Как игрите помагат на бизнеса?
Facebook игри в полза на брандовете
В днешната статия ще обсъдим един отличен инструмент, с който бизнесът може да печели нови клиенти и да затвърждава отношенията си с вече съществуващи.
Предизвикателството
В днешната статия ще обсъдим един отличен инструмент, с който бизнесът може да печели нови клиенти и да затвърждава отношенията си с вече съществуващи.
Предизвикателството
Обратната връзка от потребителите е едно от най-полезните неща, които ще имате под ръка. Това е златна възможност да проверите как хората реагират на Вашите услуги, стоки, на бранда Ви като цяло. Обективно погледнато не е трудно да ...
ПрочететеИгри, игри, игри, кънтят в главата ни. Facebook потребителите просто ги обожават. Ние също ги харесваме, защото постигат зашеметяващи резултати за нашите клиенти. Facebook игрите са наистина абсолютният победител в социалната мрежа. ...
ПрочететеПредназначението на днешната статия е да помогне на всички бизнеси, които изпитват затруднения в уеб. В света на софтуера има много сложни и неясни моменти, а към това лесно може да прибавим и екзотичен жаргон. Винаги нещата са според ...
ПрочететеМного собственици на бизнеси искат да знаят как да направят от феновете реални купувачи на стоките и услугите, които предлагат. Клиентът би закупил неща само, ако реши. Как да го накарате да вземе такова решение? В Facebook ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме двете лица на всеки уеб сайт. Едното е това, което виждат Вашите клиенти, а другото е това, което виждате само Вие. Още в самото начало можем да направим едно обобщение, че и двете са еднакво важни. ...
ПрочететеПотребителите на социалната мрежа от дълго време насам искат нещо повече от бутона "Like" (харесва ми). Сега на бизнеса ще се наложи да поработи по-здраво за да разбере неговото значение. За да удовлетворят многогодишното ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме една много интересна за клиентите тема. Става въпрос за ценообразуването на уеб проектите. Нека първо уточним какво имаме предвид под уеб проекти, това са поръчкови: уеб сайтове, онлайн магазинни, Facebook ...
ПрочететеВсички ние като крайни потребители работим с различни видове интерфейси - на сайтове, мобилни устройства, телевизори, часовници, гейм конзоли. Най-кратко и просто казано - там, където има потребител, има и потребителски интерфейс. ...
ПрочететеВ днешната статия ще направим един SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) анализ на Facebook, което ще ни позволи да надникнем върху силните и слабите страни на социалната мрежа, както и върху възможностите и заплахите. Слабите ...
ПрочететеЗа да се превърне една уеб компания в успешна е необходимо нещо много повече от добър дизайн и програмен код. Нужно е поддържането на отлични отношения с всеки един клиент. В Whiz винаги се стремим да извличаме максимума от ...
Прочетете