По-примамливи призиви към действия
Ако сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions).
Ако сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions).
Минимализмът е техника, чрез която се събличат ненужните неща и на показ остава най-важното. Тази тенденция се разпространява във всички сфери на дизайна и вярваме, че е бъдещето. Да се отървеш от ненужните неща и да оставиш ...
ПрочететеЗа да бъдат превърнати посетителите на един сайт от преминаващи пътници в клиенти, то трябва да се вземат предвид доста неща. В днешната статия ще разгледаме стратегия за подобряване на фирмения уеб сайт, която би спомогнала за превръщане ...
ПрочететеАко сте собственик на онлайн магазин, то вероятно сте се сблъсквал със следния проблем: отивате на кратка почивка и след завръщането Ви установявате, че сте направили няколко продажби на стоки, които изобщо нямате в наличност. Ами ...
ПрочететеВ тази статия ще представим 10 казуса, които предвещават неуспеха за един уеб проект. 1. Проектът трябва да бъде изработен в брутално кратък срок, защото предстои да бъде представен след няколко дни пред клиенти или партньори. ...
ПрочететеТъй като 2012-та година отива към края си, искаме да обърнем пророчески поглед към идната година и тенденциите в онлайн магазините. Краткият обзор на почти изминалата година показва, че все повече интернет магазини се залюбиха със ...
ПрочететеВероятно искате да знаете как един уеб сайт става успешен, докато много други се провалят? Точното обяснение е съдържанието. Уеб потребителите са яростни консуматори на съдържание! В днешно време сърфиращите в ...
ПрочететеВ днешния свят всеки бизнес е длъжен да има дигитално лице и присъствие. Това е факт, по който не е нужно да се водят спорове. Информационната ера предоставя на бизнесите множество възможности, но ги изправя и пред доста предизвикателства. ...
ПрочететеОнлайн магазините използват различни видове продуктови филтри, които позволяват на потребителите да стеснят избора от разглежданите продукти според личните си предпочитания. Научете как тези инструменти се използват за постигане на ...
ПрочететеВсички искат по-добри резултати от уеб сайтовете и онлайн магазините, които притежават. Фокусирането върху правилната метрика е един добър старт. Сега ще разгледаме няколко неща, които са свързани с маркетинга на съдържанието. ...
ПрочететеЗащо обичаме да играем на игри? Забавно е, а и чувството, когато печелиш е невероятно, особено когато си победил съперниците си категорично. Като онлайн търговец, Вие можете да се възползвате пълноценно от начина, по който игрите ...
Прочетете