13
март
2014

Правилният подход към изработка на сайт

13
март
2014
Правилният подход към изработка на сайт
Хората непрестанно търсят информация за заобикалящия ги свят в интернет. Винаги са в преследване на услуги или стоки, които да допринесат за подобряването на техния живот. Това поставя пред Вашия бизнес необходимостта от адекватно направен и добре поддържан уеб сайт. Въпросът е откъде да го подхванете, при положение че не разбирате от тази материя? Спокойно, не сте единствените, важно е да управлявате собствения си бизнес и да сте експерти в своята сфера, останалото оставете на нас. В следващите редове ще Ви подадем няколко сламки, които да помогнат в организацията за изработка на сайт.
1. Писмено задание
Писменото задание е противоположното на приказките по телефона или личната среща. Страшно много бизнеси нямат дори кратки бележки за това, което искат по отношение на уеб сайта. Писменият брийф ще помогне на Вас и компанията за уеб разработки. Той цели да постави основните фундаменти, които в последствие да бъдат обсъдени, разширени или редактирани. Заданието за сайт не е еквивалент на запитване за сайт. Заданието не може да съдържа едно изречение от рода на: “Колко ще струва фирмен сайт?”. Посоченият пример е в направление запитване и то доста неконкретизирано.
За да получите максимума от проведения телефонен разговор, Skype консултация или лична среща, то подгответе в писмен вид брийф, с който да обясните какво целите с направата на този сайт. Организирайте мислите си. Изчистете противоречията. Само по този начин ще се радвате на продуктивна комуникация. Писането на 1-2 страници текст не е толкова времеотнемащо. Гарантираме Ви, че ще си заслужава всяка вложена секунда.
Подхождайки с подготвена спецификация, макар и кратка, всички ще Ви възприемат на сериозно и ще получите желаното внимание и уважение. По този начин ще се представите като сериозна фирма, професионалисти, които знаят какво искат и как да го получат. Хора, които уважават себе си и околните.
2. Реалистичен бюджет
Пълната липса на бюджет или залагането на възможно най-ниския не е правилен старт. По този начин няма да получите въможно най-ниската цена, обвързана с най-високото качество. С пълното отсъствие и неяснота по отношение на бюджета, се губи изключително много време. Всички пазаруваме в ежедневието си с някакъв фиксиран в главите ни бюджет. Това ни помага да се ориентираме в правилната посока и да пестим времето си. В света на софтуерните разработки най-лесно и пълноценно се работи с поставени бюджети. Така Вие няма да получавате смайващи ценови предложения, както и дигиталната агенция няма да мисли в грешната посока, като смята, че сте готови да инвестирате значителни суми за по-сложни решения.
3. Срокове
В Whiz създаваме изцяло индивидуални уеб сайт решения за всички наши клиенти. Това означава, че е необходимо време за структуриране на конкретна концепция, по която да се работи, програмиране на сайта, направа на авторски дизайн, провеждане на тестове и чак тогава стартиране. Не е препоръчително да се пришпорва нито един от изброените етапи. Вземете предвид, че всяка изработка на сайт е процес, изискващ време и го предвидете в цялостния бизнес план.
4. Отворен ум
Понякога най-добрите идеи пристигат при нас, защото сме оставили ума си отворен за нови предложения. Ако искате най-доброто за Вашия фирмен сайт, изслушайте това, което можем да Ви кажем. После премислете всичко. На първо четене част от нещата може да Ви се сторят странни, но не ги отхвърляйте на мига. Оценявайте съветите и предложенията на хора, които се занимават дълги години с направа на сайтове и имат значителен опит.
Заключение
Създаването на сайт е сложен процес, въпреки че в крайна сметка на екрана се виждат картинки и текст. За да се превърне един уеб сайт в лесен за използване и управление е необходима добра подготовка и отлично изпълнение. Всичко започва с този брийф и нуждите, които имате.
Искате ли отличен сайт? Изпратете ни запитване.
Категории: Уеб сайтове Тагове: Уеб сайт, Първи стъпки, Сайтове, Планиране
Обратно