Креативността и Timeline във Facebook
С днешната статия ще продължим забавната тема за креативността, която проявяват хората и брандовете. Става въпрос за интересните решения, които създават за корицата на Timeline си във Facebook.
С днешната статия ще продължим забавната тема за креативността, която проявяват хората и брандовете. Става въпрос за интересните решения, които създават за корицата на Timeline си във Facebook.
Темата стойност срещу цена е стара като света. Но е актуална и вълнува ежедневно всички ни. Стойността в очите на клиента е предпоставката за това да се случи един проект или не. Това е една от причините да проявяваме жив интерес ...
ПрочететеОбратната връзка от потребителите е едно от най-полезните неща, които ще имате под ръка. Това е златна възможност да проверите как хората реагират на Вашите услуги, стоки, на бранда Ви като цяло. Обективно погледнато не е трудно да ...
ПрочететеОткакто Facebook представи Timeline за бизнес профилите и за персоналните профили, техните собственици имат възможност да проявят креативност. Особено важно за бизнес страниците е, че сега по-добре от всякога могат да изтъкнат брандовете ...
ПрочететеВероятно и Вашата фирма е прозряла ползите от цопването в социалната мрежа. Още от първите редове правим уточнение, че визираме Facebook. Лидерът сред лидерите и религия в България. “Най-големият!”, както гласяха крясъците ...
ПрочететеПрез последните няколко години станахме свидетели на мащабното разрастване на Facebook до ниво, в което се превърна най-голямата социална мрежа на планетата. Да си най-голям на цялото земно кълбо е доста, доста сериозно постижение, ...
ПрочететеВероятно вече имате личен профил в най-голямата социална мрежа, но желание да създадете и страница за бизнеса си. От къде да започнете? Колко работа ще е необходима? Ще Ви представим в 4 прости стъпки целия процес Първа стъпка: ...
ПрочететеВсички ние като крайни потребители работим с различни видове интерфейси - на сайтове, мобилни устройства, телевизори, часовници, гейм конзоли. Най-кратко и просто казано - там, където има потребител, има и потребителски интерфейс. ...
ПрочететеВероятно и Вие като обитатели на 21-ви век имате Facebook профил. Доста вероятно е и фирмата Ви да има Facebook страница. Това е едно естествено продължение на глобалната социализация. Facebook е толкова силна мрежа в България, че ...
ПрочететеСам по себе си уеб сайтът е инструмент, който ни служи да покажем съдържанието, което имаме. Но той определено не е единственият такъв. Бизнесите, които разбират това, са много по-успешни от останалите. Във всички случай, съдържанието ...
ПрочететеДнес ще разгледваме жертвоприношенията в името на всевишния интернет, не от гледна точка на теологията, а от ъгълчето на икономическите разходи. Не случайно използваме израза жертва, защото често бизнесите гледат по този начин ...
Прочетете