25
юни
2012

Защо да НЕ стартирате онлайн бизнес - Част 2

Ключови моменти, които трябва да обмислите

25
юни
2012
Защо да НЕ стартирате онлайн бизнес - Част 2

Редовете, които четете са продължение на Защо да НЕ стартирате онлайн бизнес - Част 1. В предишния материал споделихме с Вас 5 причини, които да Ви накарат да се замислите дали да се захванете с онлайн бизнес. В днешния пост ще прибавим още 5 причини, които да преобърнат света Ви.

В Част 1 се спряхме на опита, конкуренцията, бюджета, наличностите и времето. Сега, във втората част ще се фокусираме върху лидерството, визията, търпението, растежа и бъдещето.
Всичко от първа и втора част се отнася до бъдещите онлайн предприемачи, които обмислят да се впуснат в онлайн надпреварата. Надяваме се двете статии да им помогнат.
6. Лидерството
Тепърва, започвайки онлайн бизнес, е нормално да нямате всички отговори. Но Вие ще сте лидер и екипът Ви ще има очаквания към Вас. Трябва да сте наясно със себе си и нещата, които искате да постигнете. Не очаквайте друг да е по-наясно с бизнеса Ви от Вас самите.
Трябва да имате познания в сферата на уеб и на маркетинга или конкуренцията ще Ви създаде сериозни проблеми. Използвайте екипа си, за да попълвате дупките, в които имате липса на познания. Но не очаквайте някой друг да прави бизнес вместо Вас. Вършете всичко със страст и предайте този импулс на хората около Вас.
7. Визията
Дори и да сте заредени с огромна страст към Вашия бизнес, продукти и клиенти, без визия къде отивате в следващите 1, 5 или 10 години, има голям шанс да се провалите.
Визията за бъдещето е един подвижен план за Вашия бизнес. С постоянно променящия се интернет пейзаж, подобен план не е лека задача. Трудно е да се създаде визия, при положение, че не знаете какво ще се случи в уеб след една година. Не може да знаете какви нови технологии ще се появят или как гиганти като Google ще променят правилата на играта. Но може да подготвите визия за управлението на Вашия бизнес, продукти и как ще обслужвате клиентите. Тези неща можете да контролирате.
Повечето бизнеси, които са без поглед към бъдещето гръмко се провалят. Интернет постоянно еволюира и ключът към Вашата адаптация и успех не се крие в шаблонните решения. Трябва да сте много гъвкави и да можете бързо да реагирате на новите течения. Преди да започнете с каквото и да било, начертайте една карта на пътя, по който искате да се движите.
8. Търпението
След като изградите своята визия за бъдещето, се уверете, че сте здраво стъпили на земята. Заложете реалистични цели и растеж. Трябва да се въоръжите с търпение, за да постигнете преследваното. Придържайки се към начертаната от Вас карта за пътя на успеха, ще трябва да сте постоянни и много упорити. Успехът идва, но изисква време.
9. Растежът
След като сте изградили визия за бъдещето и водите бизнеса си към успеха, по какво ще определите дали имате растеж? Дали това ще е растеж в печалбата, клиентите, служителите, продуктовото портфолио, партньорите, разходите? Планирането на растежа е един от фундаментите в една компания. При положение, че продажбите Ви се увеличават, логично е и екипът Ви, както и текущите разходи да се увеличат. Но какво ще стане, ако нямате необходимия екип, за да посрещнете това увеличение в продажбите? Тогава ще трябва или да ги влачите във времето, или да ги отказвате. Не бихте искали да отказвате продажби, нали?
10. Бъдещето
Това е пресечната точка на визията, търпението, растежа и лидерството. Какво ще бъде бъдещето на Вашия онлайн магазин? За да бъде то светло, ще трябва да отделите време за планиране и обмисляне на много неща. Онлайн бизнесът е толкова сериозно начинание, колкото и стартиране на бизнес с физически обекти. За да бъде един интернет бизнес успешен, ще е необходимо нещо повече от добър уеб дизайн и малко реклама. Това нещо е Вашият план, Вашата ясна визия за бъдещето, Вашето желание за растеж и лидерство. Когато сте сигурни в това, което искате да направите, потърсете надежден уеб партньор, с който да вървите по пътя на успеха.
Категории: Онлайн магазини и търговия Тагове: Първи стъпки, Онлайн търговия, Онлайн магазин, Онлайн магазини, Конкурентно предимство
Обратно