Онлайн магазин със стил

Стилът е всичко, когато опрем до брандове, които продават онлайн дрехи и модни аксесоари. Потребителите очакват богати изображения, лесно сравняване на модели, избор на цветове и размери.
Това е и една от причините онлайн магазините за мода да бъдат предприемчиви и иновативни. Те винаги се стараят да покажат стоките си по възможно най-добрия начин. Осигуряват възможности за лесно търсене, както и различни видове филтри, сортирания. Всичко това с цел превръщането и на най-капризния човек в купувач.
В следващите редове ще разгледаме няколко примера, които можете да взаимствате и използвате във Вашата индустрия.
Изградете консистентност
В потребителите се изгражда чувство за лоялност, когато видят консистентност във всички канали, в които участвате. Това се отнася за социалните мрежи, самият онлайн магазин, мобилните устройства, всички страници и подстраници, както и по отношение на рекламните активности. Тази консистентност дава на потребителя сигурност, той знае какво може да очаква и развива позитивни чувства към бранда.
Използвайте силата на цветовете
При онлайн продажбата на дрехи и модни аксесоари, цветовете са един от най-силните инструменти. Отлични хрумвания са използването на цветови филтри, които позволяват на посетителите да разглеждат стоки от точно определена гама. Това спестява време и придвижва хората по-бързо към желаната покупка. Друга чудесна функционалност е изборът на цветове от конкретен артикул. Но не пасивната, в която просто посочвате “Червен” и нищо не се случва, а динамичната подмяна, която визуализира артикула в цвят червен.
Бърз преглед на продукти
Опцията за бърз преглед на продукт се представя изключително добре. Тя дава възможност на потребителя да хвърли едно бързо око на стока, която е прихванала неговото внимание. Друга полезна функционалност е увеличаването на снимките, когато курсорът на мишката се позиционира върху тях. Това работи отлично при преглед на продуктовия каталог, както и при навигиране в резултатите от търсенето.
Допълнително съдържание
Онлайн пазаруването на модни аксесоари и дрехи е смущаващо за част от хората. Не са сигурни дали ще им харесат стоките, които купуват, какво ще си помислят другите и прочие. Можете да се справите с този казус като под стоките показвате потребителски рейтинг, коментари, ревюта, видео материали. По този начин ще успеете да ги убедите, че покупката, която са замислили си заслужава.
Синоними и жаргон
Всяка възрастова група има своя жаргон, това важи и за различните типове онлайн магазини. Това трябва да се вземе предвид при самата изработка на онлайн магазин и последващата поддръжка. Препоръчително е да се заложат подходящите ключови думи, които потребителите използват. Това важи и за начина, по който ще работи търсачката в онлайн магазина. Следващото ниво е да се имплементират различните начини на изписване, като в това число слагаме и грешните.
Окуражете мобилните потребители
Смартфоните и таблетите се превръщат в неизменна част от живота на огромна част от хората. Това трябва да се отрази и в онлайн магазина. Силно препоръчително е да има мобилна версия. Друга алтернатива е създаването на мобилно приложение за Android и iOS. По този начин ще отключите огромен хоризонт за правене на бизнес.
Заключение
С добавянето на различни функционалности и направата на подобрения, е задължително да измервате какво се случва. Дали продажбите се подобряват, остават около същото ниво или спадат. Има различни софтуери, с които можете да извършвате тази дейност - безплатни и платени.
Споделете в: