18
юли
2013

Инвестиция в уеб проект

18
юли
2013
Инвестиция в уеб проект
Днес ще разгледаме един интересен казус, с който се сблъскват почти всички клиенти. Става въпрос за инвестирането на пари в уеб проект. Шаблонната рамка гласи минимални вложения и максимален ефект. Обикновено това е доста трудно за постигане. Има една забавна поговорка, която гласи, че не можеш да уловиш маймуни с трици. Но да продължим по същество с материала.
Кой? Къде? Какво?
Едно от най-важните неща е да се ориентирате във времето и пространството. Анализирайте много внимателно кои са Ви конкурентите и какво предлагат те. На база това може да мислите дали ще успеете да предложите нещо повече.
Преценте много добре собствените си възможности. Вземете предвид извънредните разходи, които може да възникнат. Те се появяват във всяко едно начинание.
Времето също е ключов фактор, защото в сферата на уеб проектите всичко се променя със скоростта на светлината. Съществува реална опасност да изпуснете подходящия момент за старт, ако проектът Ви се разработва прекалено дълго. Това протакане във времето може да е породено от некомпетентност на фирмата уеб разработчик, но може и да е по вина на клиента. Накратко казано - трябва да знаете много точно какво искате и да намерите подходящия партньор.
Златната среда
Като цяло комбинацията между срокове и бюджети е много деликатна. Изисква се истинско майсторство, за да се балансира. Можем да Ви дадем ценен съвет, който да Ви помогне от самото начало. Направете много подробна концепция на уеб сайта, онлайн магазина, приложението за iPhone или Android. Само така ще придобиете представа за мащабите. Обърнете се към компания като Whiz, която се занимава от много години с уеб проекти. Уеб разработчиците ще създадат за Вас адекватен концептуален проект.
На час по лъжичка
С ясна концепция на всичко, което ще се случва, ще можете да разделите проекта на компоненти. Всеки компонент може да има собствен бюджет и срок за изпълнение. От друга страна може да им зададете приоритет и в каква последователност да се изготвят. Това е модел, чрез който ще можете да стартирате максимално бързо. Ще опипате пазара и първоначалното Ви вложение ще се задържи по-малко.
Идеята на по-горе написаното е да се появите на пазара с нещо по-базово, което непрестанно да развивате. Това е интелигентна схема, защото ще можете да се адаптирате към промените на пазара. Тук идва моментът, в който споменаваме, че е много важно да събирате обратна връзка от клиентите. Тази обратна връзка може да се отрази на останалите модули, които предвиждате да добавяте с времето.
В никакъв случай не визираме създаването на нещо осакатено, което да стане за посмешище. Идеята е в думата базов да се вложи всичко необходимо, за да се постигне успех.
Парите
Много е важно да помислите за схемата на печелене на пари. По какъв начин уеб проектът Ви ще си възвърне инвестираното? В какъв срок планирате да се случи това? Тези и още доста подобни въпроси очакват своя отговор. Трябва да имате кристално ясен план за печелене на пари.
Заключение
Създаването на дигитален актив не се ограничава само до програмиране и дизайн. Има много елементи, които са съставни частици на формулата. Огромен процент от тях не зависят от компанията уеб разработчик. В тази връзка е препоръчително да задавате въпроси, да четете информация по темата, да гледате видео материали и анализи. Ако сте достатъчно подготвени, то успехът ще се влюби във Вас.
Категории: Уеб сайтове, Онлайн магазини и търговия, Мобилни приложения (Android, iOS) Тагове: Първи стъпки, Маркетинг, Бизнес, Планиране
Обратно