Имало едно време едно магазинче...

Имало едно време едно магазинче, което се спотайвало из уличките на града. Собствениците били добри и сърдечни хора, имали хубава продукция, всички от околните сдания ходели при тях. Добрите хорица се трудели неуморно всеки ден, но в края на месеца резултатите били все едни и същи. Вайкали се и се тюхкали какво да сторят, за да си осигурят повече клиенти. Плащали на глашатай и на циркови артисти, които да тръбят и раздават флаери, но промяната не ги споходила.
Сънят
И така един ден им се присънила думата “онлайн магазин”. “Еврика!” извикали те в просъница. Така открили тайната на израстването извън рамките на локалното.
Прозрението
Открили, че има начин да предоставят продукцията си на национален и интернационален пазар. Очите им светнали при мисълта за огромния брой клиенти, които са готови да платят пари за техните стоки. Изведнъж сукманчето на кварталната уличка им отесняло. Замислили се какво са чакали толкова много време.
Подходът
Нашите лирически герои седнали и записали кои са им силните страни. Описали какво искат да постигнат, извадили инвестиционните пари из под дюшека и бегом към фирма уеб разработчик. Собствениците на магазинчето били дисциплинирани и изпечени хора, направили всичко по професионален и продуктивен начин. Участвали в създаването на задание за изработка на онлайн магазина. Винаги били на линия за срещи, уточнения, комуникация. Знаели какво искат и как да го постигнат.
Реализацията
Самата разработка на новото им онлайн отроче също преминала гладко. Имали задание, по което да се работи, което гарантирало спокойствието на всички. При формирането на съдържанието също се представили като пълни отличници, защото уеб разработчикът им дал напътствия.
И така, докато се обърнат, слисани от работа, онлайн магазинът станал готов. Бил истинска приказка. Притежавал системи за разплащане, за изпращане на имейл бюлетини, търсачки, филтрирания, сортирания, промоционални стоки, нови стоки, всичко, от което някога са имали нужда.
Възходът
Сега му дошло времето за разпространяване на мълвата. Искали целият свят да знае за техния онлайн магазин. Гордите собственици на онлайн магазина били подготвени с маркетингови бюджети, които тръпнели да вложат където трябва. След натискането на правилните копчета и дръпване на правилните ръчки, онлайн магазинът заработил. Поръчките заваляли, а мъките от локалните ограничения останали един смътен спомен.
Споделете в: