Свежо съдържание, свежи продукти и атрактивни предложения са в основата за успеха на един онлайн магазин, но вече не са достатъчни. Необходимо е осигуряването на отлично преживяване в онлайн магазина, преживяване, което потребителите ...
ПрочететеВсички клиенти обичат да имат възможности за избор. В онлайн пространството нещата не са по-различни. Потребителите трябва да имат възможност да сравняват продукти, да ги селектират по различни опции. Едно от най-важните неща ...
ПрочететеВ днешната статия ще поговорим за голямата битка на новостартиращите бизнеси и уеб. Всички са наясно със стойността и ползите от глобалната мрежа, така че няма да ги засягаме като тема. Ще се фокусираме върху няколко основни неща, ...
ПрочететеОчакванията за 2015 и за следващите години са онлайн търговията да продължи своя възход и бърз растеж. За един предприемач, тази възможност за успешен и устойчив на промени бизнес е вълнуваща, обещаваща и интригуваща. Независимо дали ...
ПрочететеАко сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions). Ясно изразените призиви към ...
ПрочететеПроучванията показват, че за 70% от фирмите печеленето на нови клиенти е по-скъпо от мотивирането на съществуващите да направят още покупки. Това е една от основните причини за популярността на абонаментния бизнес модел в онлайн търговията. ...
ПрочететеМного бизнеси се появяват на бял свят в резултат от добра идея, подкрепена от мечтатели. Възникват на локално ниво, работят неуморно, вярват в себе си, докато никой друг не го прави. Но идва момент, в който бленуват за излизане от ...
ПрочететеДнес ще разгледваме жертвоприношенията в името на всевишния интернет, не от гледна точка на теологията, а от ъгълчето на икономическите разходи. Не случайно използваме израза жертва, защото често бизнесите гледат по този начин ...
ПрочететеНе е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”. “Не се пречкай” означава да не разсейва потребителите, а да работи в тяхна полза. Казано по друг начин, ...
ПрочететеКогато въпросът опре до онлайн бизнес - конверсиите са мерилото. Те може да са новозаписалите се за имейл бюлетин, регистрирани потребители, направени покупки. В следващите редове ще представим 13 трика за повишаване на конверсиите ...
Прочетете