Днес ще разгледаме една любима наша тема, а също така интересна и за бизнесите, става въпрос за Facebook присъствието. Знаете ли, че според проучване на comScore, брандовете, които постват средно по 5 до 7 пъти седмично достигат ...
ПрочететеКак хората правят избор когато пазаруват? Търговците, маркетинговите специалисти и психолозите винаги са се опитвали да намерят отговора на този въпрос. Оказва се, че един от главните фактори, подтикващи потребителите към правенето ...
ПрочететеСхемата с Фейсбук е ясна, всички хора са там и имат профили, съответно бизнесите се прокрадват, за да предложат своите продукти. Социалната мрежа предоставя на всички бизнеси възможност да се промотират по най-различни начини. Направата ...
ПрочететеFacebook, със своите повече от 1 милиард потребителя, е доказано мощна маркетингова платформа, позволяваща на бизнесите да маркетират своите продукти и да комуникират усилено със своите клиенти. Социалната мрежа извоюва убедително ...
ПрочететеСъздаването на поръчкови уеб проекти върви ръка за ръка с фразата “Всичко е според зависи”. Доста често клиентите свъсват вежди като я чуят, защото не получават директни отговори на въпроси, които задават. Понякога си ...
ПрочететеДнес ще поговорим за една любима наша тема - съдържанието за уеб. Без значение дали говорим за изработка на онлайн магазин или изработка на сайт, на Facebook игра, винаги имаме съдържание. В следващите редове ще разнищим темата. ...
ПрочететеЩом разговорът опре до Facebook, повечето бизнеси се интересуват от това как да спечелят повече лайкове, тоест фенове за страниците си. Това са най-често задаваните въпроси отправяни от фирмите, които искат да се развиват във Facebook. Броят ...
ПрочететеСъздадена през 2010 като онлайн платформа за споделяне на снимки, Pinterest бързо се превръща в любима социална мрежа на множество хора, както и в ефективен инструмент за онлайн маркетинг. Интересен факт е, че сайтът държи рекорда ...
ПрочететеСлед като привлякохме вниманието Ви със заглавието и закачливата снимка, нека се захванем за работа. Ще си поговорим или в конкретния случай попишем за дигиталното присъствие на компаниите. То постоянно трябва да се подобрява, да ...
ПрочететеЗамислете се дали Вие като потребител обръщате внимание на ежедневната бомбардировка от скучни реклами. Вероятно не, защото сте изградили рекламен имунитет. Същото важи и за останалите хора из безкрайното интернет пространство. А ...
Прочетете