15
март
2013

Използвате ли пълния потенциал на уеб?

15
март
2013
Използвате ли пълния потенциал на уеб?

В днешната статия ще обсъдим потенциала на уеб и това как фирмите го използват. Следващите редове на въведението ще посветим на това, че дори и да имате най-функционалния и изпипан сайт на света, то ако бизнес организацията Ви не се грижи за него, той ще се провали.

Какво мрачно встъпление, но наистина е вярно. Фирма уеб разработчик като Whiz, може да създаде перфектен сайт или онлайн магазин, но това не елиминира участието Ви. Компаниите, които правят сайтове, електронни магазини, Facebook игри и приложения, са ентусиазирани за проектите си, но реално погледнато те създават инструментариума, с който Вие трябва да работите.
Нека не пилеем пари
За да оправдаете инвестицията си, в какъвто и да било уеб проект, ще трябва да сте готови да го обгрижвате. С това имаме предвид ясна идея къде искате да стигнете, поддръжка и развитие. Или казано по-професионално да имате стратегия. Да правите сайт, за да си имате нещо в интернет пространството няма никакъв смисъл. За да успеете да извлечете потенциала на глобалната мрежа, ще трябва да седнете и да мислите стратегически. Да мислите в направление как да монетаризирате всичко случващо се.
Реалността
Истински работещите и успешни уеб проекти имат здрава основа под краката си. Фирмата, която им е собственик, инвестира достатъчно в тях, а от друга страна уеб разработчикът е на отлично ниво и знае какво върши.
Делегирането на права
При работа по даден уеб проект трябва да има пряко отговорни лица. Изяснете кой ще менажира уеб проекта Ви още преди да сте го поръчали. Сложете работата в ред, за да не Ви засипят проблеми, с които няма да можете да се справите. Нека не забравяме, че зад всеки сайт, онлайн магазин, Facebook игра и приложение седи софтуер. Тази материя не е близка и разбираема за всеки. Нека работният керван да се води от човек, който има поне някакво понятие какво се случва, какво предстои. Това ще Ви помогне и за поставянето на реалистични цели и очаквания. Колкото и добре организиран и обигран да е уеб разработчикът Ви, той няма да успее да сложи и вашите неща в ред.
Уеб импотентност
Ако се случи така, че във фирмата Ви няма особено компетентни хора, които да движат нещата около уеб, то вслушвайте се във фирмата, която наемате. Все пак Вие плащате на тези експерти и трябва да цените мнението им. Замислете се колко повече опит и колко по-широк поглед имат върху уеб проектите в сравнение с Вас. Вярно е, че всеки човек е специален и има собствени възгледи и мнение, но не бива да се налагате, само защото искате да спечелите спор. Напротив, нека фирмата, която Ви обслужва в уеб, да е водещата страна.
Заключение
Редно е да завършим с нещо полезно и поучително. Това ще бъдат няколко насоки, приемете ги като съвети. Първата е да се организирате добре. Става въпрос вътрешно-фирмено. Разпределете си задълженията. Нека някой седне на кормилото и ръководи парада, нека носи пряка отговорност. Вторият съвет е свързан с компетенциите. Имайте доверие на компанията, която наемате. Доста вероятно е те да знаят по-добре от Вас какво трябва да се направи в уеб. Това обикновено са хора, които са прекарали толкова години в този бранш, че са видели всичко. Следвайки тези два съвета ще успеете да постигнете по-добри резултати и ще се възползвате от потенциала на уеб.
Категории: Уеб сайтове Тагове: Уеб сайт, Facebook игри, Онлайн магазин, Сайтове, Онлайн магазини, Бизнес, Планиране, Facebook приложения
Обратно