Противно на всички очаквания започваме директно с цената. И по-точно какво да обрежем, за да се получи уеб проектът страшна далавера? Смущаващ въпрос, чийто отговор ще се роди в следващите редове. Ясно е, че всеки бизнес търси ...
ПрочететеПродуктовите страници, блог статиите, социалните мрежи, имейл бюлетините са все инструменти, които могат да се подобрят с отлично съдържание. Компаниите, които използват тези канали по умел начин са много по-напред от конкурентите ...
ПрочететеИмейл маркетингът е състезание за вниманието на потребителите, което не се печели лесно в наши дни, имайки предвид силната конкуренция онлайн. Въпреки че в тази конкретна сфера вече е задължително абонаментът да е на доброволен принцип ...
ПрочететеДнес ще обърнем внимание на интересна тема, която касае уеб сайтовете и онлайн магазините. По-конкретно ще засегнем продуктовите каталози и тяхното съдържание. Много често бизнесите искат да наместят там PDF файлове. Идеята им е при ...
ПрочететеДоколко дизайнът на един онлайн магазин е ефективен се определя от неговата способност да улеснява комуникацията с потребителите. Независимо колко добри са предлаганите продукти, прекалената сложност на сайта би имала негативен ефект ...
ПрочететеСред основните фактори за първоначалната популярност на социалните мрежи бяха онлайн оценките или онлайн ревютата, както често се наричат. В най-общи линии, те представляват изразеното от потребителите мнение за определен продукт ...
ПрочететеКогато един онлайн магазин се управлява ефективно чрез надеждна система, специално създадена за него, и работи в синхрон с ERP софтуера, който бизнесът ползва, рискът от това да се изчерпа наличността от даден продукт е минимален. ...
ПрочететеВсеки уеб сайт се нуждае от бизнес цели, които да преследва по възможно най-настървения начин. Но създаването на листа с цели не е достатъчно. Ще се наложи да им зададете някакъв приоритет. Нека вземем за пример онлайн ...
ПрочететеНикой не обича да чака, особено когато става въпрос за обслужване в онлайн магазин. Проучванията сочат, че 52% от потребителите ще се откажат от покупка, ако не получат отговори на въпросите си бързо. Едно от най-ефективните решения ...
ПрочететеКак хората правят избор когато пазаруват? Търговците, маркетинговите специалисти и психолозите винаги са се опитвали да намерят отговора на този въпрос. Оказва се, че един от главните фактори, подтикващи потребителите към правенето ...
Прочетете