Задържането и активизирането на съществуващи клиенти е сред основните двигатели за постоянен растеж на печалбата в онлайн търговията. Същевременно много мениджъри концентрират усилията си основно върху привличането на нови клиенти. ...
ПрочететеОнлайн магазините използват различни видове продуктови филтри, които позволяват на потребителите да стеснят избора от разглежданите продукти според личните си предпочитания. Научете как тези инструменти се използват за постигане на ...
ПрочететеПромоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
ПрочететеЧесто се случва бизнесите да пренебрегват значението на съдържанието, което имат в уеб сайтовете си. Както и оптимизацията на съдържанието за Google. Набирането на уеб съдържание не е никак лека задача и изисква доста усилия, за да ...
ПрочететеИнтернет постоянно еволюира, с което неминуемо внася промени в нашето ежедневие. Технологиите за създаване на уеб дизайн се менят, подобряват, но основните принципи на дизайна се запазват. Това е така, защото всеки уеб дизайн се ...
ПрочететеДобре подготвената и изпълнена рекламно-целева страница е разликата между успешната Facebook рекламна кампания и тази, която се радва на минимален или никакъв успех. Кликването на реклама във Фейсбук е първата стъпка от взаимоотношения, ...
ПрочететеПървите впечатления са най-важни. Поради това всеки онлайн магазин трябва да има впечатляваща начална страница, но това съвсем не значи, че продуктовите страници могат да се подценят. На тях се представят артикулите и тъкмо там се ...
ПрочететеВ днешно време все повече и повече хора се впускат в онлайн бизнеса. От друга страна все повече и повече клиенти започват да пазаруват онлайн, защото могат да го направят от всяка една точка и по всяко едно време. Това е един фундамент ...
ПрочететеВ днешната статия ще обърнем специално внимание на статистиките, които измерват трафика, който поема един уеб сайт. Те заслужават собствена статия, защото са от критично значение за изпълнението на целите, които има всеки сайт. ...
ПрочететеПо време на тазгодишното CES (Consumer Electronics Show), главният директор на YouTube направи прогноза, че през 2020 делът на видео съдържанието в интернет трафика ще бъде 90%, а 75% от всички видеа ще са дигитални. Това е дръзко ...
Прочетете