В България под социална мрежа най-често разбираме Facebook. Той е най-посещаваната социална платформа и драстично изпреварва Twitter, Google+, Pinterest и всички останали. В момента има 2 800 000 (два милиона и осемстотин и хиляди) ...
ПрочететеТемата стойност срещу цена е стара като света. Но е актуална и вълнува ежедневно всички ни. Стойността в очите на клиента е предпоставката за това да се случи един проект или не. Това е една от причините да проявяваме жив интерес ...
ПрочететеСъздадена през 2010 като онлайн платформа за споделяне на снимки, Pinterest бързо се превръща в любима социална мрежа на множество хора, както и в ефективен инструмент за онлайн маркетинг. Интересен факт е, че сайтът държи рекорда ...
ПрочететеВсички ние като крайни потребители работим с различни видове интерфейси - на сайтове, мобилни устройства, телевизори, часовници, гейм конзоли. Най-кратко и просто казано - там, където има потребител, има и потребителски интерфейс. ...
ПрочететеСоциалната мрежа Facebook създаде истински фурор. Направиха се огромен брой Facebook страници, проведоха се множество рекламни кампании, спечелиха се солидни обеми от фенове. Общо взето почти всеки бизнес започна да проявява активност ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме нововъведението на Facebook, на което скоро всички ще се радваме, а именно Graph Search. Както отбеляза Марк Зукърбърг в представянето - това ще бъде един от ключовите фундаменти на социалната мрежа. Що ...
ПрочететеПрави ни впечатление, че понятието дигитална стратегия остава някак мътно, неясно, оцапано от неуспешни напъни. Добрата дигитална стратегия е насочена към идентифициране на слабостите в начина, по който организацията подхожда към ...
ПрочететеGamification има потенциала да революционизира Вашия онлайн маркетинг чрез съдържание. Вижте успешни примери и се възползвайте от ценни съвети за това как да приложите тази тактика. Очакванията са маркетингът чрез съдържание да ...
ПрочететеДнес ще разгледваме жертвоприношенията в името на всевишния интернет, не от гледна точка на теологията, а от ъгълчето на икономическите разходи. Не случайно използваме израза жертва, защото често бизнесите гледат по този начин ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме двете лица на всеки уеб сайт. Едното е това, което виждат Вашите клиенти, а другото е това, което виждате само Вие. Още в самото начало можем да направим едно обобщение, че и двете са еднакво важни. ...
Прочетете