Темата стойност срещу цена е стара като света. Но е актуална и вълнува ежедневно всички ни. Стойността в очите на клиента е предпоставката за това да се случи един проект или не. Това е една от причините да проявяваме жив интерес ...
ПрочететеСтартирането на онлайн бизнес е в пъти по-лека задача в сравнение с конвенционалния. Интернет магазинът има множество предимства, някои от които: Малка първоначална инвестиция. Лесен достъп до глобален пазар. Няма ограничения ...
ПрочететеВ днешната статия ще Ви споделим пикантно ястие от кухнята на уеб разработките. Веднага Ви даваме насока за мислене и действия, които да подобрят сайта Ви или онлайн магазина. Концепцията е много проста, но в същото време ...
ПрочететеВ тази статия ще разгледаме няколко основни принципа, към които се придържаме в Whiz, за да създаваме професионални, успешни уеб проекти и доволни клиенти. Всичко започва с клиента, който е осъзнал дадена нужда и трябва да ...
ПрочететеОнлайн магазините използват различни видове продуктови филтри, които позволяват на потребителите да стеснят избора от разглежданите продукти според личните си предпочитания. Научете как тези инструменти се използват за постигане на ...
ПрочететеДнес ще разгледаме много интересна тема, която касае иновативността и ползвамостта в уеб проектите. Сайтовете и онлайн магазините, като технологични решения, изцяло се влияят от тези два елемента. Поставяме въпроса така: “Кое ...
ПрочететеГлавните задачи пред мениджмънта на всеки онлайн магазин е да се увеличат трафикът към него и броят на направените покупки. Несъмнено те са основните фактори за повишаване на приходите, но често се забравя и друг много важен „стълб“ ...
ПрочететеНикой не обича да чака, особено когато става въпрос за обслужване в онлайн магазин. Проучванията сочат, че 52% от потребителите ще се откажат от покупка, ако не получат отговори на въпросите си бързо. Едно от най-ефективните решения ...
ПрочететеИмейл маркетингът е състезание за вниманието на потребителите, което не се печели лесно в наши дни, имайки предвид силната конкуренция онлайн. Въпреки че в тази конкретна сфера вече е задължително абонаментът да е на доброволен принцип ...
ПрочететеЕдна от най-често срещаните грешки в онлайн търговията е да се определя продажбата като крайната цел. За брандовете е лесно да се концентрират само върху трансакциите, но дали е доходоносно? За да се развива и расте един онлайн бизнес, ...
Прочетете