25
юли
2012

Как да спечелите тълпата?

Съвети относно благоразположението на интернет потребителите

25
юли
2012
Как да спечелите тълпата?

Имаме следната ситуация: потребител се появява в един уеб сайт. Сайтът е претъпкан с линкове, мигащи реклами и за да направим нещата още по-брутални - съдържанието е трудно достъпно, защото е неясно, без каквато и да било доза креативност и е необходимо да се извършат N на брой клика, за да се стигне до някъде.

Този тип сайтове няма да спечелят сърцата на интернет посетителите и те определено няма да се върнат отново. Ако Вашият сайт наподобява горепосочения, то знайте, че потребителите ще Ви заклеймят!
Отличният уеб сайт трябва да бъде изчистен, стегнат със съдържание, което да стимулира потребителите. Съдържание, което да ги кара да искат още. Тези неща ще ги връщат отново и отново.
Всички ние сме хора претоварени с информация. Никой няма време, което да вложи в борба с досадни и опърпани сайтове. Сайтовете, които трябва да виждаме в днешно време, са добре издържани естетически, както и добре издържани интелектуално.
В следващите редове ще разгледаме заедно няколко ключови елемента, които ще Ви помогнат да спечелите вниманието и уважението на сърфиращите в интернет.
Спечелете потребителите със слова
Много е важно как казвате нещо, какво казвате и колко бързо можете да го кажете. Както знаете, в уеб нещата се случват забележително бързо. Трябва всяка Ваша дума да е добре премислена и подбрана. Хората откликват светкавично, когато четат думи, които провокират в тях силни емоции. Използвайки подобни слова, редом с това, което искате да кажете и ще имате отличен ефект. Също така е важно да съобразите и типографията, да използвате правилните шрифтове, правилните размери и цветове.
Бъдете релевантни и информативни
Уеб сайтът Ви, без значение колко добър дизайн има, няма да спечели посетителите, ако им предлага информация, която реално те НЕ търсят. Трябва да поднесете точната информация на точното място. В противен случай всички ще избягат и няма да се върнат повече, НИКОГА!
Особено когато провеждате рекламни кампании трябва да сте много внимателни и съсредоточени. Да речем, че потребителят е видял Ваша реклама в Google. Тя ще носи конкретно послание, а потребителят ще я кликне, защото смята, че ще задоволи нуждите си. Пристигайки на сайта Ви, потребителят, трябва да види предложеното в рекламата. Ето за такава релевантност става въпрос. От тук вече следва да предложите достатъчно добра доза информация, която да разбули въпросите, които има.
Трябва да имате отлична навигация
Навигацията в уеб сайта играе своята главна роля в преживяването на потребителя. Добрата навигация ще остави приятно впечатление в потребителя и той ще се върне обратно. Трябва посетителите да се ориентират без проблем в сайта и да достигат до всяка една негова точка. Добрата структура ще Ви помогне и за индексацията от Google.
Вариантите за разполагане на навигационното меню са общо взето три: горе в сайта, в лявата колона или в дясната колона. Най-добре е да се консултирате с фирма уеб разработчик, за да изберете най-добрия вариант.
Заключение
Когато един интернет потребител кацне на сайт, най-малко ще иска да се бори с лоша структура, прескачащи се линкове, реклами, изскачащи прозорци и дребни шрифтове. Грижете се за комфорта на посетителите, защото те са кръвта във вените на уеб сайта. Дайте им добри изображения, видео материали, лесни за четене текстове, удобна навигация. А те ще Ви се отблагодарят с покупки.
Категории: Уеб сайтове Тагове: Уеб сайт, Уеб дизайн, Сайтове, Сайт
Обратно