще искате от хората и какво ще искат те от Вас.
Споделете в: