7 заблуди

Често срещани заблуди, отнасящи се до бизнес сайтовете

Интернет промени начина, по който правим бизнес и вероятно усещате натиск, който Ви кара да поръчате фирмен уеб сайт. Дори и да не искате да продавате през интернет продуктите и услугите си, един добре направен бизнес сайт ще Ви помогне да изглеждате като сериозна компания. Преди да запретнете ръкави и да се отдадете на креативни процеси относно създаването на уеб сайт, прочетете следващите редове.

„Аз рабирам, най-добре да си го направя сам!”
Създаването и маркетирането на един уеб сайт не е толкова лесно, колкото Ви се струва. На първо място Ви трябва наистина професионална визия, защото сме в 21-ви век и няма как да се появите в уеб с нещо комично. Ориентирайте се към професионална изработка, а не към помощ от приятел или съсед.
На второ място трябва да помислите за начини, които да докарат трафик от хора към уеб сайта. Един от най-добрите и първосигнални начини е Google. Но там нещата могат да станат бавно, а рекламните кампании може да излязат солено. Има и други похвати, които да използвате като партньорски програми и имейл маркетинг.
„Колкото повече неща предложа, толкова повече ще продавам!”
Да се опитвате да бъдете всичко за всеки рядко сработва. Може да Ви се струва логично, че предлагайки много стоки ще привлечете много клиенти. Но дори и да ги привлечете дали ще купят от Вас? Тук освен професионалната визия, която печели доверието на потребителите, се намесват конкурентите и ценовите войни. В днешно време има огромно търсене на фирми, които предлагат специализирани продукти и услуги. Помислете в тази насока. По този начин може да се диференцирате от конкурентите.
„Ще изкопирам конкуренцията и готово.”
Понякога виждайки, че Ваш конкурент се движи в правилната посока може да се изкушите да го изкопирате. Ако го направите дали няма да напомните на потенциалните си клиенти именно за тази Ваша конкуренция? По-добре се поучете от конкурентите Ви, но оставете собствена следа, за да бъдете уникални.
„Ще сложа всичко на Началната страница и готово.”
Имате много малко време, за да впечатлите потребителите, които са кацнали на уеб сайта. Ако ги засипете с тонове информация и картинки няма да помогнете на продажбите. Грабнете вниманието им като бъдете прецизни и много точни в това, което искате те да направят.
„Само да пусна сайта и парите ще потекат!”
Вярно е, че обемът на потенциалните Ви клиенти ще се увеличи. Но как ще се диференциратe от конкуренцията, как ще покажете, че сте уникални? Как ще накарате потребителите да купят именно от Вас? Това са много важни въпроси, които трябва да обмислите.
„Сайтът ми трябва да е шарен и анимиран - това ще е върхът!”
В интернет функционалността e ЦАРИЦАТА, а съдържанието е ЦАРЯТ. Истина е, че анимациите са интересни и забавни, но до голяма степен препятстват функционалността. Необходимо е да се намери балансът между дизайн и функционалност.
„Всеки има сайт! Искам и аз да съм модерен!”
Да определите целите на Вашия сайт е задача №1. Дали чрез него ще правите директни продажби онлайн? Дали ще подобрявате разпознаваемостта на марката си?
Изчистете мислите си от дизайнерските идеи и се съсредоточете върху целите, които искате да изпълнява уеб сайтът Ви.
„Заключението е супер.”
Изработката на успешни уеб сайтове е сериозно начинание и изисква много отдаденост и опит. Най-добрият съвет, който може да получите, е да оставите изработката на професионалисти, а Вие да обърнете специално внимание на целите, които искате да постигнете.
Споделете в: