В днешната статия ще разгледаме една много интересна за клиентите тема. Става въпрос за ценообразуването на уеб проектите. Нека първо уточним какво имаме предвид под уеб проекти, това са поръчкови: уеб сайтове, онлайн магазинни, Facebook ...
ПрочететеНяма магически начин, по който да направите онлайн магазина си мега печелив. Всичко зависи и се гради върху здравата ежедневна работа. Това не трябва да Ви разтройва! Има няколко неща, които онлайн посетителите очакват да видят в ...
ПрочететеПродуктовите страници, блог статиите, социалните мрежи, имейл бюлетините са все инструменти, които могат да се подобрят с отлично съдържание. Компаниите, които използват тези канали по умел начин са много по-напред от конкурентите ...
ПрочететеВсички клиенти обичат да имат възможности за избор. В онлайн пространството нещата не са по-различни. Потребителите трябва да имат възможност да сравняват продукти, да ги селектират по различни опции. Едно от най-важните неща ...
ПрочететеПрави ни впечатление, че понятието дигитална стратегия остава някак мътно, неясно, оцапано от неуспешни напъни. Добрата дигитална стратегия е насочена към идентифициране на слабостите в начина, по който организацията подхожда към ...
ПрочететеУеб индустрията е една от най-бързо развиващите се. Технологичният възход и мобилният интернет наклоняват везните в нова посока. Светът и пазарът, каквито ги познаваме се променят. Потребителите ще започнат все повече и повече да ...
ПрочететеПродуктовият каталог и продуктовите страници са основните компоненти в онлайн магазините. Те дават информация на потребителите за стоките и услугите, които предлагате, създават персоналността на Вашия бранд, правят възможно онлайн ...
ПрочететеДнес ще понапишем няколко реда за продуктовите описания в сайтовете и онлайн магазините. Това е една много важна тема, която искаме да засегнем. Целта ни е да обясним колко са важни продуктовите описания и колко много могат да Ви ...
ПрочететеДнес е един отличен ден, в който да засегнем темата за онлайн покупките. Онлайн търговията се развива с главозамайващи темпове. В глобален аспект се създадоха електронни магазини, които превъртат милиони, дори милиарди долари. Хората ...
Прочетете2016 бе страхотна година за онлайн маркетинга, но развитието му никога не се забавя, а напротив. Краят на годината още не е настъпил, но определено е време да помислим как тази сфера ще се промени през 2017 и как бизнесът може да ...
Прочетете