10
септември
2012

Грешки, които убиват успеваемостта

10
септември
2012
Грешки, които убиват успеваемостта

Замисляли ли сте се, че вероятно в сайта Ви има нередности, които понижават неговата способност да продава? Често тези грешки са еднотипни и могат да се видят в различни сайтове и онлайн магазини. Те могат лесно да се коригират, а Вие да започнете да печелите повече пари.

В следващите редове ще разгледаме един списък с грешки, които могат да ви наведат на разлимиси и страсти.
1: Поставяне на призивите към действия на грешното място
Когато интернет потребителят влезе на сайта Ви, той вижда точно определена част от него, без значение дали е началната страница или друга под-страница. Защо това е толкова важно, че заслужава да се отбележи? Защото през първите няколко секунди от престоя си потребителите формират мнението си и ще преценят дали да затворят сайта или да започнат да скролират, да го разглеждат. Точно тук идва мястото на призивите към действия, които трябва да са поместени в този първоначален екран, който ще види сърфиращият. В противен случай можете само да се надявате постетителят да предприеме някакво действие, което да има смисъл за Вас.
2: Факторът разсейване
Потребителите лесно губят фокус и се разсейват. Трябва много внимателно да подавате информация към хората. Мигащите банери, купищата изображения може да Ви допадат визуално, но дали помагат за основната цел? Скупчвайки прекалено много елементи, призивите Ви към действия ще се разводнят. Потребителите няма да знаят какво да правят и ще започнат да се лутат или ще напуснат сайта.
3: Готин вместо ползваем
Всички искат уеб сайтовете им да са уникални, да изпъкват, като понякога се увличат прекалено много. В опита си за неповторимост доста сайтове излизат от графата лесни за използване. Това само ще навреди на бизнеса, защото ще отблъсне потенциални клиенти и продажби.
4: Пропуснати тестове
Сайтът или онлайн магазина, който имате трябва да се тества на всички водещи браузери. В продивен случай рискувате да се изложите. Имайте предвид, че хората използват различни операционни сиситеми и различни браузери. Съществува голяма вероятност сайтът Ви да работи добре с Firefox, но да има купища проблеми с Internet Explorer.
5: Купища текст
Огромно влияние върху посетителите оказва текстът, който имате в уеб сайта. Сайтът Ви не трябва само да изглежда добре, но му е необходимо и много силно съдържание, което да накара потенциалния клиент да направи покупка.
Важно е отбележим, че в уеб среда хората не четат по същия начин, както го правят попринцип. Правилното определение за четенето на интернет страници е сканиране. Точно това трябва да Ви води когато създавате съдържанието. Разбийте текстовете на блокове, използвайте по правилен начин микро и макро типографията, използвайте булети, по-големи заглавия. Това ще помогне на посетителите да прихванат най-важното от сайта.
6: Един размер пасва на всички
Важно е да знаете какъв проблем имат Вашите потенциални клиенти и как можете да го разрешите. Знаейки кои са Вашите клиенти ще постигнете много по-добри резултати със сайта. Той ще бъде изграден или модифициран специално за тази таргет група. Трудно е да бъдете всичко за всеки. Това важи не само за уеб дизайна, но и за самото съдържание в сайта. Трябва да имате много ясна представа към кого се обръщате.
Категории: Уеб сайтове, Онлайн магазини и търговия Тагове: Уеб сайт, Онлайн търговия, Онлайн магазин, Продажби, Сайтове, Онлайн магазини, Сайт
Обратно