12
ноември
2012

13 трика за рекламно-целеви страници

Хитрини, които увеличават конверсиите в лендинг страниците

12
ноември
2012
13 трика за рекламно-целеви страници

Когато въпросът опре до онлайн бизнес - конверсиите са мерилото. Те може да са новозаписалите се за имейл бюлетин, регистрирани потребители, направени покупки.

В следващите редове ще представим 13 трика за повишаване на конверсиите на рекламно-целевите страници (landing pages):
1) Тестове, тестове, тестове - преди да започнете провеждането на рекламни кампании направете тестове. Разберете какво мислят потребителите за лендинг страницата, която ще използвате. Може да направите експерименти с две различни концепции и да изберете най-успешната.

2) Разбиващи заглавия - имате много малко време, за да впечатлите потребителите, които са кацнали на страницата Ви. Това значи, че заглавието, което използвате е единственият Ви инструмент да задържите вниманието. Така че бъдете много конкретни и ясни в това, което предлагате и какво ще получат хората от връзката с Вас. Опитайте да съберете в няколко думи всичко, което искате да кажете на сърфиращите. Бъдете внимателни с прекалено засуканите заглавия, които има вероятност да не се асимилират от четящите. Простичко и ясничко.

3) Убийствен копирайтинг - щом сте привлекли вниманието на посетителите с разбиващо заглавие, те вероятно ще започнат да четат. Точно тук идва моментът за убийствен копирайтинг. За да постигнете отлично ниво и обаятелност ще трябва да започнете със стратегия за съдържанието. Помислете за магнетична и вълнуваща история, която можете да разкажете на лендинг страницата. Бъдете интересни, смели, остроумни, директни. Потребителят трябва бързо да схване какво му предлагате. Използвайте булети и кракти обяснения какво получава един човек чрез Вашия продукт или услуга.

4) Елиминирайте различните опции - интересен е фактът, че когато на потребителя се предоставят различни опции, между които да избира, той се обърква и започва прекалено много да се чуди. Това рядко води до покупка. Опитайте метод с един вариант, който да предложите на потребителите. Така ситуацията изглежда, че с по-малко се постига повече.

5) Искайте възможно най-малко - колкото по-малко информация за попълване искате от потребителите, толкова по-добре. Повечето хора се отегчават изключително бързо от въвеждането на купища информация в различни полета и форми.

6) Началният екран - това е екранът, който потребителят вижда при влизане в рекламно-целевата страница още преди да е скролирал. Точно на този екран трябва да покажете най-важното, което имате.

7) Използвайте хора, щастливи хора - един много интересен и поучителен тест на 37Signals показва, че използването на хора, увеличава конверсиите със 102.5%.

8) Пробвайте видео - ако е необходимо да направите пояснение относно Вашия продукт или услуга, то опитайте с видео. Обърнете специално внимание на thumbnail, който ще използвате във видео плеъра, преди видеото да е стартирало. Това е картинката, която се вижда във видео плеъра, преди да се натисне бутонът за старт.

9) Използвайте социалните мрежи - сложете лога и линкове към фен страницата Ви, покажете колко харесвания имате, демонстрирайте, че хората Ви обичат. Това е един отличен начин да въздействате.

10) Дизайнът и контекстът - различните потребители идват от различни места, през различни устройства. Добре е да помислите за създаването на специализирани страници за различните посетители. Примерно потребител, който влиза през мобилното си устройство (смартфон или таблет) би следвало да види подредба, която ще е адекватна за него.

11) Много добра преценка на бутоните - обикновено те са така наречените призиви към действия, в самите бутони има послания. Трябва много добре да се премислят, изградят и поставят. Хубаво е да се направят няколко теста с бутоните и различни техни версии.

12) Скоростта - страницата Ви трябва да зарежда много бързо без значение от къде се влиза в нея и през какво устройство. Ако имате забавяния, то ще губите потенциални сделки. Потребителите със смартфони и таблети са изключително чувствителни по отношение на скоростта. Точно поради тази причина се правят оптимизирани версии на рекламно-целевите страници за мобилни устройства.

13) Трябва да бъде секси – дизайнът винаги е важен. Той може да спечели сърцата на посетителите или да ги отблъсне. Отлично направените лендинг страници вдъхват доверие, професионализъм и шансът за продажби се увеличава.

Заключение
Вече имате на разположение 13 съвета за подобряване на лендинг страниците Ви. Те ще Ви помогнат да създавате по-успешни рекламни кампании и да извличате максимума от тях. Вниманието към детайла е разковничето.

Категории: Уеб сайтове, Онлайн магазини и търговия Тагове: Уеб сайт, Уеб дизайн, Сайтове, Landing pages, Сайт
Обратно