Промоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
ПрочететеПрави ни впечатление, че понятието дигитална стратегия остава някак мътно, неясно, оцапано от неуспешни напъни. Добрата дигитална стратегия е насочена към идентифициране на слабостите в начина, по който организацията подхожда към ...
ПрочететеВ тази статия ще разгледаме двата модела за търговия - старият и добре познат модел на традиционния бизнес и неговият съперник - онлайн търговията. Ще изложим предимствата и недостатъците на двата модела. След което Вие ще прецените ...
ПрочететеНовите клиенти са животоспасяващата кръв във вените на бизнеса. Или пък не са? В последно време се говори, че изграждането на лоялна база от клиенти е много по-ценно в сравнение с лакомото придобиване на нови. Именно поради тази причина ...
ПрочететеМнението, че персонализацията на потребителското преживяване в онлайн магазина гарантира успех в електронната търговия, е широко разпространено. Това е така до голяма степен, но прилагането на този метод не е просто като детска игра. ...
ПрочететеИма множество различни инструменти, които разработчиците използват при изграждането на уеб сайтове, като анализът на задачите е един от най-важните. Той е жизнено необходим за успеха на проекта, докато приложението му изисква незначителна ...
ПрочететеДнес ще си поприказваме под формата на монолог за онлайн търговията. Общо взето тя се превръща в новото лице на търговските операции. Малки, средни и големи бизнеси масово навлизат в дебрите на електронната търговия. Това се случва ...
ПрочететеРеалността при уеб сайтовете и онлайн магазините е, че разработката се преплита с маркетинга. Тези две неща в комплект отвеждат всеки проект до върховете на успеха или дълбините на канала. Не е правилно двата компонента да се разделят. ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите. Както ни е известно, когато сме в реален, физически осезаем магазин можем да докоснем, помиришем, ...
ПрочететеРолята на разработчика е да създаде онлайн магазин, който не само функционира безупречно и изглежда атрактивно, но и превръща посетителите в клиенти. За последното се изисква прилагане на специфични маркетингови техники, които се ...
Прочетете