29
май
2013

Следите ли Вашите клиенти?

29
май
2013
Следите ли Вашите клиенти?

В днешната статия ще засегнем темата за шпионажа и неговата значимост. За да конкретизираме нещата отбелязваме, че става въпрос за проследяване действията на уеб потребителите.

Аз шпионинът

Силно препоръчително е, дори бихме отбелязали задължително, да имате система за засичане на всичко случващо се в уеб сайта, онлайн магазина, Facebook играта, Facebook приложението, които притежавате или управлявате.
Дебнейки поведението на потребителите ще съберете безценна информация. Тя от своя страна ще Ви помогне да бъдете още по-ефективни. Информацията е сила!
Искаме да обърнем не толкова внимание на страниците, между които прескачат потребителите, bounce rate, осреднен престой и прочие, а на това от какви устройства пристигат във Вашия уеб проект.
Това е много актуална и интересна тема, защото вече се намираме надълбоко в ерата на мобилните устройства. Съответно на дневен ред се появява въпросът дали Вашите потребители консумират съдържанието, което предлагате чрез смартфони и таблети.

Инструментите на един шпионин
Система като Google Analytics може да Ви осигури подобна информация. Тя ще Ви послужи като отправна точка за структуриране на дигиталната стратегия. Ако установите, че имате ръст на потреблението през смартфони и таблети, то действайте в тази насока. Явно, че търсенето го има, осигурете добър user experience посредством мобилен онлайн магазин или мобилен уеб сайт.
За хората, които ползват iPhone, iPad или Android таблети и смартфони е много неудобно и нефункционално да потребяват сайтове и магазини, които са създавани за огромните екрани на лаптопи и PC-та.

Светът е пълен с предизвикателства
Поглеждайки към голямата световна картина установяваме, че хората масово са започнали да пазаруват онлайн през смартфони и таблети, консумират уеб съдържание като обезумели. Правят го, докато чакат по спирки, пътуват, лежат, гледат телевизия, пият кафе с приятели.
Това значи, че се налага изменение в бизнес процесите. Потребителите искат съдържанието на онлайн магазините и уеб сайтовете поднесено по по-различен начин, съответно Вие им го осигурявате. Така удовлетворявате исканията на милите клиенти, а също така изпреварвате и конкуренцията.

Умният шпионин
Огромна част от бъдешето и събитията в него са под Ваш контрол. Измервайте внимателно случващото се в онлайн магазина или уеб сайта. Бъдете наясно в коя посока духа вятърът, за да го уловите в платната си. Погрижете се за дигиталното си присъствие, защото то се нуждае от постоянно усъвършенстване. Мобилните сайтове и мобилните онлайн магазини са част от този процес. Ако хванете, че потребителите посещават уеб проекта Ви през смартфони и таблети, то обърнете се към компания като Whiz, която да подготви бизнеса Ви за мобилната инвазия.
Категории: Уеб сайтове, Онлайн магазини и търговия, Сайтове за мобилни устройства Тагове: Сайтове за мобилни устройства, Бизнес, Мобилни сайтове, Мобилен уеб сайт, Конкурентно предимство, Изработка на онлайн магазин
Обратно