Оръжието на онлайн магазините

Продуктовите страници в онлайн магазините са разковничето към успеха

Продуктовият каталог и продуктовите страници са основните компоненти в онлайн магазините. Те дават информация на потребителите за стоките и услугите, които предлагате, създават персоналността на Вашия бранд, правят възможно онлайн пазаруването.

Клиентоцентрични продуктови страници
Продуктовите страници трябва да са изградени, за да бъдат използвани от хора. Трябва да са максимално адекватни, премислени и лесни за използване, още по-важно те трябва да продават. Те водят потребителите из продуктите и насочват вниманието им към това, което трябва да видят и направят.
Научете кои са Вашите клиенти
За да имате успешни продуктови каталози, съответно и успешни онлайн магазини, трябва да познавате клиентите си. Като знаете кои са те ще имате много по-добре изградена структура и текстово съдържание.
Осигурете на клиентите това, което желаят
Дайте на клиентите си информацията, от която се нуждаят. Не тази, която искате да покажете, а тази, от която наистина се интересуват. Не се опитвайте да главозамайвате хората с купища термини и неразбираем език.
Подредени и умни
Добре е да помислите какво трябва да се покаже на клиентите, когато те преминават през продуктовите страници. Коя е най-подходящата информация способна да прихване вниманието им. И коя ще е по-подробната информация, която ще се отваря при проявен интерес. Ключовият момент е, че Вие трябва да продавате ползи, а не продукти или услуги.
През очите на клиента
Направете така продуктовите си страници, че да са насочени към клиентите. Нека се почувстват обвързани със съдържанието. Не се опитвайте да говорите за себе си, марката и бизнеса си. Накарайте потребителите да видят себе си в съдържанието.
Заключение
Добрите продуктови страници изискват известно проучване преди да бъдат създадени. Трябва да са съобразени с правилата за ползваемост и най-важното да показват на Вашите потребители ползите от продуктите и услугите, които продавате.
Споделете в: