Съдържанието вдъхновява дизайна. Не може да се изгради успешен уеб сайт, ако съдържанието, на което се базира е неизвестно. Не е необходимо всичко до последната запетая да бъде налично, но е необходима яснота по най-фундаменталните ...
ПрочететеУеб сайтовете са нуждаят от постоянни грижи, за да израстват. Доста често фирмите поръчват изработка на сайт и всичко спира дотам. Минават години, сайтът събира прах и в един хубав момент се обезсмисля. Тогава се приминава към ...
ПрочететеВсеки един от нас в ежедневието си се превъплъщава в ролята на клиент. Вероятно всички сме попадали на лошо обслужване, понякога по-често от необходимото. В тази статия ще стане дума именно за тази частица от бизнеса, на която може ...
ПрочететеЧесто казваме, че направата на сайт трябва да се разглежда като дългосрочна инвестиция. Същият трябва да постига заложените цели, но е необходимо това да се случва и през идните години. В този ред на мисли, ако планирате ...
ПрочететеС появата на смарт устройства във всеки джоб и на всяка маса, компаниите установиха, че пред тях се отварят огромни възможности за допълнителен бизнес. Но за да имате добър апликейшън за смартфони и таблети, Ви е необходимо нещо повече ...
ПрочететеЗа много хора настолните компютри са се превърнали във второстепенни за ползване на интернет. Потребителите вече свикнаха с бързата и постоянна връзка с брандовете в дигиталното пространство, която получават чрез мобилните си смарт ...
ПрочететеЦветовата гама на уеб сайта Ви е един от най-важните избори, които трябва да направите. Вие или Вашият уеб разработчик. Цветовете са важни, защото те влияят не само върху ума ни, но и върху нашето тяло. Изследвания показват, че ...
ПрочететеМного успешни бизнеси имат ужасяващи уеб сайтове. Неприятен и остарял дизайн, неадекватна навигация, не са откриваеми от търсачките. Явно до този момент не са поглеждали със сериозно око на интернет. Е, това ще се промени, дори вече ...
ПрочететеСъздаването на уеб сайт цели решаването на даден проблем. Няколко примера: никакво дигитално присъствие на компанията, нито клиенти, нито партньори могат да открият нещо за нея; ниско ниво на продажби, компанията се опитва ...
ПрочететеВсе повече, брандовете и търговците използват тактики за увеличаване на лоялните си клиенти чрез въвличане, които еволюират заедно с начина, по който хората пазаруват онлайн. Докато програмите за лоялност базирани на трансакции, при ...
Прочетете