5 неща, които трябва да присъстват на начална страница

В бизнеса има една единствена възможност да се направи добро впечатление. При уеб сайта нещата са абсолютно същите. Когато посетителите пристигнат във Вашия уеб сайт, те мигновено трябва да разберат кои сте и с какво се занимавате. Ако статистиките Ви показват друга картина, такава на бързо изпаряващи се потенциални клиенти, то това подлага цялата бизнес схема на риск.

Отношенията между бизнеса и клиентите се градят предимно на доверие. Дали Вашият уеб сайт изглежда приятелски настроен?

За да имате здрава основа, на която да стъпите, прочетете материала докрай, за да установите кои са петте ключови елемента във всеки уеб сайт.

1. Информация за контакти.

Минималното, което трябва да има уеб сайтът Ви е ясно показан имейл адрес и телефонен номер за контакт. И това е добре да фигурира още на началната страница. Според проучване на BIA/Kelsey и vSplash, огромен процент от сайтовете (75%) нямат линк към фирмен имейл, а 6 на всеки 10 нямат обявен телефон за контакт.

Ако имате физически обект, то сложете и неговия адрес, карта.

2. Изображения, които презентират дейсността Ви.
Ако продавате булченски рокли, то още на началната страница това трябва да е отразено по адекватен начин. Звучи много логично, но е странно колко много бизнеси използват ирелевантни снимки и графики.

Бъдете много внимателни със снимковия материал, който използвате. Помислете два пъти преди да поставите въртящи се, тресящи се, подскачащи изображения, които само да дразнят. Ефектите и слайдшоуто са прекрасни, стига да се поднесат по приятен начин.

3. Ясна навигация и работещи линкове.
Началната страница на уеб сайта трябва да има ясно обособена и разбираема навигация без значение дали е поместена горе, вляво или вдясно. По-конкретно говорим за адекватно изписани наименования на бутони, които точно изразяват какво стои зад тях. Това ще помогне на потребителите да използват сайта бързо и ще оправдае очакванията им. Добра идея е да помислите за бутон и секция Често задавани въпроси.

Силно препоръчително е да проверявате редовно дали всичко по бутоните работи. Ако имате система за управление на съдържанието, която позволява голяма свобода и гъвкавост, то може дори без да искате да повредите нещо.

4. Абонамент за имейл бюлетин.
Един отличен инструмент за задържане вниманието на потребителите и повишаване на лоялността е имейл бюлетинът (newsletter). Това много лесно може да се добави в сайта Ви и трябва да е видимо на началната страница. За да стимулирате хората да се записват може да предлагате отстъпки за бъдещи поръчки. За самото разпращане на имейлите има най-различни решения.

5. Линкове към социалните медии.
Помогнете на клиентите да бъдат в постоянна връзка с Вас, като поставите линкове към социалните мрежи, в които присъствате. Освен стандартните иконки за Facebook и Twitter, можете да използвате и бутони за бързо споделяне и харесване на съдържание.
Заключение
Това са петте фундаментални елемента, които уеб сайтът Ви трябва да притежава. Осигурете ги и ще установите колко по-ефективни ставате. Все пак сайтът трябва да печели клиенти, сделки и пари. Той не бива просто да виси в пространството с не особено ясна цел.
Споделете в: