Днес ще обърнем внимание на интересна тема, която касае уеб сайтовете и онлайн магазините. По-конкретно ще засегнем продуктовите каталози и тяхното съдържание. Много често бизнесите искат да наместят там PDF файлове. Идеята им е при ...
ПрочететеИгри, игри, игри, кънтят в главата ни. Facebook потребителите просто ги обожават. Ние също ги харесваме, защото постигат зашеметяващи резултати за нашите клиенти. Facebook игрите са наистина абсолютният победител в социалната мрежа. ...
ПрочететеУспешните уеб студия са се научили с времето да избягват повечето от често срещаните грешки в уеб сайтовете. Това е умение, което се развива през годините до голяма степен на принципа проба-грешка. Отличният уеб дизайн е рядко срещано ...
ПрочететеВсички клиенти обичат да имат възможности за избор. В онлайн пространството нещата не са по-различни. Потребителите трябва да имат възможност да сравняват продукти, да ги селектират по различни опции. Едно от най-важните неща ...
ПрочететеРекламата вътре в мобилното приложение е доказан модел за монетизация, но ако искате той да работи за Вашия бизнес, трябва да направите така, че да работи и за Вашите потребители. Колкото по-добре и по-естествено са интегрирани рекламите, ...
ПрочететеВсеки един бранд в социалната мрежа се бори за парче от пая. Всички искат популярност, броят на феновете да се увеличава, а всичко това да се отразява положително на продажбите. Все пак присъствието на бизнесите във Facebook е с пределно ...
ПрочететеКакво представлява адаптивният уеб дизайн (responsive web design)? Това е начин за изграждане на уеб сайт, който позволява писменото съдържание, изображенията и структурата удобно да се разглеждат и ползват от потребителите на различни ...
ПрочететеВодещото в днешната статия е фирменото присъствие във Facebook. Ще разгледаме данни, които да потвърдят силата на най-голямата социална мрежа. Ще обсъдим какво да направите, за да извлечете ползи от случващото се. Бихме отчели ...
ПрочететеОколо 7% от трансакциите в онлайн търговията се падат на имейл маркетинга, правейки го вторият по ефективност маркетингов канал след търсенето в интернет, чиито дял е 15.8%. Въпреки че имейлът съществува повече от 22 години, сега ...
ПрочететеНека изясним нещо още в началото на днешната статия. Ползваемостта, естетиката и всички аспекти на уеб дизайна са напълно безполезни, ако не обслужват бизнес целите. Преждевременен извод Така стигаме до извода, ...
Прочетете