09
април
2013

3 фундамента на мобилната апликация

09
април
2013
3 фундамента на мобилната апликация

С появата на смарт устройства във всеки джоб и на всяка маса, компаниите установиха, че пред тях се отварят огромни възможности за допълнителен бизнес. Но за да имате добър апликейшън за смартфони и таблети, Ви е необходимо нещо повече от осъзнаване на нуждата. Трябва сериозен план и подход, за да не се получи безсмислено и скъпо упражнение. В следващите редове ще разгледаме три от най-важните неща за мобилните приложения.

1. Професионален разработчик
Първото, от което се нуждае приложението Ви за iOS или Android, е фирма разработчик, която има сериозен опит. Разработките за мобилни устройства имат своите особености. Сложни са и изискват ноу-хау. В тази връзка гоненето на най-ниската цена е много опасно. Тя обикновено е показател за най-долното качество. При таблетите и смартфоните просто няма място за издънки. Екраните им са толкова малки, че всичко лъсва веднага. Препоръчваме приложението Ви да е нейтив (native), тоест специално написано за конкретната платформа. В никакъв случай не бива да се съкращава труд, да се минава през просото. Професионалният софтуерен разработчик познава операционните системи, техните версии, най-добрите практики, има понятие как да оптимизира едно приложение, за да работи то отлично. В крайна сметка Ви е необходимо мобайл решение, което да докара ползи на бизнеса, който развивате, а не да го злепостави.
2. Адекватен бюджет
Заговорихме за слона в стаята. Директно искаме да заявим, че не може да започнете разработка на мобилно приложение без то да е подкрепено финансово. Качествените мобайл приложения се нуждаят от пари не само за създаване, но и за развитие. Ако подходите с неадекватно ниски бюджети, то ще получите нещо много осакатено. В момента конкуренцията в AppStore на Apple и PlayStore на Google е много сериозна. Не може да си позволите да излезете с нещо оръфано.
3. Отлично съдържание
Много, много, много важен елемент за всяко приложение. Трябва да имате интересно, авторско, оригинално съдържание, което да радва хората, да ги кара да се връщат отново и отново. Трябва да осигурявате стойност на потребителите, за да се наредят на опашка. Не винаги е достатъчно да пуснете приложението си за безплатно сваляне. Сърцевината му трябва да е страхотна. Това означава да инвестирате време и средства в създаването на чудесно съдържание. Приложенията не са само кодове и дизайн. Това, което получава крайният потребител, е съдържание. Всичко останало само подпомага това съдържание.
Заключение
Осъзнаването на нуждата от мобилно приложение е само началото на големия план. Ще трябва да отделите необходимото време, за да обмислите нещата, да се подготвите. И едно от най-важните неща е да не пестите усилия. Крайните потребители ще са Вашият съдник и няма да са никак милостиви.
Категории: Мобилни приложения (Android, iOS) Тагове: Мобилни устройства, Приложения за Android, Приложения за iOS, Мобайл, Конкурентно предимство
Обратно