Мъчите ли се във Facebook?

Ако изпитвате затруднения с това да привличате и ангажирате Facebook феновете, то тази статия е точно за Вас.

Вариантите да имате ниско ниво на engagement (ангажиране на потребителите) са няколко:
1. Тъпо съдържание
Ето, написахме го доста директно. Създаването на забавно, интригуващо съдържание, което да получава необходимите харесвания и споделяния не е лека задача. Нещата, които поствате във Facebook страницата, имат пряко отражение върху този engagement.
Важно е да анализирате случващото се със съдържанието, за да проследите кое е интересно за Вашата аудитория. След като напипате пулса ще отчетете много по-добри резултати.
2. Незнание
Силно препоръчително е да знаете коя е целевата аудитория. Вярно е, че хората имат определени сходства, но често различията им са повече от приликите. Запознайте се с интересите на Facebook потребителите и използвайте това познание, за да стигнете до тях. Всичко това може да означава да поствате в различни часови фрагменти, да излизате с точно определено, тематично съдържание.
3. Лош тайминг
Проверете в кои часове са най-активни феновете Ви. Има голяма вероятност да откриете, че работните часове на компанията Ви не съвпадат с тези на феновете. Все пак социалната мрежа няма работен график. Най-добрият съвет е да откриете сами истината за активността на феновете. Не се подвеждайте по проучвания, които излизат от други бизнеси. Тествайте, учете се и най-важното - адаптирайте се.
4. Непостоянство
Поддържайте високо ниво на активност във Facebook. Провеждането на кампания един път в годината не е достатъчно. Правете специални Facebook приложения и Facebook игри, с които да държите вниманието на Facebook феновете. Те са чудесен инструмент за увеличаване на ангажираността между бранда и потребителите.
5. Грешно прицелване
Чудесно е да се изявявате с различни кампании във Facebook, но ги премисляйте добре. Прицелете се във феновете, които искате да привлечете. В правилните фенове. Това важи не само за рекламите в социалната мрежа, но и за Facebook игрите, които създавате.
Заключение
Въпросният engagement е изключително важен, защото той влияе върху броя хора, до които ще достигнете. Колкото повече интеракция има между Вас и Facebook потребителите, толкова по-добре. Най-доброто, което можете да направите в момента е да седнете, да помислите и анализирате моментното състояние. След като картината на реалността изплува пред очите Ви, изпратете ни запитване, за да поговорим за представянето Ви във Facebook.
Споделете в: