Бомбардирани сме от смартфони и таблети
Вдъхновението
Мобилен уеб сайт
Приложение за iOS и Android
Заключение
Представянето на първия мобилен телефон от Motorola през 1973 даде старт не една нова ера в комуникацията, правейки свързването и обмяната на информация по-бързи. При представянето на първият iPhone през 2007, терминът „смартфон“ ...
ПрочететеЦветовата палитра често е считана за най-важния аспект от едно мобилно приложение след функционалностите, разбира се. Взаимодействието между хората и компютрите зависи до голяма степен от графичните елементи на потребителския интерфейс ...
ПрочететеЗащо да плащате значителна сума за нещо, когато можете да го наемете изгодно онлайн? Това е главният принцип на икономиката на споделянето - една от най-горещите тенденции в света на бизнеса, която тепърва ще търпи развитие. Научете ...
ПрочететеКачествената изработка е в основата на успеха на едно мобилно приложение, но не само тя определя представянето му на пазара, който става все по-конкурентен - вече има общо над 4 милиона апликации в Google Play и App Store на Apple. ...
ПрочететеСензорните екрани на смарт устройствата налагат ползването на жестове с докосване за управлението на мобилните приложения. Задачата на разработчиците е да изградят интерфейси, които са интуитивни за ползване от потребителите. Въпреки ...
ПрочететеПазарът на мобилни устройства се разраства все повече и повече. Прогнозите за идните месеци и години са смайващи. Съответно уеб дизайнът еволюира, за да обслужи нуждите на тези така наречени мобилни потребители. Същото трябва ...
ПрочететеВсяка нова година носи нови възможности в сферата на мобилните технологии. Смартфоните станаха повече от устройства, чрез които си разменяме съобщения. Сега те са мини компютри, персонални асистенти и дори виртуални пазарски колички. ...
Прочетете2016 се счита за годината, в която технологията на обогатената реалност се изстреля от стартова позиция, а през 2017 очакваме да навлезе в мобилните приложения все повече. Тя има потенциала да промени света около нас като подобри ...
ПрочететеНе е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”. “Не се пречкай” означава да не разсейва потребителите, а да работи в тяхна полза. Казано по друг начин, ...
ПрочететеКомпаниите, които имат присъствие в дигиталната сфера, притежават опит с персонализацията на посланията в различни маркетингови канали. В имейл маркетинга например се изпращат персонализирани имейли, таргетиращи потребителите в даден ...
Прочетете