Днес ще си поприказваме в направление дигитален маркетинг, като засегнем интернесна тема, която е свързана с онлайн магазините. Става въпрос за тенденция, която се установява на пазара, тя цели внушаване на чувство за недостиг, ...
ПрочететеОчакванията за 2015 и за следващите години са онлайн търговията да продължи своя възход и бърз растеж. За един предприемач, тази възможност за успешен и устойчив на промени бизнес е вълнуваща, обещаваща и интригуваща. Независимо дали ...
ПрочететеДизайнът не е само визия, но и функционалност. Той има за цел не само да впечатли потребителите, но и да ги ангажира с мобилното приложение. Навигацията може да се разглежда като разговор между тях и апликацията. Перфектното съдържание ...
ПрочететеЗапочваме ударно 2017-та с впечатляващ рекорд - мобилното приложение за прогноза за времето, което нашият екип изгради за най-голямата медийна компания в България, вече има над 1 000 000 сваляния от Google Play. Оригиналното native ...
ПрочететеОбратната връзка от потребителите е едно от най-полезните неща, които ще имате под ръка. Това е златна възможност да проверите как хората реагират на Вашите услуги, стоки, на бранда Ви като цяло. Обективно погледнато не е трудно да ...
ПрочететеВ Whiz много често говорим за съдържанието на уеб сайтовете. Няма разговор по проект, който да е минал без този жизнено важен елемент. Съдържанието наистина е живецът във всеки сайт. Дизайнът и програмният код са прекрасни неща, но ...
ПрочететеВсеки уеб сайт се нуждае от бизнес цели, които да преследва по възможно най-настървения начин. Но създаването на листа с цели не е достатъчно. Ще се наложи да им зададете някакъв приоритет. Нека вземем за пример онлайн ...
ПрочететеПрез 2017 вече се счита за закономерно една фирма да има свой собствен уеб сайт. За да работи сайтът максимално добре, той трябва да има адаптивен дизайн. Много скоро това може да не е достатъчно. Възрастово адаптивният дизайн може ...
ПрочететеКак хората гледат на дизайна на един уеб сайт? Когато дизайнерът знае как човек възприема това, което вижда, той може да подреди елементите на всяка уеб страница максимално ефективно. В резултат сайтът привлича потребителите, кара ...
ПрочететеСъздаването на фирмен уеб сайт, който привлича, очарова и ангажира потребителите и ги превръща в клиенти и изгражда имиджа на бранда, не е работа за един ден. Няма магическа формула за успеха, но има седем основни фактора, които са ...
Прочетете