Креативността и Timeline във Facebook
С днешната статия ще продължим забавната тема за креативността, която проявяват хората и брандовете. Става въпрос за интересните решения, които създават за корицата на Timeline си във Facebook.
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_1.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_2.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_3.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_4.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_5.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_6.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_7.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_8.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_9.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Blog-statii/112/more/some-more/ftld_10.png)
С днешната статия ще продължим забавната тема за креативността, която проявяват хората и брандовете. Става въпрос за интересните решения, които създават за корицата на Timeline си във Facebook.
Днес ще поговорим за една любима наша тема - съдържанието за уеб. Без значение дали говорим за изработка на онлайн магазин или изработка на сайт, на Facebook игра, винаги имаме съдържание. В следващите редове ще разнищим темата. ...
ПрочететеСъздаването на печеливш уеб проект изисква много сериозен професионален подход. И клиентът, и уеб разработчикът трябва да са наясно с предстоящата работа. Една зародила се идея за онлайн бизнес трябва да бъде записана черно ...
ПрочететеВероятно Вие сте един от брандовете, които искат да създадат социално цунами около бизнеса си. Социално цунами в добрия, позитивен смисъл, в който ставате изключително популярни и помитате конкурентите си. Ето, вече думата цунами ...
ПрочететеВсички проекти, които създаваме в Whiz, са строго индивидуални. Всеки един от тях има своите особености и цели. Това е така, защото работим за най-различни бизнес организации. Но въпреки това има няколко неща, за които можем да ползваме ...
ПрочететеФен страниците във Facebook са страхотна маркетингова платформа, която трябва да се използва от бизнесите, но като прибавим и интегрирането на бизнес приложения за Facebook нещата стават още по-интересни и още по-добре работещи. ...
ПрочететеЩом открихте тази статия, значи се интересувате от Facebook игри. Поздравления, че се ориентирате много правилно в морето от маркетингови възможности. Сега ще се опитаме да отговорим на няколко въпроса, които вероятно кънтят в главата ...
ПрочететеПриложенията за Facebook са една много актуална тема в последно време. Бизнесите започнаха да виждат ползи от използването на игри за Facebook. Те им помагат да събират големи обеми от фенове, с които на по-късен етап да комуникират, ...
ПрочететеДа вземем за даденост това, че сте постигнали голям успех в увеличаването на броя на феновете. Имате голяма фен страница с множество последователи. Става въпрос за реални потребители, които сте спечелили посредством рекламни кампании, ...
ПрочететеСхемата с Фейсбук е ясна, всички хора са там и имат профили, съответно бизнесите се прокрадват, за да предложат своите продукти. Социалната мрежа предоставя на всички бизнеси възможност да се промотират по най-различни начини. Направата ...
ПрочететеПрез последните няколко години станахме свидетели на мащабното разрастване на Facebook до ниво, в което се превърна най-голямата социална мрежа на планетата. Да си най-голям на цялото земно кълбо е доста, доста сериозно постижение, ...
Прочетете