Мъчите ли се във Facebook?
Ако изпитвате затруднения с това да привличате и ангажирате Facebook феновете, то тази статия е точно за Вас.
Ако изпитвате затруднения с това да привличате и ангажирате Facebook феновете, то тази статия е точно за Вас.
След една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеДнес ще поговорим за една любима наша тема - съдържанието за уеб. Без значение дали говорим за изработка на онлайн магазин или изработка на сайт, на Facebook игра, винаги имаме съдържание. В следващите редове ще разнищим темата. ...
ПрочететеПрави ни впечатление, че понятието дигитална стратегия остава някак мътно, неясно, оцапано от неуспешни напъни. Добрата дигитална стратегия е насочена към идентифициране на слабостите в начина, по който организацията подхожда към ...
ПрочететеВодещото в днешната статия е фирменото присъствие във Facebook. Ще разгледаме данни, които да потвърдят силата на най-голямата социална мрежа. Ще обсъдим какво да направите, за да извлечете ползи от случващото се. Бихме отчели ...
ПрочететеЩом открихте тази статия, значи се интересувате от Facebook игри. Поздравления, че се ориентирате много правилно в морето от маркетингови възможности. Сега ще се опитаме да отговорим на няколко въпроса, които вероятно кънтят в главата ...
ПрочететеТози материал ще Ви бъде полезен, ако сте новостартиращ бизнес или такъв, който до момента е бягал от уеб като дявол от тамян. И в двата случая започвате от нулата и е необходимо да създадете нещо интересно. В този ред на мисли може ...
ПрочететеВ България под социална мрежа най-често разбираме Facebook. Той е най-посещаваната социална платформа и драстично изпреварва Twitter, Google+, Pinterest и всички останали. В момента има 2 800 000 (два милиона и осемстотин и хиляди) ...
ПрочететеМного собственици на бизнеси искат да знаят как да направят от феновете реални купувачи на стоките и услугите, които предлагат. Клиентът би закупил неща само, ако реши. Как да го накарате да вземе такова решение? В Facebook ...
ПрочететеДнес ще разгледаме заедно как едни от най-известните брандове за облекло се възползват от timeline на Facebook. Освен завладяващите дизайни на timeline cover, обърнете и специално внимание на това, че всички тези бизнеси изпозват ...
ПрочететеПрез последните няколко години станахме свидетели на мащабното разрастване на Facebook до ниво, в което се превърна най-голямата социална мрежа на планетата. Да си най-голям на цялото земно кълбо е доста, доста сериозно постижение, ...
Прочетете