За старт на работната седмица ще използваме една интересна статия, в която ще разгледаме спънките по пътя на успеха. По-конкретно, ще се фокусираме върху уеб проектите. Целта не е да подействаме негативно още от първия работен ден, ...
ПрочететеМного е важно преди всяка изработка на онлайн магазин да се зададат правилните въпроси. Има доста неща, които трябва да се покрият преди да се започне самото изграждате. Това са информационната архитектура, интерфейсът, бизнес ...
ПрочететеПовечето хора, пазаруващи в онлайн магазин, имат добра представа за нуждите си, но не са набелязали конкретен продукт, който да закупят. Това дава възможност на търговеца да предложи артикули с по-висока стойност, както и допълващи ...
ПрочететеКато хора, които се занимават с уеб разработки, сме наясно, че в уеб проектите трябва непрестанно да се инвестира, за да функцинират максимално добре. Но понякога клиентите не са на това мнение. Те смятат, че всичко приключва с ...
ПрочететеВ работата си през годините сме ставали свидетели на онлайн бизнеси, които успяват и такива, които се провалят. Писали сме статии за ползите от стартирането на онлайн магазин, но до сега не сме експериментирали с материал срещу онлайн ...
ПрочететеПървото нещо, с което започваме статията е: имате ли бизнес план? Имате ли записани цели, които искате да постигнете с онлайн присъствието си? Защото, ако искате да се възползвате от добрата измеримост на всичко в интернет, то трябва ...
ПрочететеВсеки от нас е строго индивидуална и независима личност, но щом опрем до пазаруването, то нещата се променят. Всички ние се влияем от мнението и препоръките на наши познати, колеги, роднини и приятели. Това се отнася и за онлайн пазаруването. ...
ПрочететеТемата за ползваемост се засяга все по-често и постоянно се обогатява от уеб експерти и разработчици, които целят съвършенство в един уеб сайт или апликейшън. Самото понятие ползваемост започва все по-осезаемо да променя уеб индустрията. ...
ПрочететеОнлайн пазаруването е бързо и удобно, но също така е изключително лесно за един потребител да посети интернет магазин без да предприеме каквото и да е било действие. За измерването на това поведение се използва така наречената норма ...
ПрочететеВсеки един от нас в ежедневието си се превъплъщава в ролята на клиент. Вероятно всички сме попадали на лошо обслужване, понякога по-често от необходимото. В тази статия ще стане дума именно за тази частица от бизнеса, на която може ...
Прочетете