И сега какво?

Какво се случва след като потребителите са достигнали Вашия уеб сайт

Една от целите на всеки уеб сайт е да си набави трафик от зажаднели посетители. В тази статия ще разгледаме момента, в който хората са пристигнали на Вашия сайт. Какво следва от тук?

10 секундното правило
Потребителят трябва да разбере в първите десет секунди за какво става въпрос във вашия уеб сайт. Можете дори сами да проведете такъв тест с Ваши приятели и познати. Ако не успеят да схванат какво продавате в рамките на десет секунди, значи имате проблем. Ще се наложи да направите ревизия на уеб сайта и вероятно да се преработи.
Наистина имате няколко секунди, в които да покажете на сърфиращия, че е попаднал на правилното място.
Ясни и силни призиви към действие
Кажете на посетителите какво да правят! Ако имате блог и искате хората да се включат в дискусията, кажете им да пишат коментари. Ако искате да споделят материали в социалните мрежи, то директно го напишете и осигурете необходимите Facebook и Twitter бутони. Директният подход е винаги най-добрият.
След продажбата
Не забравяйте клиента, след като му продадете стока или услуга. Има голяма вероятност огромна част от Вашите продажби да са от вече съществуващи клиенти. След като отношенията с клиента са налице, то е напълно естествено да се опитате да ги запазите.
Предлагайте на лоялните си клиенти промоционални кодове за отстъпка. Пишете им благодарствени писма. Накратко грижете се за тях. Цялото вложено време и усилия ще Ви се отблагодарят.
Заключение
Като използвате тези прости тактики във Вашия уеб сайт или онлайн магазин ще повишите Вашата ефективност в уеб. Постоянните подобрения са от голямо значение за успеха на Вашия уеб проект. Имайте предвид, че печелившият сайт и електронен магазин се изграждат постепенно с много отдаденост, умна работа и добър уеб разработчик за партньор.
Споделете в: