13
ноември
2012

По-примамливи призиви към действия

13
ноември
2012
По-примамливи призиви към действия

Ако сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions).

Ясно изразените призиви към действия ще накарат един уеб проект да продава. Те са като крайпътните табели, които напътстват потребителите. Те насочват хората по пътя им към конверсията (абониране за имейл бюлетин, покупка, сваляне на дадено съдържание, регистрация и прочие).
В следващите редове ще Ви представим няколко съвета за по-добри призиви към действия.
Преди да започнем, нека уточним, че призивите към действия не се ограничават само до бутони. Те са сумата от целия дизайн и съдържание, които помагат на потребителите да преминат през фунията към конверсията.
Без призиви към действия в един уеб сайт или онлайн магазин, потребителите ще се почувстват изгубени, неангажирани и ще си заминат. За да държите будно вниманието и съзнанието на сърфиращите, ето и нашите съвети:
Нека изпъкват
От дизайнерска гледна точка CTAs (call to actions) трябва много ясно и отчетливо да изпъкват от съдържанието, което имате. Един от най-лесните начини е да се използва подходящ цвят, който да контрастира с фона на сайта.
Нека говорят
Използването на фрази като: “Научете повече”, “Свалете сега”, “Купете сега” носят позитивен заряд, който води потребителите по правилната пътека.
Нека бъдат на всяка страница
След като един потребител попадне на някоя от страниците на уеб сайта Ви, ще се опита да реши какво да бъде следващото му действие. Точно тук идват на помощ посланията към действия, поставени на всяка една страница. Така ще напътствате потребителя към желаното действие.
Нека са видими
Ако имате голям обем съдържание в сайта или онлайн магазина, уверете се, че имате няколко призива към действия в страниците.
Заключение
При една добра консистентност на дизайна, използвайки адекватни послания и напътствия, потребителите ще правят онова, което желаете. В противен случай ще се лутат в сайта ви. Правилните Call to actions могат да подобрят значително представянето на уеб проекта Ви.
Категории: Уеб сайтове, Онлайн магазини и търговия Тагове: Уеб сайт, Онлайн търговия, Онлайн магазин, Онлайн магазини
Обратно