28
юни
2012

Бизнесът обича приложенията за Facebook

Facebook също обича бизнес приложенията

28
юни
2012
Бизнесът обича приложенията за Facebook

Фен страниците във Facebook са страхотна маркетингова платформа, която трябва да се използва от бизнесите, но като прибавим и интегрирането на бизнес приложения за Facebook нещата стават още по-интересни и още по-добре работещи.

Във всяка бизнес страница във Facebook може да се интегрира персонализирано приложение.
Това означава, че то е специално създадено за конкретния бизнес, неговите нужди и корпоративна визия.
Едно приложение може да бъде разработено по два начина:
  1. създадено и интегрирано в бизнес страницата - в този вариант приложението стои редом до фотоалбума и харесванията;
  2. създадено и обособено като самостоятелно извън бизнес страницата - в този си вариант се намира на подобен линк: apps.facebook.com/prilozenie;
Интересното е, че едно приложение може да бъде много добре таргетирано.
Да допуска само определена възрастова група или да използва други социо-демографски рестрикции. Така ще може да комуникирате само с целевата аудитория, която Ви интересува.
Продължавайки с темата за интересните моменти искаме да споменем и за социалния фактор при приложенията.
Когато даден потребител има интеракция с приложението, това може да се отразява, както във Вашата бизнес страница, така и на таймлайна на потребителя. Това е много важно! В такъв случай всичките приятели на потребителя ще видят, че той използва приложението Ви. Ето това е предпоставка за създаване на вирусен ефект!
Всяко едно бизнес приложение за Фейсбук, като тук можем да причислим и Facebook игрите, може да има подробна статистика, която да се извлече и анализира. Това ще Ви осигури възможност да измерите до колко сте ефективни и до колко си е заслужавала инвестицията.
Вариантите за бизнес приложения и игри за Facebook са много.
Всичко зависи от целите, които сте си поставили, от това дали сте голям и познат бранд, дали сте новостартиращ бизнес.
Възможно е да се правят и интеграции между уеб сайтове или онлайн магазини и бизнес приложения във Facebook. Като пример можем да посочим:
Целият продуктов каталог от един онлайн магазин се взима и автоматично се попълва във Facebook приложението.
От гледна точка на бюджети съществуват, както икономични решения, така и много сериозни проекти, които изискват много планиране, много работа и съответно сериозно финансиране.
Заключение
Едно Facebook приложение може да се окаже най-доброто Ви маркетингово оръжие. Имайте предвид, че успехите се постигат с ясно поставени цели. Трябва да знаете какво искате да направите с едно приложение. Дали да направите определени продажби? Дали да създадете някакъв брой фенове? Премислете добре, за да можете после да измерите резултата. За да се снабдите с подобно интелигентно Фейсбук решение, Ви съветваме да се обърнете към професионалисти. Обяснете им с какво се занимавате и какво искате да постигнете. Те от своя страна ще реализират за Вас най-доброто решение.
Категории: Facebook и социални мрежи Тагове: Приложения за Facebook, Facebook, Маркетинг, Приложения, Facebook приложения
Обратно