04
февруари
2013

Могат ли клиентите да дават добри дизайн идеи?

04
февруари
2013
Могат ли клиентите да дават добри дизайн идеи?

В днешната статия ще разгледаме една широко дискутирана тема. Тя е свързана с уеб дизайна като цяло и участието на самите клиенти в него. Когато се заговори за дизайн, повечето хора обичат да взимат отношение, било то защото разглеждат модни списания или имат усещане за цветовете.

Какъв да бъде моделът на работа?
В уеб нещата стоят по доста по-различен начин. Бихме казали, че клиентите трябва да се фокусират върху поставяне на целите, а уеб студиото върху това да ги постигне.
Тази схема работи добре. Така клиентът се фокусира по-скоро върху бизнес частта на проекта си. Докато разработчиците, които години наред се занимават с уеб, се отдават на нещата, които умеят най-добре.
Грешките струват много скъпо
Фирмите с опит имат сериозен поглед върху дизайна и нещата, които биха сработили добре. Все пак те са съставени от хора, които всеки ден се занимават с уеб проекти, програмиране и дизайни. През ръцете им е минало много, научили са се на много. Тези личности биха взели по-добро решение по отношение на дизайна от самите клиенти.
Въпрос на доверие
Когато един клиент наеме фирма уеб разработчик, той им гласува доверие. Логично е това доверие да съществува от самото начало на уеб проекта до неговия край. В този път на мисли, когато клиентът наеме тези експерти, то той трябва да се вслушва в думите им. Опитните уеб разработчици като Whiz знаят какво е нужно на един проект, за да бъде успешен. В качеството си на уеб специалисти ние създаваме проекти, които трябва да са прекрасни в очите на крайния потребител.
Всички сайтове, онлайн магазини, Facebook игри, Facebook приложения, смартфон и таблет приложения се създават, за да бъдат ползвани от определена група хора. Тази таргет група е най-важната. Всичко се изгражда за нея. Реално тя ще генерира паричните потоци.
Заключение
В заключението ще синтезираме най-важното от днешната статия. Първото и основно нещо е поставянето на целите. Това е изцяло работа на клиента. Той трябва да е наясно къде се намира в момента и къде иска да стигне. Важно е да се знае кои са крайните потребители, хората, които ще използват уеб проекта. Останалата част е задължение на уеб разработчика. Той ще знае как да програмира всичко, какви функционалности да създаде, какви цветове и форми да използва. Това е едно отлично, разумно разпределение на задълженията, един продуктивен начин на работа.
В Whiz ще разработим за Вашия бизнес отличен уеб проект, който да печели пари.
Категории: Уеб сайтове, Онлайн магазини и търговия, Сайтове за мобилни устройства, Facebook и социални мрежи Тагове: Уеб дизайн
Обратно