Креативността и Timeline във Facebook
С днешната статия ще продължим забавната тема за креативността, която проявяват хората и брандовете. Става въпрос за интересните решения, които създават за корицата на Timeline си във Facebook.










С днешната статия ще продължим забавната тема за креативността, която проявяват хората и брандовете. Става въпрос за интересните решения, които създават за корицата на Timeline си във Facebook.










Щом разговорът опре до Facebook, повечето бизнеси се интересуват от това как да спечелят повече лайкове, тоест фенове за страниците си. Това са най-често задаваните въпроси отправяни от фирмите, които искат да се развиват във Facebook. Броят ...
ПрочететеУеб разработките са комплексна материя. Без значение дали става въпрос за сайтове, онлайн магазини, мобилни апликации. Зад всичко стои програмен код, софтуер. Поради тази причина фирмите, които искат да направят поръчка, имат множество ...
ПрочететеВ днешната ведра статия ще обсъдим темата за последователността в работните процеси, които са обвързани с разработката на уеб проекти. Правим една бърза вметка, че ще засегнем уеб сайтове, онлайн магазини, Facebook игри и приложения. ...
ПрочететеМного собственици на бизнеси искат да знаят как да направят от феновете реални купувачи на стоките и услугите, които предлагат. Клиентът би закупил неща само, ако реши. Как да го накарате да вземе такова решение? В Facebook ...
ПрочететеВсички ние като крайни потребители работим с различни видове интерфейси - на сайтове, мобилни устройства, телевизори, часовници, гейм конзоли. Най-кратко и просто казано - там, където има потребител, има и потребителски интерфейс. ...
ПрочететеВ Whiz правим Facebook приложения и игри от години. Обективно погледнато от самата им зора. По онова време платформата на социалната мрежа не бе толкова отворена към разработчиците и общо взето имаше елемент на хаос. В това Facebook ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме супер интересната тема за Facebook игри. Те се превръщат в атрактивен маркетингов иструмент за фирмите. Вероятно и Вие сте забелязали, че в най-голямата социална мрежа в света се появяват най-различни ...
ПрочететеВ днешната статия ще поговорим за привличането на Facebook фенове чрез интерактивно Facebook приложение. Но първо да уточним какво имаме предвид под интерактивност. Най-просто казано интерактивността е потребителят да върши нещо. ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеДнес ще разгледаме заедно как едни от най-известните брандове за облекло се възползват от timeline на Facebook. Освен завладяващите дизайни на timeline cover, обърнете и специално внимание на това, че всички тези бизнеси изпозват ...
Прочетете