01
март
2016

Пет Страхотни Маркетинг Съвета за Успешна Онлайн Търговия

Знаете ли че, 70% от пътя на купувача е извървян, преди да достигне Вашия онлайн магазин?

01
март
2016
Пет Страхотни Маркетинг Съвета за Успешна Онлайн Търговия
Днес искаме да споделим с Вас няколко важни съвета, в областта на маркетинга, предназначени за онлайн търговците. Вземайки предвид очертаващите се тенденции, те ще са полезни както сега, така и в следващите години.
Знаете ли че, 70% от пътя на купувача е извървян, преди да достигне Вашия онлайн магазин? Поради това, трябва да включите следните пет изключително важни елемента във Вашия уебсайт за онлайн търговия. По този начин потенциалните клиенти ще намерят информация, която ще ги направи по-склонни да извършат покупка.

Използвайте контекстен маркетинг
Какво всъщност е това?
Контекстният маркетинг е маркетинг основаващ се на данни, които Вие сте събрали за поведението и профила на потребителите и за обстоятелствата (контекста), при които те извършват определени действия, за да предоставите персонализирано и съответстващо на нуждите на конкретния потребител съдържание на точното място и в точното време. По този начин се изграждат връзки с пазаруващите и това увеличава шансовета те да направят покупка.
Можете да съберете необходимата Ви информация от данните, които потенциалните клиенти публично обявяват в техните онлайн профили, както и от нарочни формуляри които те попълват за да научат повече за Вашия бизнес и предлаганите от Вас продукти. Други полезни източници са списъците с участници в събития и действията на потребителите във Вашия онлайн магазин. За събирането на информация може да се използва и софтуер за автоматизиран маркетинг.
Ако потребител, който се интересува от Вашите продукти не направи покупка веднага, но се запише да получава повече информация по имейл например, Вие можете да използвате събраните данни и да му предоставите полезно съдържание, което да доведе до успешна продажба.

Съдържанието генерирано от потребителите е основен приоритет
Потребителите имат по-голямо доверие на рейтинги, оценки, снимки и други видове съдържание, предоставено от хора пазарували в онлайн магазина отколкото на традиционните реклами и други такива маркетингови похвати. Това основно се дължи на факта, че те считат това съдържание за по-автентично и надеждно.
Освен това е доказано, че рейтингите и оценките, два от най-често използваните типове съдържание генерирано от потребителите, подобряват оптимизацията за търсачки и повишават продажбите. По настоящем, онлайн магазините трябва да имат добре разработена стратегия за стимулиране на потребителите да създават съдържание на сайта, както и за представянето на това съдържание така, че то да грабва вниманието. Добре е тази стратегия да обхване и мобилното приложение на магазина.
Пазаруващите искат информация и вярват на изказванията, мненията и преживяванията на потребителите, които вече са закупили продукт от онлайн магазина. Съдържанието генерирано от потребители спомага за превръщането на повече посетители на уебсайта в клиенти. Така хора, които просто искат да разгледат, стават купувачи уверени в решенията си.

Направете програмa за лоялност базирана на потребителско участие
Сега е моментът да създадете програмa за лоялност базирана на потребителско участие, а не непременно на покупка. Този вид програми имат за цел да ангажират потребителите в различни занимания включително генерирарне на съдържание чрез похвати като излолзване на стикери и банери и интегриране на профили. Използвайки такава програма, Вие не само ще увеличите продажбите към участниците в нея, но и като цяло, имайки предвид маркетинговата сила на съдържанието генерирано от тях. За нейното провеждане и интегриране във Вашия онлайн магазин може да се използва специално създадено приложение.
Практиката показва че, този вид програми допринасят за повишаването както на количеството, така и на качеството на оценките на продуктите като увличат потребителите да оставят по-добри и по-дълги оценки, а също така и да предоставят допълнително съдържание като снимки и видео. Програмите за лоялност базирани на ангажиране на потребителите създават "добродетелен кръг" от повече оценки, които водят до повече продажби, които от своя страна водят до още повече оценки и така нататък.

Предложете потребителско преживяване на роден език
Ако смятате да разширите Вашия бизнес за онлайн търговия в други държави, по-добре е съдържаието на сайта на онлайн магазина да е представено на съответния им национален език отколкото на английски. Проучване на една от най-големите онлайн преводачески агенции, One Hour Translation, показва, че мнозинството от хората пазаруващи по интернет предпочитат да го правят на техния роден език. Делът на респондентите с такова предпочитание в Холандия е 65%, а в Германия - 79.5%, докато в Италия е още по-висок - 82.5%. В Япония този дял достига 90%. Съдържанието на собствен език има положително влияние върху потребителското преживяване в онлайн магазина и предлага персонализацията, която пазаруващите от всички страни желаят. По този начин, могат да се увеличат приходите на Вашия бизнес.
Трябва да се има предвид, че за повече от две трети от онлайн потребителите в света английският не е роден език. Същевременно много от компаниите за онлайн търговия не успяват да направят сайтовете си маскимално удобни за чужденци, които пазаруват онлайн, на местно ниво. Не допускайте тази грешка за да не губите клиенти.

Тествайте процеса на правене на покупка
Провеждането на така наречения А/Б тест, позволяващ да се сравнят два различни варината на уеб страница в реално време с реални потребители, е изключително важен за онлайн търговията сега, а и ще бъде за в бъдеще. Според специалистите от агенцията за дигитален маркетинг Computan, повечето фирми вярват, че трябва да се концентрират върху оптимизацията за търсачки, но истината е, че Google, Bing, Facebook, LinkedIn и всички други големи играчи са на линия за продажбата на трафик на онлайн търговците. Една от основните причини за затрудненията на онлайн мгазините е, че не се следи и проучва какво точно потребителско изживяване би имало най-добрия ефект, но това може да се промени с А/Б тестването.
Един последен съвет като бонус: Добавете основната информация за Вашия онлайн бизнес на места като Вашия уебсайт, блог и чужди блогове и сайтове. Включете просто описание на това, с което се занимавате, телефонен номер, имейл, местоположение и описание на Вашите продукти/услуги. Не е за вярване колко много онлайн търговци не правят тази информация лесна за намиране! Важно е да сложите линкове към Вашите продукти/услуги, където е подходящо, и да използвате визуално съдържание.
Искате софтуер за по-добри маркетинг и управление на Вашия онлайн бизнес или по-добър онлайн магазин? Направете запитване към нас сега.
Категории: Онлайн магазини и търговия Тагове: Онлайн търговия, Онлайн магазин, Онлайн разплащания, Маркетинг, Онлайн продажби, Съдържание, Онлайн магазини, Програма за лоялност, Тестване
Обратно