08
януари
2013

Как бизнесът да използва Facebook?

08
януари
2013
Как бизнесът да използва Facebook?

Един чудесен въпрос, който става все по-актуален. В днешната статия ще разгледаме Facebook от една по-различна гледна точка. И ще се опитаме да упътим бизнесите в безкрайната шир на Facebook.

Когато решите да използвате социалната медия Facebook, като стратегическа платформа за постигане на специфични бизнес цели, трябва да сте наясно какви са възможностите. Тогава ще прогледнете и хрумването за постигане на целите ще Ви осени.

Основата е ясна - създаване на бизнес страница. Напълно безплатно удоволствие. Но дали това е достатъчно? Директният отговор е не. Ако “стратегията” Ви е да създадете facebook страница, за да... имате facebook страница, защото... всички имат, е действие напълно лишено от смисъл.

Трябва да имате много ясна идея за какво точно ще използвате фен страницата си. Ако Ви е трудно да съберете мислите си, то консултирайте се с фирма, която има понятие в това направление. Те биха Ви помогнали да разберете възможностите на най-голямата социална мрежа в света.

И така, масово Facebook страници се създават с цел генериране на повече бизнес. Обаче стъпките, които трябва да се извървят до тези бленувани допълнителни продажби не са много ясни. Фирми много, конкуренция много, всички се борят за вниманието на Facebook потребителите.

Много добро решение е впускане в размисли какво точно биха искали хората от бизнеса, за да станат негови последователи. Facebook е социална мрежа, това значи, че всичко се върти около хората. Те имат пълна, абсолютна свобода и власт.

Дайте им стойност! Точно така, потребителите искат стойност. Те не искат да слушат бизнес нарцисизъм - вижте ни, вижте ни стоките, супер сме. Нещата трябва да се направят по далеч по-интелигентен начин. Хората обичат по-различния подход. Те често търсят експертно мнение. Търсят някого, който да говори за това, от което те имат нужда. И ако успеете да изградите по този начин фен страницата си, когато потребителите са готови да купуват, тогава Вашият час е настъпил.

При такова положение може директно да поставите във Facebook страницата си Facebook онлайн магазин, който хората да използват. Той ще Ви докара желаните продажби, той ще монетаризира всички тези последователи. Но за да стигнете до този етап ще трябва да се потрудите. Спечелете умовете на феновете, тяхното доверие и се възползвайте от хитър инструмент, чрез който да им продадете продуктите, които имате. Ето това е една от уникалните и иновативни възможности, от която да се възползвате.

Категории: Facebook и социални мрежи Тагове: Facebook, Социални мрежи, F-commerce, Facebook онлайн магазин, Конкурентно предимство
Обратно