Решихме да съберем в този материал най-често срещаните грешки при стартиране на онлайн бизнес. Идеята е да помогнем на хората, които тепърва смятат да се впуснат в начинанието. Ето ги и десетте най-популярни: 1. Прекалено ...
ПрочететеПривлекателната визия е важна за един онлайн магазин, но сама по себе си тя не може да го направи печеливш. Използваемостта е друг основополагащ фактор, който никога не трябва да бъде подценяване. Когато тя се оценява на базата на ...
ПрочететеМного често уеб сайтовете се разработват без ясно поставени цели и добре изразена визия за това, което следва след старта. Ентусиазмът и треската от новото начинание могат да замъглят съзнанието и здравия разум. Това от своя страна ...
ПрочететеБез значение колко уникален и вълнуващ е дизайнът на сайта Ви, колко адекватна е навигацията, рано или късно потребителите ще решат да предприемат действия породени от нещо прочетено. Tекстът е този, който влияе най-силно върху потребителите. ...
ПрочететеКонкурентните и адекватни цени също играят важна роля, но да предположим, че сте се съобразили с това и с Вашите конкуренти. За да подобрите позициите си спрямо тези конкуренти, трябва да осигурите добре организирано съдържание и ...
ПрочететеИдеята на продуктовите описания е не просто да кажат какво представляват артикулите, а да мотивират потребителите да направят покупка. Въпросът е как всъщност да използвате този кратък текст, за да продавате повече. Използвайте следните ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеВ днешната статия ще опитаме да синтезираме необходимото, което трябва да знаете, преди да се нагърбите със създаването на онлайн магазин. Има доста неща, за които вероятно не сте и помисляли. Особено, ако не сте се занимавали с подобен ...
ПрочететеДнес ще понапишем няколко реда за продуктовите описания в сайтовете и онлайн магазините. Това е една много важна тема, която искаме да засегнем. Целта ни е да обясним колко са важни продуктовите описания и колко много могат да Ви ...
ПрочететеПромоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
Прочетете