По-примамливи призиви към действия
Ако сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions).
Ако сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions).
Днес ще си поприказваме под формата на монолог за онлайн търговията. Общо взето тя се превръща в новото лице на търговските операции. Малки, средни и големи бизнеси масово навлизат в дебрите на електронната търговия. Това се случва ...
ПрочететеДнес ще разгледаме един интересен казус, с който се сблъскват почти всички клиенти. Става въпрос за инвестирането на пари в уеб проект. Шаблонната рамка гласи минимални вложения и максимален ефект. Обикновено това е доста трудно за ...
ПрочететеОбщуването в мрежата не е лице в лице, но въпреки това Вие можете да изградите ефективна комуникация с посетителите на Вашия уеб сайт чрез дизайна и съдържанието му. Докато началната страница на сайта служи за привличането на вниманието ...
ПрочететеВ сферата на онлайн търговията един от основните инструменти за маркетинг е имейлът. Обикновено посетителите на интернет магазина са подканени да оставят имейл адреса си с pop-up реклами или като част от създаването на свой профил. ...
ПрочететеКакво точно означава Bounce rate? Терминът е често бъркан с exit rate. Exit rate е процентът посетители, които са били активни в уеб сайта Ви и са излязли от него. Преди да изчезнат, те са прегледали няколко различни страници и под-страници. ...
ПрочететеРедовете, които четете са продължение на Защо да НЕ стартирате онлайн бизнес - Част 1. В предишния материал споделихме с Вас 5 причини, които да Ви накарат да се замислите дали да се захванете с онлайн бизнес. В днешния пост ще прибавим ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме една широко дискутирана тема. Тя е свързана с уеб дизайна като цяло и участието на самите клиенти в него. Когато се заговори за дизайн, повечето хора обичат да взимат отношение, било то защото разглеждат ...
ПрочететеКогато за първи път видео клиповете във Facebook започнаха да стартират автоматично, това беше странно за много хора, но се оказа печелившо решение както за потребителите, така и за социалната мрежа и брандовете, които я използват ...
ПрочететеGamification има потенциала да революционизира Вашия онлайн маркетинг чрез съдържание. Вижте успешни примери и се възползвайте от ценни съвети за това как да приложите тази тактика. Очакванията са маркетингът чрез съдържание да ...
ПрочететеLanding страницата е мястото, където потребителят попада след като е кликнал на Ваша реклама (примерно във Facebook или Google). Лендинг страниците са специално изготвени за конкретна рекламна кампания, целят облъчване на потребителя ...
Прочетете