05
декември
2012

Истинската стойност на Facebook не се свежда само до лайкове и фенове

05
декември
2012
Истинската стойност на Facebook не се свежда само до лайкове и фенове

Щом разговорът опре до Facebook, повечето бизнеси се интересуват от това как да спечелят повече лайкове, тоест фенове за страниците си. Това са най-често задаваните въпроси отправяни от фирмите, които искат да се развиват във Facebook.

Броят на феновете е от голямо значение, но не е всичко. Плюс това повечето потребители не обичат да се ангажират с брандове. Реално погледнато огромен процент от сегашните Ви фенове са правили вече бизнес с Вас. Замислете се, че Вие като потребител не търсите във Facebook бизнес страници, които просто да харесате.

Обикновено потребителите харесват Facebook страници, с чиито продукти или услуги са имали интеракция в реалния живот.

Вашият бъдещ клиент е свързан с настоящ такъв
Това е много важен факт, който трябва да е известен на бизнесите, които искат да се разрастнат, използвайки Facebook. Не е толкова важно да привличате непознати към фен страницата, а по-скоро приятелите на Вашите фенове.

Това е възможност, от която трябва да се възползвате на максимална степен. Вашите фенове са направили вече своя избор, като са харесали страницата на бранда, който развивате, съответно тяхното влияние върху собствените им приятели е огромно.

Като пример може да посочим ситуация, в която един потребител иска да си закупи нов лаптоп. Много вероятно е да потърси информация сред компетентните си Facebook приятели, да прегледа какво са коментирали, кои страници за техника са харесали.

Ако този потребител, търсещ лаптоп, попадне на пост на timeline на свой приятел, то възможността да го кликне и прегледа е огромна.

Факт е, че Фейсбук приятелите имат доста сходства помежду си. Това означава, че посредством един фен на Вашата страница, можете да достигнете до неговите приятели, които вероятно имат подобни интереси. Замислете се за какъв брой потенциални клиенти става въпрос!

Истински ценното във Facebook са приятелите на Вашите фенове
Използвайте съществуващите фенове, за да достигнете до техните приятели, които да трансформирате в клиенти.

Как може да постигнете това?
Един от най-добрите методи е приложения за Facebook. Те могат да въвлекат феновете на страницата, да им позволят различни видове интеракции. Точно поради тази причина Facebook приложенията и Facebook игрите се превръщат във все по-търсен инструмент. Когато едно Facebook приложение използва социалните механизми, въвлича потребителите, поства на timeline информация за това как си взаимодействат с приложението (играта). И всички техни приятели го виждат. Ето това е разковничето. Тези приятели ще проявят интерес и ще посетят станицата Ви, както и въпросното приложение.

Заключение
Интегрирайте facebook приложение и facebook игри в бизнес страниците си. Това ще Ви позволи да разрастнете неимоверно много бранда си в социалната мрежа. С тези инструменти ще извлечете максимума от инвистицията си и от фенската си база.

Категории: Facebook и социални мрежи Тагове: Facebook игри, Приложения за Facebook, Facebook, Социални мрежи, Facebook приложения
Обратно