02
август
2012

Неразрушими правила в онлайн магазините

02
август
2012
Неразрушими правила в онлайн магазините

Онлайн магазините печелят все по-голям пазарен дял, но за да оцелеят сред бурното море от конкуренти, трябва да изповядват няколко непоклатими принципа. Основният сред тях е процесът на поръчка и плащане. В изработката на един онлайн магазин не е достатъчно да има само красиви банери, начална страница и ефекти на снимките. Фундаментът е процесът на купуване на стока, където най-често потребителите бият отбой.

Процесът на покупка трябва да е кратък:
Целият процес на покупка трябва да е прост и съвсем ясен. Също така трябва да е кратък, да не изисква много време на потребителите. Продължителните и мудни процеси на закупуване са главната причина огромен брой хора да се отказват в последния момент. Добро решение е да се изисква само най-необходимата информация, без да се задават десетки въпроси, които да изчерпат търпението им. И има много логика в това, нека потребителят купи от Вас по възможно най-бързата процедура.
Напътстване на купувача:
Мислите трябва да са насочени в посока улесняване на потребителя. Процесът по покупка на дадена стока или услуга не бива да изисква специални умения за боравене с онлайн магазин. Замислете се, че Вашият потенциален купувач може за първи път да се сблъсква с онлайн магазин. Именно поради тази и други причини, трябва да напътствате купувачите стъпка по стъпка. Това ще ги накара да се почувстват сигурни. Всеки иска сигурност, при положение, че доверява парите си. Добрата система за онлайн пазаруване трябва да предоставя възможност на хората да прегледат количката си преди да финализират поръчката, да имат възможност да видят на коя стъпка от поръчката са и при необходимост да се върнат на предишна.
Потвърждаването:
За да бъде наясно един клиент, че е завършил поръчката си и тя се обработва е добре да се използва една благодарствена страница, която да му обясни всичко това. На тази страница стандартно се съдържа информация, която подготвя потребителя за това, което го очаква - получаване на имейл, получаване на телефонно обаждане и т.н. Това ще му позволи да не изпадне в дисонанс, а да остане уверен в сигурността на Вашия онлайн магазин.
Онлайн пазаруването трябва да е едно приятно, лесно и изпълнено с доверие преживяване. Всичко това до голяма степен зависи от Вашия онлайн мазагин.
Категории: Онлайн магазини и търговия Тагове: Онлайн търговия, Онлайн магазин, Онлайн продажби, Онлайн магазини
Обратно