Днес, създаването на фирмен уеб сайт, е от критично значение, както е и дишането. Но не говорим за самоцелната изработка на уеб сайт, а за изграждането на добър, печеливш сайт. Фирмен сайт, който да отговаря на бизнес нуждите, да ...
ПрочететеСветът на уеб дизайна е доста комплексен, дори можем да го наречем сложен. Има много уеб студия, свободно блуждаещи дизайнери и уеб гурута, които имат различни виждания по въпроса как трябва да изглежда един уеб дизайн. Самото понятие ...
ПрочететеМного хора, много мнения по въпроса какво е добър уеб сайт. За някои добър сайт е шарен сайт, за други с отличен дизайн, за трети с добри функционалности, за четвърти с перфектен програмен код. В Whiz имаме по-различна трактовка ...
ПрочететеСъздаването на фирмен уеб сайт, който привлича, очарова и ангажира потребителите и ги превръща в клиенти и изгражда имиджа на бранда, не е работа за един ден. Няма магическа формула за успеха, но има седем основни фактора, които са ...
ПрочететеКакво представлява тази рекламна целева страница (Landing page)?! Рекламно целевите страници служат за насочване на потребителите към конкретна услуга, стока, промоция. Това са страници в уеб сайта, на които посетителите се ...
ПрочететеВ повечето сайтове секция Начало е сред най-популярните и посещавани страници. Но след нея има една или две страници, които са също толкова важни. В днешната статия ще обсъдим секцията Услуги. Тази страница на интернет сайта ...
ПрочететеПогледнете фирмения сайт, който имате. Смущава ли Ви по някакъв начин? Жужи ли онази нотка на раздразнение, когато го съзерцавате? Напомня ли Ви за отминали времена? Има ли полъх на експедитивно свършена работа от момче, което "малко" ...
ПрочететеGamification има потенциала да революционизира Вашия онлайн маркетинг чрез съдържание. Вижте успешни примери и се възползвайте от ценни съвети за това как да приложите тази тактика. Очакванията са маркетингът чрез съдържание да ...
ПрочететеДнешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
ПрочететеLanding страницата е мястото, където потребителят попада след като е кликнал на Ваша реклама (примерно във Facebook или Google). Лендинг страниците са специално изготвени за конкретна рекламна кампания, целят облъчване на потребителя ...
Прочетете